Ik vond Huub altijd de kar trekken in DGK maar daar is sinds een aantal weken wel verandering in gekomen. King Jaap heeft heeft hem duidelijk overtroffen, alhoewel ik niet achter de acties van Jaap sta.
Huub heeft zich ineens van een zeer andere kant laten zien sinds Jaap en Lieke in de villa zijn.
Peter6000 verwoord het goed zoals ik het nu ook zie.
Voor Huub telt dat alles letterlijk moet wijken, eigen belang voorop. Huub zegt eerlijk te zijn, ik geloof niks meer van zijn woorden.
Huub die de ontslagronde introk, hij wilde de vriendschap met Eirc weer herstellen. Wat ongeloofwaardig als hij vanavond/vannacht Eric totaal de grond inboort. Doet zo een vriend? Huub was het dus duidelijk te doen om zijn gewin bij het tripje Turkije en daarvoor Eric nodig had. Huub je bent een valse leugenaar geworden.
Wat te denken over het gedrag en de woorden wat nu ondertussen een kopie is van Jaap.
Vrouwen zijn zijn bezit, wat Huub doet en wil is gerechtvaardigd en mag niemand kritiek op geven, andersom mag niet.
Huub is Huub niet meer, misschien zien we nu wel de ware aard.
Ik ga walgen van hem en veel kridiet bij mij heeft verloren.
Velen vonden Sylvia normaal, ik vind nu Eric normaal en erg goed bezig is de laatste tijd. Hij durft op een normale manier tegen Huub in te gaan, ook al gaat het ten koste van backup. Dat vind ik ballen tonen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.