Blauwe vlag voor jouquote:Op zondag 3 juni 2007 16:04 schreef Cageon het volgende:
Het karten was wel geweldig, 3rde gestart, 3rde gefinished![]()
nummer 4 heeft vanaf ronde 3 / 4 lopen drukken (en dan bedoel ik ook echt duwen tot aan t gras in toe). Heb me niet op laten jagen en lekker strakke lijnen gereden en de gaten dicht gehouden, zijn kart was iets sneller (maar minimaal) dus hij kon er niet veel van maken, met al dat geduw zorgt ie er alleen maar voor dat ik hem geen milimeter teveel gun![]()
Heerlijk![]()
Na finish hem maar even laten zien hoe je wel iemand van de baan moet drukken
1 tikje en 180 graden de andere kant op voor hem![]()
Ach als die echt zo snel is kan die ook wel een gaatje maken op een sociale manier, dit sloeg nergens op.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Blauwe vlag voor jou
Nog geen spoor van Rib-i
Sukkelquote:Op zondag 3 juni 2007 16:04 schreef Cageon het volgende:
Het karten was wel geweldig, 3rde gestart, 3rde gefinished![]()
nummer 4 heeft vanaf ronde 3 / 4 lopen drukken (en dan bedoel ik ook echt duwen tot aan t gras in toe). Heb me niet op laten jagen en lekker strakke lijnen gereden en de gaten dicht gehouden, zijn kart was iets sneller (maar minimaal) dus hij kon er niet veel van maken, met al dat geduw zorgt ie er alleen maar voor dat ik hem geen milimeter teveel gun![]()
Heerlijk![]()
Na finish hem maar even laten zien hoe je wel iemand van de baan moet drukken
1 tikje en 180 graden de andere kant op voor hem![]()
quote:
Of je ruilt hem inquote:Op zondag 3 juni 2007 16:15 schreef bvvt het volgende:
hmm, zit topic nou nog niet vol????
komende week eens kijken of ik bandjes kan scoren. Is hard nodig
Ook de koppelings platen mogen vervangen worden.
file rijden met koppeling ingetrokken en hij blijft doorlopen.........
En als ik dan toch bezig ben - gelijk de rubber blokken in achtwiel/tandwiel vervangen. veels te veel ruimte zit er nu
¤ is het toverwoordquote:
Zijn je danslessen zo duur dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef bvvt het volgende:
¤ is het toverwoordik wil meer dan mijn budget toestaat.....
danslessen betaal ik nix voorquote:Op zondag 3 juni 2007 16:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zijn je danslessen zo duur dan?![]()
Nog steeds gefocussed op de V-Strom?
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:01 schreef bvvt het volgende:
danslessen betaal ik nix voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo, verdiend aardig goed dat ballenrapenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:21 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.gengrasmotorcycles.com/new_vehicle_detail.asp?veh=4010&Manufacturer=9
Zo een was vandaag op mn werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die stond laatst op marktplaats, daar hadtie hem ook van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |