ik ken m nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef nikky het volgende:
Dat die link nog steeds in omloop is.
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=msn+virus+pif&match=&ts=&sort=datum&f%5B%5D=16&type=alle&van=&tot=quote:
én firefox gaan gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:37 schreef Baret het volgende:
Mijn broer had hem ook aangeklikt, ik keek in de processen en er stond iets raars bij.
maja wat je moet doen.
-verwijder msn
-start de pc in veilige modus
-ga naar c:program filesmsn messenger
-daar moet je dan alles verwijderen, daar zit een exe file die aan gaat wanneer je msn opstart.
-klaar
sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef nikky het volgende:
En we gaan het niet hebben over IE of en FF of whatever.
Over Apple dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:40 schreef nikky het volgende:
En we gaan het niet hebben over IE of en FF of whatever.
prachtig. van die lekkerwijf.jpg.exe bestandjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:21 schreef Market_Garden het volgende:
Ik kreeg m gister inderdaad ook.. Ik klikte om te kijken wat het was, wil ie een foto.EXE gaan downloaden, ja dahag!
2.0? als standaard-browser? zo ja dan was het geen link, maar een bestandsoverdracht waar je op klikte. óf je klikte zelf op OK. Maar dan kun je beter een topic in R&P openen over waarom je zo dom bentquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef Thrilled het volgende:
wat een bullshitik gebruik al 100% FF
ik ga ff die veilige modus shizzle doen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
2.0? als standaard-browser? zo ja dan was het geen link, maar een bestandsoverdracht waar je op klikte. óf je klikte zelf op OK. Maar dan kun je beter een topic in R&P openen over waarom je zo dom bent
Juist n00bs communiceren onbeveiligd. Dat zijn ook degenen die altijd tegen allerlei shit aanlopen, omdat ze overal op klikken. Een kwestie van opvoeden, mijn kinderen surfen allebei al sinds hun 6e over het internet, en hun PCs zijn schoon, qua malware. Maar goed: die hebben dan ook geleerd dat ze niet overal op moeten klikken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef Neutrino het volgende:
FF of IE.. zolang deze in een container draaien voel ik me pas veilig. En dat is ook waar MSN thuis hoort. Welke noob draait apps, die communiceren met de buitenwereld, nog onder Admin zonder een container. doh..
Als je al een virusscanner laat werken kun je dit meteen het beste in veilige modus met netwerkmogelijkheden doen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Anywayavg draait nu, hijackthis heb ik ook even losgelaten en die gratis scanner op het internet heb ik ook even laten draaien.. heb nog niet opgestart in veilige modus omdat avg nog bezig is...
Jaja, vrienden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef RecomServ het volgende:
das mooi.. hoe heb je dat gefixed? want een aantal van mijn vrienden heeft deze link dus ook aangeklikt
eerst deze gedaan: http://housecall.trendmicro.com/quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef RecomServ het volgende:
das mooi.. hoe heb je dat gefixed? want een aantal van mijn vrienden heeft deze link dus ook aangeklikt
En toen was het weer goedquote:-verwijder msn
-start de pc in veilige modus
-ga naar c:program filesmsn messenger
-daar moet je dan alles verwijderen, daar zit een exe file die aan gaat wanneer je msn opstart.
-klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |