Was daar te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:35 schreef hicham het volgende:
Wie heeft er zin om morgen naar Zeeland Goes te gaan
Tevens beste weersverwachting van komende 5 dagen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef koffiekoekje het volgende:
HOERE KUT TERING KLOOTE KUT DRAADLOOS INTERNET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg geen verbinding![]()
Hij doet hetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ken het verschijnsel helaas al te goed![]()
Dat is niet bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij doet hetNa helpdesk telefoontje 2 al
En maar blijven vragen hoever de modem van de PC is verwijderdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is niet best![]()
Ze zetten mensen / honden en apen op de maan maar degelijk draadloos internet is nog steeds een schijnbaar onmogelijke zaak
haha alsof je in een auto geen gevaar looptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
Ik mag morgen weer rijdenben alleen wel het gezeik van de familie zat over de gevaren van motorrijden. :S
Statistisch gezien met een motor 3-5 keer zoveel.. en als beginner nog wel een veelvoud.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:51 schreef Beach het volgende:
[..]
haha alsof je in een auto geen gevaar loopt![]()
dank je voor het fijne vooruitzichtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Statistisch gezien met een motor 3-5 keer zoveel.. en als beginner nog wel een veelvoud.![]()
liever dood op de motor sdan op mn 80ste terwijl ik al 20 jaar lang over pijn in mn rug enzo zit de zeuren tegen de verpleegstersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Statistisch gezien met een motor 3-5 keer zoveel.. en als beginner nog wel een veelvoud.![]()
mwoih..beetje 400+ km snelweg rijden om weer niks te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:35 schreef hicham het volgende:
Wie heeft er zin om morgen naar Zeeland Goes te gaan
lekker jaquote:Tevens beste weersverwachting van komende 5 dagen
Maurice de Hond statistiekenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als ik nog niet dood ben kan iedereen hetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
So go out&praktise!quote:
Noem ons maar niets.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwoih..beetje 400+ km snelweg rijden om weer niks te doen
Blaim your other newbie!quote:
Goede instelling.. daar kom je ver mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:13 schreef BazzieK het volgende:
Lekker belangrijk, als ik nog niet dood ben kan iedereen het
Nope, en deze stammen nog uit de tijd dat Maurice nog een betrouwbaar imago had.quote:
Eeeeeeeeeeeeek daar zijn de liga's rondquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is het enige wat er nu nog staat.![]()
![]()
10.000 schaamluizen in mijn reetharen ja, voor de rest niksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goede instelling.. daar kom je ver mee.![]()
![]()
![]()
Heb je al 10(0).000 onder je reet?![]()
Wat ben je ook een schatje héquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
10.000 schaamluizen in mijn reetharen ja, voor de rest niks
Hahaaaaaa NOoooOOoh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Houd je smoel slet!![]()
Ik zag dat als een belediging
Ik vatte het, ik heb weekend als belediging opquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Houd je smoel slet!![]()
Ik zag dat als een belediging
Ik hoef niks met je reetharen, bewaar dat maar voor Rib-i zo heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:20 schreef BazzieK het volgende:
10.000 schaamluizen in mijn reetharen ja, voor de rest niks
Ik had van de week een folder van elders..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef -XX- het volgende:
Woensdag weer spulletjes bij de Lidl !hihihihi
Aldi.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef -XX- het volgende:
Eeeeeeeeeeeeek daar zijn de liga's rond!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben Makster nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoef niks met je reetharen, bewaar dat maar voor Rib-i zo heb ik gelezen.![]()
Nou ja.. tip van een ervaren man, scheer ze eraf, en je hebt geen luizen meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoef niks met je reetharen, bewaar dat maar voor Rib-i zo heb ik gelezen.![]()
Gelukkig rij je binnenkort veilig in de auto.![]()
[afbeelding]
Seatsniffer.![]()
![]()
![]()
[..]
Ik had van de week een folder van elders..
Helmen voor 35 euro.. maar waar was dat nou ook alweer.![]()
[..]
Aldi.![]()
Vanochtend nog een Aldi 'Evergreen' geruild met de Liga van een collega.
M`en wat was dat lekkerr....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaaaaaa NOoooOOoh!Zie dat schelden dan. Zo gewaagd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vatte het, ik heb weekend als belediging op![]()
Niet iedereen heeft die luxe
![]()
Tjek de filenaam maar. Sommige mensen stoppen ook overal wat in.........quote:
De prijs zegt weer niets over de veiligheid, de Aldi rugprotector van 39 euro was 2 jaar geleden de beste van een impacttest. De rugprotector van Held t.w.v. 200 euro was praktisch waardeloos.quote:Haha!!!!!!!!! Got a $5 head? Get a $5 helmet. (ja ik heb een $5 hoofd
)
Die van hem was minder zoetquote:Ruilen ookEvergreens -->
met die zure krenten menn!
![]()
Bahquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek de filenaam maar. Sommige mensen stoppen ook overal wat in.........![]()
[afbeelding]
Roken.![]()
![]()
[..]
De prijs zegt weer niets over de veiligheid, de Aldi rugprotector van 39 euro was 2 jaar geleden de beste van een impacttest. De rugprotector van Held t.w.v. 200 euro was praktisch waardeloos.![]()
[..]
Die van hem was minder zoet, maar daardoor meer smaak
en hij was lekker knapperig.
![]()
Die foto!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek de filenaam maar. Sommige mensen stoppen ook overal wat in.........![]()
[afbeelding]
Roken.![]()
![]()
[..]
Dat is waar.quote:De prijs zegt weer niets over de veiligheid, de Aldi rugprotector van 39 euro was 2 jaar geleden de beste van een impacttest. De rugprotector van Held t.w.v. 200 euro was praktisch waardeloos.![]()
[..]
Zolang het maar kraakt als je er in bijttttttttttttttt mennn!!quote:Die van hem was minder zoet, maar daardoor meer smaak
en hij was lekker knapperig.
![]()
Wtf, HOE krijg je de in godsnaam voor elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig rij je binnenkort veilig in de auto.![]()
[afbeelding]
Seatsniffer.![]()
![]()
![]()
[..]
Ik had van de week een folder van elders..
Helmen voor 35 euro.. maar waar was dat nou ook alweer.![]()
[..]
Aldi.![]()
Vanochtend nog een Aldi 'Evergreen' geruild met de Liga van een collega.
M`en wat was dat lekkerr....![]()
![]()
Nou lekker jong is ze wel .. maar lekker/strak..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:25 schreef -XX- het volgende:
Die foto!
Jullie mannetjes raken er maar niet op uit gekeken hé
Uggehhh !!!!!!![]()
De beste zakelijke move van de dag ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Wtf, HOE krijg je de in godsnaam voor elkaar![]()
![]()
![]()
5 billen ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou lekker jong is ze wel .. maar lekker/strak..![]()
![]()
[..]
De beste zakelijke move van de dag ja.![]()
Hoest met u danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou lekker jong is ze wel .. maar lekker/strak..![]()
![]()
[..]
De beste zakelijke move van de dag ja.![]()
laatst ook zon backprotectortje gescoordquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:24 schreef -XX- het volgende:
Woensdag weer spulletjes bij de Lidl !hihihihi
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef Makster het volgende:
Hoest met u danLang niet "gesproken"
Beetje naar je zin op je nieuwe job? Of ga je me doodleuk vertellen dat je nu ALWEER ergens anders zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |