Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistigquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Een burka schijnt ook goed te helpen tegen de zon
vooral bij het herenteam was het regelmatig raakquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij hebben 1 keer gehad dat de tegenstander begon te slaan, toen werd er achteraf tegen me gezegd dat het maar beter was dat ik al gewisseld was. Ik sta altijd vooraan met m'n grote bek, de boel een beetje op te stoken, het was ook degene die op mijn positie stond die geslagen werd omdat die tegenstander al behoorlijk opgefokt was![]()
nee regen in je oog is lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistig![]()
quote:
Lijkt me niet eens zo heel vervelend eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Verhuizen naar Engeland ook, want daar regent het. en als het niet regent is het mistig![]()
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodequote:
Bij mij loopt de regen ook mn ogen in met sporten, geen last van dan, zweet daarentegen prikt een beetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodenóóit weer, dat deed pijn zeg
als het regent, heb ik een petje op
Dan heb je wel erg gevoelige ogen lijkt mequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1x gehad, bij een bijbaantje als postbodenóóit weer, dat deed pijn zeg
als het regent, heb ik een petje op
geen idee, het regende wel keihardquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan heb je wel erg gevoelige ogen lijkt me
Ik heb zelfs niet eens een zonnebril nadat m'n laatste kapot is gegaan. Had dat ding vrijwel nooit op en dus eigenlijk voor niks dat dure ding gekocht. Maar mis 'm dus totaal niet, dan maar samengeknepen oogjes somsquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen idee, het regende wel keihardnormaal glijdt het wel langs m'n wenkbrauwen, maar die zaten vol (
) blijkbaar
sowieso houd ik van petjes: tegen zon (voorkomt hoofdpijn) tegen fel licht (voorkomt hoofdpijn) tegen regen (voorkomt slecht zicht en een vieze bril)
Ik vind een zonnebril, vooral in de auto, wel ideaal eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niet eens een zonnebril nadat m'n laatste kapot is gegaan. Had dat ding vrijwel nooit op en dus eigenlijk voor niks dat dure ding gekocht. Maar mis 'm dus totaal niet, dan maar samengeknepen oogjes soms
Ik heb geen auto maar dan is het inderdaad wel zo fijn jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind een zonnebril, vooral in de auto, wel ideaal eigenlijk
En wanneer is die 2e aflevering dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
zometeen een dubbele aflevering House![]()
of is dat volgende week pasquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En wanneer is die 2e aflevering dan?
quote:
Prima muziek toch?quote:
Best ziek als je die interesse in je moeder hebtquote:
Ja, zie dat het dan Ghost Whisperer vervangtquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of is dat volgende week pasik zie net dat het de 31e is en dat die dubbele afleveringen in juni zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |