Moest een repetitie inhalen bij een leraar nederlands, zit daar in het klaslokaal met 4 havo, wordt er gevraagd aan een jongen: Benoem 'We'. Jongen kijkt moeilijk en zegt : Een lidwoord meneer?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
Verwarmingsketelmonteur komt voor de jaarlijkse controle bij me langs. Staat hij bij de thermostaat: "Zo meneer, het is weer helemaal klaar. Hoe hoog wil je de verwarming hebben?" Doe eens een gok. Het is 30 graden buiten. "Doe maar uit, meneer."
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt. Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Ik was op vakantie en ik maakte dus een bierflesje open op een verkeersbord.. Het achterlijkste kind van de camping staat me stomverbaasd aante staren en vraagt: "Huh?!,... zijn die daarvoor bedoeld "
Ik neem slokje van een drankje ik: "Wat is dit? Bessen? zij: "Nee coubergh"
offuh
Nadat ze sex met me had gehad "Ben ik nu je vriendin?"
The body is a vessel for the soul, A puppet which bends to the soul’s tyranny. And lo, the body is not eternal, For it must feed on the flesh of others,