Heb je al een herinstall van Whatpulse gedaan Speedy?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan zou die eergister enzo de keys ook niet hebben verzonden
Hoiquote:Op maandag 4 juni 2007 21:43 schreef Ulreazj het volgende:
Correctie, ik ben gejoind.
Dat is bye bye keys/clicks/miles helaas... Herinstallatie lijkt me de beste optie. Gebruik je de meest recente versie? De beta?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:51 schreef Ravii het volgende:
Invalid Token?
Opnieuw instaleren? of wat is dat =× ?
1k?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef grizegrijn het volgende:
Dat Frets on Fire van een paar pagina;s terug is een gaaf spelIk heb wat extra nummers toegevoegd, maar die zijn wel moeilijk.
![]()
Nog een paar keys tot 1k, die typ ik hier wel ff in![]()
Lijkt mij wel hequote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat is bye bye keys/clicks/miles helaas... Herinstallatie lijkt me de beste optie. Gebruik je de meest recente versie? De beta?
Moet je weer extra hard typen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt mij wel henet een nieuwe pc
oude pc werkt het al niet meer. Opnieuw installen, ben benieuwd of dat wel gaat helpen
![]()
Uninstall -> Zorg dat die map in Program files ook weg isquote:Op maandag 4 juni 2007 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt mij wel henet een nieuwe pc
oude pc werkt het al niet meer. Opnieuw installen, ben benieuwd of dat wel gaat helpen
![]()
gelukkig nou tik ze maar weer danquote:Op maandag 4 juni 2007 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
10K gepulst, hij lijkt het iig weer te doen.
en vrolijk tikken we door natuurlijlk he -)quote:
ja met de laatste client en dan moet je even een ander profiel aanmakenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en vrolijk tikken we door natuurlijlk he -)
kan je trouwens ook op meerdere machines tegelijk op 1 acount?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |