abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50022241
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef E.T. het volgende:
Zuigen werkt ontspannend op de darmen.
Als er aan mij gezogen wordt, werkt dat ook op mijn darmen Hoe vaak ik Quinten niet even weg moet leggen omdat ik dan naar de wc moet rennen

Quinten is ook een wonderkind hoor, hij kan erg goed pfffrrrt zeggen en tegelijkertijd kwijlbelletjes blazen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 2 juni 2007 @ 07:08:04 #52
103793 kozakken
Living the life
pi_50026652
Mijn wonderkind heeft al wel 7 tanden en weet nu net hoe hij moet teigeren.
En hij kan heel goed lachen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 07:28:59 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_50026682
wat een wonderkinderen hier
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:05:39 #54
108648 cattie
lieve moeder
pi_50027040
Voor alle wonderkinderen!
Ive trekt zich nu vaak op tot staan en is de katten aan het stalken! (Achterna kruipen enz.)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:23:46 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50027175
Idd Beef dat gebeurt hier ook regelmatig en dat is best een verademing als je normaal erg luie darmen hebt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:31:38 #56
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_50027233
Lotte kan papa en mama 's nachts heel goed wakker houden....
(bestaat er ook iets van een 7 maanden dip? of is dit normaal bij een verkoudheid pfffff, uiteindelijk heeft ze bij ons in bed nog een uurtje geslapen)
Oh en ze kan hele mooie poepluiers maken! Ik ga er nu even een verschonen.
pi_50028002
Hihi, dat poepen en eten is héél herkenbaar... Soms wordt het dan opeens een beetje warm rond haar kontje (we hebben ook weer wat vaker lekkerij de laatste tijd, ik denk dat het tijd wordt voor een grotere luiermaat)

Ik juich even mee voor alle wonderkinderen
Eva en Maria
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:42:19 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50028042
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:40 schreef Linda__ het volgende:
Ik juich even mee voor alle wonderkinderen
Nah, ondertussen vind je Eva tóch de liefste....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:45:11 #59
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50028987
Kijk ik hier ook weer eens, word ik gewoon supervrolijk van alle fantastische wonderkindjes hier!! Ik heb er ook eentje... ze zegt 'DADA'!!!!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:37:33 #60
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50030013
Allemaal zo herkenbaar. (dat van dat poepen ook overigens) en dus juich ik ook

En Maud kan ook al heel goed pfrttt doen. Nu spuugt ze zichzelf niet alleen maar onder, maar druipt ze ook nog van het kwijl. En een lol dat ze dan heeft. Zo'n lief en guitig koppie heeft ze. En dat zelfs om 6 uur 's ochtends.

Is het raar dat Maud wel de avondvoeding (late) eruit gooit en niet de nachtvoeding. Ik vind het een beetje vreemd, maar zolang de bv 's nachts nog uitkomst bied, maak ik me geen zorgen. Ach, ze doet toch al bijna niets volgens het 'boekje' dus waarom dit wel.
pi_50031044
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:42 schreef Moonah het volgende:

Nah, ondertussen vind je Eva tóch de liefste....
En de stinkendste! We hadden weer lekkage zonet, en het was géén plasje...
Ik ga zometeen maar gelijk een nieuw pak grotere luiers halen. We dachten economisch te doen en ons aangebroken pak nog even op te maken, maar daar zijn we nu wel van terug gekomen...

Wat leuk Suzanna! Het lijkt me zo leuk als Eva écht gaat praten... Nu komt er per ongeluk wel eens wat uit wat op 'mama' lijkt en dan duiken we als aasgieren erop af om te horen of dat het écht was... Eva kijkt dan heel verbaasd en houdt gelijk haar mond

Chacama, ik heb geen idee over dat spugen. Gelukkig kun je er redelijk relaxt over zijn
Eva en Maria
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:36:58 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50031275
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:25 schreef Linda__ het volgende:

[..]

-knip-

Chacama, ik heb geen idee over dat spugen. Gelukkig kun je er redelijk relaxt over zijn
Ok, oeps. Kijk dat krijg je als je spugen en eruit gooien in een stukje tekst gebruikt. Ik bedoelde dat ze hem niet meer wil. Ze begint heel boos te huilen als we d'r wakker maken voor de laatste fles en als ik ze dan toch maar in bed leg (zonder veel te hebben gedronken) is ze tevreden en gaat lekker slapen. Maar ze wordt dan wel rond half 2 wakker voor een nachtvoeding. Ik was toch in de veronderstelling dat de nachtvoeding er eerst afgaat en dan pas de late fles.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:42:17 #63
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50031379
Tandje # 2 komt sinds gisteren door. Ik liep met hem in de stad en hij begint te schreeuwen, niet huilen: schreeuwen. Met armen maaien in het niets en op zijn handen bijten. Dus toen hebben we samen een ijsje gegeten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50034761
Meike zegt buhbuh....knap he

Ik ben wel heel trots op mijn kleine meisje...ze gaat nu al slapen zonder te huilen!!
Speentje erin, en madam ligt nog even te kijken, en slaapt dan heerlijk!!
Wel na 45 min wakker, meestal wil ze de speen wel, en dan slaapt ze nog een uur verder!!

*trots is*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50034886
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:36 schreef chacama het volgende:

[..]

Ok, oeps. Kijk dat krijg je als je spugen en eruit gooien in een stukje tekst gebruikt. Ik bedoelde dat ze hem niet meer wil. Ze begint heel boos te huilen als we d'r wakker maken voor de laatste fles en als ik ze dan toch maar in bed leg (zonder veel te hebben gedronken) is ze tevreden en gaat lekker slapen. Maar ze wordt dan wel rond half 2 wakker voor een nachtvoeding. Ik was toch in de veronderstelling dat de nachtvoeding er eerst afgaat en dan pas de late fles.
Ah, nu je het zegt, ja, zo kan ik het ook lezen . Mja, ook daar kan ik niets zinnigs over zeggen...
Eva en Maria
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:10:02 #66
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50035667
Ik heb net een CDbox met klassieke muziek voor baby's besteld. Lijkt me erg leuk!
http://www.kleintjesklassiek.nl/ Er staan ook samples op die site.

Merken jullie trouwens ook dat je kind al een duidelijke voorkeur heeft voor links of rechts?
Ik denk dat Thies linkshandig wordt/is. Hij gebruikt die hand veel meer om te grijpen en eten.
pi_50035678
Fons zegt: ''Pfapfa" als hij 'smorgens zijn papa ziet.
pi_50035708
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons zegt: ''Pfapfa" als hij 'smorgens zijn papa ziet.
De M omt er alleen maar uit als hij iets beu is. ''Mmmmmmmm!!Mmmmmm!'' Dat is hier het net-voor-het janken-geluid.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:12:03 #69
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50035714
Haha die Fons! Geen tanden, maar wél kletsen!
pi_50036310
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:10 schreef Moonah het volgende:
Merken jullie trouwens ook dat je kind al een duidelijke voorkeur heeft voor links of rechts?
Ik denk dat Thies linkshandig wordt/is. Hij gebruikt die hand veel meer om te grijpen en eten.
Dylan had ook een voorkeur voor links, greep ook alles met links vast als baby. Nu lijkt hij toch rechts te zijn, en soms ook nog links. Geen pijl op te trekken dat kind

Fons
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:37:44 #71
108648 cattie
lieve moeder
pi_50036315
Moonah, Ive lijkt ook een voorkeur voor links te hebben. Maar volgens mij kan het nog alle kanten op.

Wat leuk dat Fons papa zegt!

Ive drinkt nu trouwens erg goed uit een tuitbeker. Hij heeft dan wel eens in zijn ene hand de tuitbeker en dan in de andere een cracker en wisselt eten en drinken af. Zo leuk om te zien en zo knap al!
pi_50036422
Euhm, hij zegt dan wel ''Pfapfa'' en geen mama, maar hij steekt toch dikwijls zijn armpjes naar mij uit als hij bij papa op de arm zit...

Eigenlijk is hij enorm eenkennig de laatste tijd, als iemand anders dan wij hem oppakken zet hij meteen zijn keel open. (Behalve bij Hendrik zijn neef, ...waarom weten wij ook niet. )
Hopelijk gaat dat snel over. Ik vind het vooral lastig dat ik wel eens commentaar krijg dat we hem zo gemaakt hebben, omdat hij veel in de draagdoek zit en overal met ons mee gaat en zo...
Tja, dan is hij maar een moederskindje...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:27:27 #73
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50037700
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:37 schreef chacama het volgende:
Allemaal zo herkenbaar. (dat van dat poepen ook overigens) en dus juich ik ook

En Maud kan ook al heel goed pfrttt doen. Nu spuugt ze zichzelf niet alleen maar onder, maar druipt ze ook nog van het kwijl. En een lol dat ze dan heeft. Zo'n lief en guitig koppie heeft ze. En dat zelfs om 6 uur 's ochtends.
Doe's foto van 6 uur 's ochtends dan! En ook een van jouw blije hoofd van 6 uur erbij!

Beef, ik heb ook geen idee welke hand hij gaat gebruiken. De fysio zegt dat het tot nu toe te maken heeft met voorkeurshouding. Volgens haar is dat nog niet te zeggen op 7 maand. Hij doet met rechts dingen makkelijker maar dat heeft ook te maken met dat zijn spiertjes meer ontwikkeld zijn aan die kant.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:57:44 #74
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50041925
Memmel! Welkom met je mooie meisje!!!

nav Z&G topic
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zondag 3 juni 2007 @ 06:59:46 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_50052894
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike zegt buhbuh....knap he

Ik ben wel heel trots op mijn kleine meisje...ze gaat nu al slapen zonder te huilen!!
Speentje erin, en madam ligt nog even te kijken, en slaapt dan heerlijk!!
Wel na 45 min wakker, meestal wil ze de speen wel, en dan slaapt ze nog een uur verder!!

*trots is*
heej wat goed zeg! het werkt dus he! lekker meid!
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:10 schreef Moonah het volgende:

Ik geloof dat kinderen de eerste jaren dubbelhandig zijn, dat het pas met een paar jaar duidelijk is of ze links of rechts zijn. Het is mij bij Liam ook nog steeds onduidelijk bijvoorbeeld, hoewel ik altijd een voorkeur voor links heb gezien.
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')