Meer typenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Leuk al die nieuwe users!(Maar ik zak steeds verder op de lijst.
)
Ben druk bezig! verslagen typen enzo!quote:
maaruh, wanneer kom je weer is bf2'enquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:02 schreef Godlike02 het volgende:
De TVP's gaan wel beetje de spuigaten uitlopen mensen.
Er staan er nu al 7, zullen we die weer achterwege gaan laten.
Dit is 1 van de weinige topics waar ik er tot op dit moment niet op mod en dat wilde ik graag zou houden.
Ook nog eens offtopicquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
maaruh, wanneer kom je weer is bf2'en![]()
ja sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook nog eens offtopic![]()
Dat probeer ik al weken maar het komt er niet van aangezien het meestal gelijk om uren gaat.
Daar hoef ik niet serieus op te reageren toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef LasTeR het volgende:
En anders spammen we dit hele topic gewoon vol voor alle keys.
Dan denk ik dat het snel afgelopen is met deze topicreeks...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef LasTeR het volgende:
En anders spammen we dit hele topic gewoon vol voor alle keys.
Weet ik wel zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:28 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het snel afgelopen is met deze topicreeks...
En dat waarderen wij trouwens zeerquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:02 schreef Godlike02 het volgende:
Dit is 1 van de weinige topics waar ik er tot op dit moment niet op mod en dat wilde ik graag zou houden.
Ik doe mee! *Begint nu*quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef Ravii het volgende:
Tvpje dan maar weer
Ik ga vanaf morgen een maand niet pulsen, kijken hoever ik kom :p
Daar zijn de meeste het mee eens en dat word zeer gewaardeerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:02 schreef Godlike02 het volgende:
netjes!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik type toch redelijk wat. Gewoon MSN en op Fok! zit ik nu na een uurtje of 2 aan de 20k totaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |