abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49996894
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heerlijk zeg! Dean doet alleen hazeslaapjes, ik ben al blij als ik snel snel kan douchen en dan is ie al weer wakker!
Mij hoor je ook niet klagen.
Damian had dat in het begin ook, lastig is dat en zo vermoeiend.
Slaapt hij 's nachts nou wel goed?
pi_49997264
Romijn al weer 1 jaar!! nog van harte gefeliciteerd!!

Sarah staat 2e op de lijst.. nog 3 weekjes.. het gaat zo snel.. maar ik heb er zooooooo'n zin in!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_49997556
hier nog steeds druk bezig met regelmaat en rust creeeren voor de kleine dame

Gaat best goed! EN ik hou vol!
Net nog even naar een verjaardag geweest van een vriendin, een paar huizen verderop...past eigenlijk niet in mijn regelmaat schema maar goed. Ik wou alleen zeker weten dat ze wakker was, en geen honger oid. En het ging goed, een poosje in de maxi cosi en op schoot gezeten. Na een tijd begon ze toch moe te worden..... (de visite daar: nou laat haar toch lekker op je arm slapen, of in dat bakkie) maar ik wil dat ze alleen in haar bedje slaapt en verder nergens. Dus ik heb haar eventjes nog wakker gehouden, en ben toen snel weer naar huis gegaan, en Meike meteen naar bed gebracht. En daar ligt ze nu al een uur....
Ze vonden mij een strenge mama dat ze alleen in bed mag slapen.....nou dat kan wel zo zijn, maar ik ben net begonnen met dit schema en ik heb geen zin om er vanaf te wijken. Straks is al mijn inspanning voor niks! (en ik vind het al zo moeilijk)

Romijn 1 jaar!! gefeli!!
En Sarah al bijna.....is vast heel speciaal zo'n eerste verjaardag!

Oh Appelsap....Damian slaapt wel lang zeg smiddags! Jeetje wat een weelde, en dan ook nog doorslapen snachts. Fantastisch hoor!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_49997686
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef Memmel het volgende:
xxxkarinxxx: om nog even terug te komen op je opmerking uit het ZW&G topic: Anna lijkt inderdaad een beetje op Meike! Is jouw partner ook donker? De mijne wel, nl.

Ik begin nu een beetje te wennen aan zo'n kleine frummel om me heen, maar heb af en toe wel van die aanvallen van: ojee, hoe gaan we het allemaal rooien; zou ik ooit nog meer dan 3 aaneengesloten uren kunnen slapen; blijft ze gezond....
Maar ik zal de enige niet zijn?
heej memmel, ja mijn partner is idd wel een donker typje....
oke, ff snel een picje dan
en weer weg....hij heeft nu lang genoeg met zijn hoofdje in dit topic gestaan

[ Bericht 7% gewijzigd door XXXKarinXXX op 01-06-2007 22:30:16 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_49997976
Karin zou ik ook doen hoor, je moet natuurlijk wel merken of het effect heeft.
Damian slaapt ook alleen maar in bed, werkt hier heel goed.
Naar bed is slapen en dat weet hij ook. Hij gaat altijd heel vrolijk naar bed als hij moe is!
Hij valt nog wel eens in de maxi-cosi of kinderwagen in slaap maar dan leg ik hem meteen in bed als we thuis zijn.
Ik vind Meike ook wel wat weg hebben van je partner! Lieve foto hoor.
pi_50011087
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:03 schreef nebelung het volgende:
Linda, mijn dochter stond pas met 13 maanden en lopen (los dan) pas met 17 maanden. Maak je niet druk dus
Neuh, relax enzo! . Ik vroeg het me eigenlijk meer af, en ik constateer maar weer eens dat ik er nog zo weinig van weet. 'k Weet helemaal niet wat normaal is, en gemiddeld (en ons CB is daar ook niet echt een hulp in) maar ik zal het gemiddelde van Eva wel volgen.

Goed bezig Karin! Hopelijk heeft het snel een blijvend effect. Wij zijn van nature al een beetje van de rust en regelmaat, maar Eva is gelukkig zo makkelijk dat we er ook best eens van afwijken. Vandaag hebben we een leuk historisch stadje bezocht. Eva mee. Als ze moe is, leggen we de buggy plat, dekentje erover (als een soort tentje, zodat ze niets meer ziet) en dan slaapt ze zo een uur ofzo. Het zal voor de omstanders er wel wat gek uitzien . En daarna hebben we fijn op een terrasje gegeten. Eva's hapje en flesje werden ook opgewarmd, en ze lag daarna heerlijk te spelen terwijl wij aten. Het spijt me voor jullie allen, maar ze is écht de liefste!
Eva en Maria
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:40:35 #32
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50012938
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:50 schreef Linda__ het volgende:
Het spijt me voor jullie allen, maar ze is écht de liefste!
Puh.
Maar wat slim, van dat 'tentje'! Die ga ik onthouden!

Karin, fijn dat het zo goed gaat. En knap dat je zo gemotiveerd bent. Wij waren in het begin ook 'streng' hoor, qua thuis in bedje slapen. En de eerste tijd heb ik me zelf best wel wat ontzegd omdat ik de regelmaat wilde aanhouden. Toen eea eenmaal wat geconsolideerd was, zijn we wat flexibeler geworden. Maar nog steeds probeer ik Thies zo veel mogelijk in zijn eigen bedje te laten slapen. Af en toe een slaapje in de wandelwagen, of soms in de auto. Slaap blijft toch zijn 'zwakke' punt, dus daar heb ik veel voor over. Ik plan zo veel mogelijk er omheen en dat lukt prima!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:45:46 #33
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50013140
Moonah, zo'n tentje bouw je ook heel makkelijk met een wieghoeslakentje (op zo'n saaie mcLaren-buggy).

Saskia hebben wij ook altijd goed in bed laten slapen en nog steeds zijn we heel strikt in het avond-ritueel. Tijn is naadloos in dat ritueel meegegaan trouwens.
Resultaat is wel dat 's avonds slapen gaan geen enkel probleem is voor allebei, zolang we dat ritueel maar aanhouden. Saskia is ondertussen oud genoeg om te snappen dat het wel eens af kan wijken als we dat uitleggen, maar probeer Tijn niet in bed te krijgen zonder te douchen... Hij hangt nog heel erg aan het douchen-fles-tiet-slapen. En daarna slaapt ie ook als bewusteloos
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:55:24 #34
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50013530
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef E.T. het volgende:
Moonah, zo'n tentje bouw je ook heel makkelijk met een wieghoeslakentje (op zo'n saaie mcLaren-buggy).
Gheghe!

Om de reden die jij noemt bij Tijn hebben wij expres geen badje bij het slaapritueel gedaan. het lijkt me lastig daaraan gebonden te zijn.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:01:38 #35
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50013781
Oh jongens, Storm is weer zo knap! Hij kan zwaaien én tegelijk "dah dah" zeggen! Heel enthousiast en héél vaak achter elkaar!

* Sugar is erg trots.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:06:50 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50013970
Hihi! Die Storm! (En zijn mama.... ... ).
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:10:50 #37
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50014124
Ja, maar Moonah, hij is echt geweldig!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:15:26 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50014302
Ja, weet ik wel! Je hebt een lekker menneke!
Maar remember..... Eva is de leukste hoor....

En Thies is ook best leuk en slim en knap en lief hoor.....
pi_50014373
Hoe moet ik dat nou weer zien te overtreffen?
Oh ja, wacht! Lis kan met 2 handjes zwaaien
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:32:27 #40
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50014999
Jeuheu!!!! Lisje!!!!!

Doet ze dat écht? Wat cuuuute!
pi_50015105
ja echt En het is werkelijk waar te schattig
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:49:04 #42
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50015921
Brent kan 2 dingen tegelijk. Drinken en Poepen! Of eten en poepen... Maakt hem eigenlijk niet uit. Ik schaar mijn kind dus ook onder de wonderkinderen hier!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:50:39 #43
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50015987
Lis
Brent
Alle wonderbabies
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:51:00 #44
19529 Fendy
True Spirit
pi_50015999
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef Neuk het volgende:
Brent kan 2 dingen tegelijk. Drinken en Poepen! Of eten en poepen... Maakt hem eigenlijk niet uit. Ik schaar mijn kind dus ook onder de wonderkinderen hier!
Hell yeah, Jayden kan dat ook. Scheten laten en drinken, of scheten laten en lachen. Ik voorzie een gouden toekomst met deze niet alledaagse talenten
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_50016079
Hoogbegaafd zeg ik!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:10:31 #46
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50016846
Maar... wat ik me dus afvroeg... darmpjes werken blijkbaar harder als ze te drinken krijgen? Iig wel toen hij nog een baby-baby was en de borst kreeg maar ook als ze wat ouder zijn is dat dus nog zo (tijdens zijn groentehap standaard!)? Niet zo leuk want af en toe haal ik em uit de bumbo en dan heeft ie daar zo strak in gezeten dat het toch hoog op zijn rug gedrukt is.
Iedere golf van de zee,
pi_50016920
Eh, Morris vindt eten blijkbaar nog steeds een ontspannen bezigheid
Als je begrijpt wat ik bedoel
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:17:58 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50017125
Zuigen werkt ontspannend op de darmen. Vandaar dat in het begin bij krampjes een speen ook wel wat verlichting kan brengen.

Tijn is ook een wonderkind
Hij zwaait :w Als je naar hem zwaait, probeert ie je na te doen en tilt ook z'n arm op. Ziet er echt te komisch uit (waardoor ik hard moet lachen en hij dus ook; zo'n vrolijk mannetje )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:40:39 #49
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50017983
Ja E.T. eigenlijk wist ik dat ook wel... Maar dat het ook bij normaal eten van de lepel gebeurt verbaasde me later associëren ze rust en kalmte misschien met een speen? Zo gauw ik em 's avonds in bed de stop er in druk doet ie zijn hoofd opzij en oogjes toe. Zo zoet!

Mooi he, dat ze zo hard om je moeten lachen als jij lol om hem hebt Hier dito. Lieve gekke babies!
Iedere golf van de zee,
pi_50020494
Fons kan zijn handjes in de lucht steken, kusjes geven , acheruit kruipen, vooruit billenschuiven, met zijn eten naar ons hoofd smijten, ,zitten,... maar hij heeft nog steeds geen tanden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')