Waar verblijf je normaal dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ikke niet. Net even de hele zooi opgeruimd, schoongemaakt en wat ingepakt voor de reis naar huis vannacht. Weekendje Nederlandmet heel veel feest en bier
in het vooruitzicht, dus kom niet veel aan typen toe denk ik.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:24 schreef fate het volgende:
Gaat mooi zo, mensen. Hebben we er in 2 dagen tijd bijna 100 users bij en 100M erbij!
Wel ben ik een aantal plaatsen gezakt. Maar dan heb ik weer meer mensen om voorbij te steken
.
Trouwens net 114k gepulsed.
Dat is superquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:24 schreef DaTiezl het volgende:
Ok ik doe ook mee! ik zag de post op FP en ik vind dit wel een gaaf principe. Ik dacht laat ik me ook even reggen op FoK! hiervoor. Nu blijkt dat ik al sinds 2002 ingeschreven sta, met 0 posts :s :s (Schaam).
Nouja ik ga jullie iig supporten met dit project.
Ik ben al aan het sparen =// ( 1 maand?)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef LasTeR het volgende:
Laten we anders even een datum afspreken vanaf wanneer we niet meer pulsen. Dat houden we voor een weekje?
Gister (en eergister) kwam dat door de nieuwe users die we via de FP erbij hadden gekregenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
D'r gaat wel elke dag een topic doorheen nu he?
Me 2!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sparen =// ( 1 maand?)
Dat had ik een paar maanden geleden ook gevraagd, en toen heb ik ook antwoord gekregen. Ik ben het alleen vergeten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:38 schreef Intrepidity het volgende:
Waar halen julie die persoonlijke stats vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |