wat is er mis met een milkshake aardbei + vanille?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:30 schreef RobbieT het volgende:
Ging een milkshake halen;
"Mag ik een milkshake middel, aarbei en vanille door elkaar" ?
Omdat ik vroeg om aardbei en vanille door elkaar...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Bramzz het volgende:
[..]
wat is er mis met een milkshake aardbei + vanille?
en jij denkt dat zo'n gast daar zo wetenschappelijk bij nadenkt? Een milkshake apparaat heeft smaken, en ik pleur ook wel s 2 smaken bij elkaar...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:23 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Omdat ik vroeg om aardbei en vanille door elkaar...
Maar de aarbeismaak word gemaakt van vanille met een klein beetje siroop erdoor.
Het was focking warm in het lokaal en buiten was er een briesjequote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef Gitanki het volgende:
Dat vind ik geen domme opmerking, hangt af van de buiten/binnen temperatuur.
Ja, die informatie was toch wel redelijk cruciaal in je verhaaltjequote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het was focking warm in het lokaal en buiten was er een briesje![]()
Deze dacht daar blijkbaar wel bij na, kreeg namelijk bovenstaande uitleg te horen, en op dat moment dacht ik van; tjah, was inderdaad niet zo'n slimme opmerking (Mijn vriendin begon ook al te lachen)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:54 schreef Bramzz het volgende:
[..]
en jij denkt dat zo'n gast daar zo wetenschappelijk bij nadenkt? Een milkshake apparaat heeft smaken, en ik pleur ook wel s 2 smaken bij elkaar...
dan was die gast gewoon bijdehand aan het lullen. Aardbei milkshake smaakt namelijk anders dan aardbei + vanille milkshake. Hij had dus niet zo intelligent moeten doen, maar gewoon die milkshake maken...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Deze dacht daar blijkbaar wel bij na, kreeg namelijk bovenstaande uitleg te horen, en op dat moment dacht ik van; tjah, was inderdaad niet zo'n slimme opmerking (Mijn vriendin begon ook al te lachen)
Het zijn beide koeien, dat klopt. Maar het eerste deel klopt natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:13 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ja, die informatie was toch wel redelijk cruciaal in je verhaaltje![]()
Ontopic:
Klasgenoot: "Er is toch geen verschil tussen koeien en stieren, het zijn toch gewoon allebei koeien"
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:16 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het zijn beide koeien, dat klopt. Maar het eerste deel klopt natuurlijk niet.![]()
Dat is niet dom, dat is een grapje - alleen verkeerd uitgevoerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef Haushofer het volgende:
Hoorde es een gesprek tussen een tweeling in de trend van "ja, ik ben Leeuw, maar ik geloof niet zo in astrologie.
quote:- » Eline zegt:
wat bedoelt een jongen
- » Eline zegt:
als jij eerst zegt.. jaa mjaa ik spreek je gauw wel weer es he
- » Eline zegt:
"tja denk het wel he
- » Eline zegt:
??? wtf is dat nou weer voor kutantwoord!
Niels zegt:
Hij probeert te zeggen dat je even ongezien op moet tyfen
Niels zegt:
Dat snappen alleen jongens die subtiele hints
- » Eline zegt:
omg..
- » Eline zegt:
?
- » Eline zegt:
echt
ow ja... dat was die stomme doos... altijd van die gare dingenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:01 schreef t0c0l0c0 het volgende:
in de klas:
Leraar zegt: we hebben een D
Leraar zegt: we hebben een J
Leraar zegt: we hebben een O
Leraar zegt: we hebben een S
Leraar zegt: we hebben een E
Leraar zegt: we hebben een R
Leraar zegt: we hebben DJOSER REIZEN
Leerling vraagt: hoe spel je dat
|
Forum Opties | |
---|---|