Was daar te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:35 schreef hicham het volgende:
Wie heeft er zin om morgen naar Zeeland Goes te gaan
Tevens beste weersverwachting van komende 5 dagen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef koffiekoekje het volgende:
HOERE KUT TERING KLOOTE KUT DRAADLOOS INTERNET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg geen verbinding![]()
Hij doet hetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ken het verschijnsel helaas al te goed![]()
Dat is niet bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij doet hetNa helpdesk telefoontje 2 al
En maar blijven vragen hoever de modem van de PC is verwijderdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is niet best![]()
Ze zetten mensen / honden en apen op de maan maar degelijk draadloos internet is nog steeds een schijnbaar onmogelijke zaak
haha alsof je in een auto geen gevaar looptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
Ik mag morgen weer rijdenben alleen wel het gezeik van de familie zat over de gevaren van motorrijden. :S
Statistisch gezien met een motor 3-5 keer zoveel.. en als beginner nog wel een veelvoud.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:51 schreef Beach het volgende:
[..]
haha alsof je in een auto geen gevaar loopt![]()
dank je voor het fijne vooruitzichtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Statistisch gezien met een motor 3-5 keer zoveel.. en als beginner nog wel een veelvoud.![]()
liever dood op de motor sdan op mn 80ste terwijl ik al 20 jaar lang over pijn in mn rug enzo zit de zeuren tegen de verpleegstersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Statistisch gezien met een motor 3-5 keer zoveel.. en als beginner nog wel een veelvoud.![]()
mwoih..beetje 400+ km snelweg rijden om weer niks te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:35 schreef hicham het volgende:
Wie heeft er zin om morgen naar Zeeland Goes te gaan
lekker jaquote:Tevens beste weersverwachting van komende 5 dagen
Maurice de Hond statistiekenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als ik nog niet dood ben kan iedereen hetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
So go out&praktise!quote:
Noem ons maar niets.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwoih..beetje 400+ km snelweg rijden om weer niks te doen
Blaim your other newbie!quote:
Goede instelling.. daar kom je ver mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:13 schreef BazzieK het volgende:
Lekker belangrijk, als ik nog niet dood ben kan iedereen het
Nope, en deze stammen nog uit de tijd dat Maurice nog een betrouwbaar imago had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |