abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50112898
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:26 schreef goudenkooi_gek het volgende:
Eric is inderdaad normaal, hij praat GEWOON
Eric heeft een enorm spraakgebrek hoor.

Hij spreekt als een kleuter ( gek, dat doet natasja ook), trekt met zijn mond in allerhande vreemde tics en heeft een flink spraakgebrek! Er is ergens iets nioet goed gegaan.... dit is niet gewoon! Dit is zeker niet normaal!
  maandag 4 juni 2007 @ 23:58:17 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50113098
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:

[..]

Eric heeft een enorm spraakgebrek hoor.

Hij spreekt als een kleuter ( gek, dat doet natasja ook), trekt met zijn mond in allerhande vreemde tics en heeft een flink spraakgebrek! Er is ergens iets nioet goed gegaan.... dit is niet gewoon! Dit is zeker niet normaal!
Het is fucking niet normaal!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50114189
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:Eric heeft een enorm spraakgebrek hoor.
Erik is gewoon één groot falend geheel. Wat heb ik een pestpokke hekel aan de zeikerige mietje. Wat mij betreft hadden ze hem als feut mogen aborteren. Wat een minkukeltje zeg!

Nou ja, hij kan altijd nog de politie bellen als het hem teveel wordt en daar z'n beklag doen. De arme stakker. Oh ja, en even terug halen hoe hij met Jaap omging nog niet zo lang geleden.
pi_50115893
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Erik is gewoon één groot falend geheel. Wat heb ik een pestpokke hekel aan de zeikerige mietje. Wat mij betreft hadden ze hem als feut mogen aborteren. Wat een minkukeltje zeg!

Nou ja, hij kan altijd nog de politie bellen als het hem teveel wordt en daar z'n beklag doen. De arme stakker. Oh ja, en even terug halen hoe hij met Jaap omging nog niet zo lang geleden.
even over Eric..ik snap niet dat hij eergisteren avond (toen zijn date er was)niet de politie heeft gebeld voor Huub, want die was veeeel erger dan Amanda toen...Amanda schreeuwt maar wat, maar Huub die is toch zo intelligent enzo...neem dan verantwoording..of laat het hem afleggen, Erik!
pi_50116196
Wees ontopic mensen, het gaat hier niet over eric !!!!!!!!!!
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50119323
Ik snap nog steeds niet echt waar de ruzie van Huub en Eric echt over gaat?
het water roept
pi_50121114
Typisch ook, dat een heel goed lopend topic "geniale quotes van Huub" al heel lang niet meer gebruikt wordt.
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Als je de teksten van hem op zou schrijven dan zou je denken dat Jaap het gezegd zou hebben

Dat is toch fokkin niet normaal
Er zit een bom in die koffer
Ik heb geen emoties
Ik ben een narcist
Bokito!
Anders?
Dat was me nog niet opgevallen, maar verbaast me niet.
Ik heb een klein stukje "Alex afzeiken" gehoord en dat stond ook bol van de loze kreten die nergens op sloegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')