Als je alleen ow post voegt het weinig toe. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Open dan geen topic.
Jans heeft dit seizoen ook maar weinig gepresteerd.
Beker gewonnen. En het Kopenhagen moeilijk gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:11 schreef Sensation89 het volgende:
Waarom staat Henk ten Cate daar tussen dan?
Van Gaal krijgt de Calimero-awardquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef Posdnous het volgende:
Van Gaal natuurlijk.
Heeft ie toch nog een prijs te pakken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:32 schreef Posdnous het volgende:
Van Gaal natuurlijk.
Voor wie in de plek dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:59 schreef tong80 het volgende:
Schandalig natuurlijk dat Ron jans geen nominatie heeft.
Volgens mij loop jij een jaar achterquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef sooty het volgende:
ASWH-trainer Jack van den Berg, Paul Krabbe van SC Enschede en Constantijn Schouten van Hollandia gaan uitmaken wie verkiezing wint en op 26 mei de trofee in ontvangst mag nemen.
We zijn bijna een week verder. Ik kan de spanning niet verdragen. Zeg 't. Wie ??
Waarschijnlijk grijpt hij hier ook net naastquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog een prijs te pakken.
Dat was vorig jaar. Toen heeft Jack trouwens volledig terecht gewonnen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef sooty het volgende:
ASWH-trainer Jack van den Berg, Paul Krabbe van SC Enschede en Constantijn Schouten van Hollandia gaan uitmaken wie verkiezing wint en op 26 mei de trofee in ontvangst mag nemen.
We zijn bijna een week verder. Ik kan de spanning niet verdragen. Zeg 't. Wie ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |