quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef nebelung het volgende:Linda, mijn dochter stond pas met 13 maanden en lopen (los dan) pas met 17 maanden. Maak je niet druk dus
![]()
Neuh, relax enzo!
![]()
. Ik vroeg het me eigenlijk meer af, en ik constateer maar weer eens dat ik er nog zo weinig van weet. 'k Weet helemaal niet wat normaal is, en gemiddeld (en ons CB is daar ook niet echt een hulp in) maar ik zal het gemiddelde van Eva wel volgen.
Goed bezig Karin! Hopelijk heeft het snel een blijvend effect. Wij zijn van nature al een beetje van de rust en regelmaat, maar Eva is gelukkig zo makkelijk dat we er ook best eens van afwijken. Vandaag hebben we een leuk historisch stadje bezocht. Eva mee. Als ze moe is, leggen we de buggy plat, dekentje erover (als een soort tentje, zodat ze niets meer ziet) en dan slaapt ze zo een uur ofzo. Het zal voor de omstanders er wel wat gek uitzien
![]()
. En daarna hebben we fijn op een terrasje gegeten. Eva's hapje en flesje werden ook opgewarmd, en ze lag daarna heerlijk te spelen terwijl wij aten. Het spijt me voor jullie allen, maar ze is écht de liefste!