Wat snap je niet aan die zin?quote:CONVERT is niet beschikbaar voor NTFS-stations.
Dat convert (het programma) niet met NTFS-stations werkt hoeft niet te betekenen dat je NTFS niet om kan zetten naar FATquote:
Dan zeg je dat en is het probleem opgelostquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:24 schreef vosss het volgende:
Enige optie die je hebt is partitie leeg flikkeren en een nieuwe partitie op zetten en formatteren als FAT16.
Waarom je dat zou willen doen is me een raadsel, maar met PQ Magic gaat dat prima.
Dat hoeft normaliter natuurlijk niet het geval te zijen nee; dat kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat convert (het programma) niet met NTFS-stations werkt hoeft niet te betekenen dat je NTFS niet om kan zetten naar FAT
Dan heb je je vraag verkeerd geformuleert als dat de oplossing was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan zeg je dat en is het probleem opgelost
Het is me gelukt om een NTFS schijf een FAT schijf te makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan heb je je vraag verkeerd geformuleert als dat de oplossing was.
Converteren van NTFS naar FAT16 gaat niet.
Formatteren en een nieuwe FAT16 partitie maken gaat wel, maar je vroeg hoe je de partitie moest converteren
Nee dat mag je nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:28 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even..... mag ik vragen waarom je in godsnaam een FAT16 partitie wil maken?
Het is me toch echt geluktquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:29 schreef Dos37 het volgende:
dat kan niet
Even voor de goede orde: FAT16 partities kunnen niet groter zijn dan 2 GiB maar NTFS partities zijn gewoonlijk wel groter dan 2 GiB. In de meeste gevallen is omzetting van NTFS naar FAT16 dus niet mogelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef Devrim_ het volgende:
Weet er iemand hoe ik NTFS naar FAT16 omzet?
Mijn NTFS schijf was 1Gbquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:42 schreef Riparius het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: FAT16 partities kunnen niet groter zijn dan 2 GiB maar NTFS partities zijn gewoonlijk wel groter dan 2 GiB. In de meeste gevallen is omzetting van NTFS naar FAT16 dus niet mogelijk.
Maar misschien bedoelde je omzetting van NTFS naar FAT32 ?
In NT konden die toch 4 gieg zijn, of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:42 schreef Riparius het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: FAT16 partities kunnen niet groter zijn dan 2 GiB maar NTFS partities zijn gewoonlijk wel groter dan 2 GiB. In de meeste gevallen is omzetting van NTFS naar FAT16 dus niet mogelijk.
Maar misschien bedoelde je omzetting van NTFS naar FAT32 ?
FAT16 != FAT32quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
In NT konden die toch 4 gieg zijn, of vergis ik me nu?
Maar ik heb wél gelijk!!!quote:
quote:For Windows NT and Windows 2000, the cluster size of FAT16 volumes between 2 GB and 4 GB is 64 KB. This cluster size is known to create compatibility issues with some applications. For this reason, it is recommended that FAT32 be used on volumes that are between 2 GB and 4 GB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |