Dacht dat iedereen het onderhand wel wist.quote:
ja je hand en nu opbokkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Nielsch het volgende:
HEE, VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN?????!!!!???!??!!!!!!!!11111one
Nee, tief jij maar op als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:22 schreef Havoc het volgende:
Tief op pisvlek.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen het onderhand wel wist.
Een twee jaar gelee kwam ik stomdronken thuis bij mij ma. Ik mijn nest in. Komt ze na een tijd heibel schoppen in de slaapkamer. Toen schijn ik al vloekend en tierend naar buiten te zijn gestormd en in mijn auto zijn gestapt. Van Amersfoort naar Leiden (Merel)
Aangezien dit nogal gevaarlijk was hebben mijn ma en merel de pliesie gebeld. Toen werd ik bij Zoeterwoude Rijndijk staande gehouden door zeven politiewagens die midden op de weg stonden geparkeerd.![]()
Op dat moment had ik pas door wat ik aan het doen was. Ik kwam uit de auto en mijnheer agent vroeg of ik had gedronken. Ik antwoorde met "Behoorlijk"
Op het politieburo moest ik toen aan het grote blaasapparaat gaan hangen en die gaf een wereldrecord aan. Toen moest ik 3 uur in de pliesiecel en toen werd ik bevrijd door justme.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef Merel het volgende:
Maar goed. Hele nasleep natuurlijk. Eerst naar de rechter om mijn rijbewijs terug te vragen. Die kreeg ik gelukkig meteen weer mee omdat ik nog nooit iets had geflikt in mijn leventje. Alleen toen kwam het CBR om de hoek kijken. Die wilde alsnog mijn rijbewijs hebben. Om dat ding dan weer terug te krijgen ga je een heel circus in. Psychologische onderzoeken en bloedproeven.
Sorry maar hier moest ik vet om lachen! No offense, maar dat verhaal is grappigquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Een twee jaar gelee kwam ik stomdronken thuis bij mij ma. Ik mijn nest in. Komt ze na een tijd heibel schoppen in de slaapkamer. Toen schijn ik al vloekend en tierend naar buiten te zijn gestormd en in mijn auto zijn gestapt. Van Amersfoort naar Leiden (Merel)
Aangezien dit nogal gevaarlijk was hebben mijn ma en merel de pliesie gebeld. Toen werd ik bij Zoeterwoude Rijndijk staande gehouden door zeven politiewagens die midden op de weg stonden geparkeerd.![]()
Op dat moment had ik pas door wat ik aan het doen was. Ik kwam uit de auto en mijnheer agent vroeg of ik had gedronken. Ik antwoorde met "Behoorlijk"
Op het politieburo moest ik toen aan het grote blaasapparaat gaan hangen en die gaf een wereldrecord aan. Toen moest ik 3 uur in de pliesiecel en toen werd ik bevrijd door justme.
En terecht!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef Merel het volgende:
Maar goed. Hele nasleep natuurlijk. Eerst naar de rechter om mijn rijbewijs terug te vragen. Die kreeg ik gelukkig meteen weer mee omdat ik nog nooit iets had geflikt in mijn leventje. Alleen toen kwam het CBR om de hoek kijken. Die wilde alsnog mijn rijbewijs hebben. Om dat ding dan weer terug te krijgen ga je een heel circus in. Psychologische onderzoeken en bloedproeven.
Ik zal er over nadenken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef Tally het volgende:
Flikker op Nielsch..
Komt wel goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken...
Nee, toch maar niet.
Hoor je mij zeggen dat het niet terecht is dan?quote:
Justmequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Na woensdag hoef je niet meer terug te komen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat het niet terecht is dan?![]()
Maar goed. Maandag en woensdag gelukkig de laatste keer van het twee jaar durende circus. Even geen alcohol meer dus tot volgende week. Dan heb ik eindelijk weer een rijbewijs voor onbepaalde tijd.
duurt dat 2 jaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat het niet terecht is dan?![]()
Maar goed. Maandag en woensdag gelukkig de laatste keer van het twee jaar durende circus. Even geen alcohol meer dus tot volgende week. Dan heb ik eindelijk weer een rijbewijs voor onbepaalde tijd.
Als mijn bloed goed is niet. Dan mag ik mijn rijbewijs verlengen. Als mijn bloed niet in orde is dan mag ik weer een jaar met de trein.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Na woensdag hoef je niet meer terug te komen?
Yup. Dus denk maar vijf keer na voordat je met je dronken harses achter het stuur gaat zitten. Treinen zuigen namelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
duurt dat 2 jaar![]()
zal geen pretje geweest zijn![]()
waar zouden we zijn met jou onder de trein?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:35 schreef Nielsch het volgende:
Waar zouden we zijn, zonder de trein?
Kijk je uit bleu, zo kreeg ik ook mijn weekban.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
waar zouden we zijn met jou onder de trein?
Nou, aangezien ik in Utreg woon zou mijn lichaam onder de trein het gehele treinverkeer nogal verstoren denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
waar zouden we zijn met jou onder de trein?
heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Yup. Dus denk maar vijf keer na voordat je met je dronken harses achter het stuur gaat zitten. Treinen zuigen namelijk.
heb nog wat klonenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Kijk je uit bleu, zo kreeg ik ook mijn weekban.
Bedankt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
heb geen rijbewijs![]()
![]()
![]()
rij nu al 4 jaar elke dag met de trein, hopelijk bijna afgelopen
maar ja veel succes woensdag dan maar he
alsof dat mij boeit? liever vandaag nog dan morgen... ga eens kssssst ga maar naar centraalquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik in Utreg woon zou mijn lichaam onder de trein het gehele treinverkeer nogal verstoren denk ik.
That's my girl!quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
alsof dat mij boeit? liever vandaag nog dan morgen... ga eens kssssst ga maar naar centraal
tief jezelf door het bushokje, onder de trein het boeit me niet als je maar optieftquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je het ook niet vragen doos
Ik ben bang dat je uitspraken averechts werkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tief jezelf door het bushokje, onder de trein het boeit me niet als je maar optieft
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tief jezelf door het bushokje, onder de trein het boeit me niet als je maar optieft
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
He, een newbie!
Get out the pitchforks and torches!!!!!!
6 tot 8 weken denk ik. Nog geen bericht van gehadquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef miss_bleu het volgende:
Zeg pax wanneer krijg jij je nieuwe auto?
Ga ff de uitbarsting van een vulkaan fotograferen ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:44 schreef Nielsch het volgende:
anders dus
Sterf.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Nielsch het volgende:
SignOTheTimes is een mongool en een complete idioot. Gelukkig kan hij dit niet lezen nu.
duurt lang!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
6 tot 8 weken denk ik. Nog geen bericht van gehad
oe dat is ook een goedequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ga ff de uitbarsting van een vulkaan fotograferen ofzo
veel te langquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Jarno het volgende:
Zeg, is die Nielsch al opgetieft of hoe zit dat?
net eerst door een bushokje heen gehaald, onder een trein getieft en de restanten in een vulkaan geflikkertquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Jarno het volgende:
Zeg, is die Nielsch al opgetieft of hoe zit dat?
Ah, net als het debiele neefje dat iedereen wel heeft, dat per sé aan de grote mensen tafel wil zitten en eten. Dat is de eerste 5 minuten schattig en vertederend, daarna slechts strontvervelend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef k_i_m het volgende:
Nee natuurlijk niet. Hij moet dwangmatig blijven hangen omdat hij tof is.
Kheb nog een volvo 460 GL uit 1992 te koopquote:
En je bent het ook niet?quote:
ah het debiele neefje is gearriveerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:00 schreef Xith het volgende:
*Meld zich!
Das een ander verhaal. Maar ik ga nooit bij mensen aan tafel zitten.quote:
nee er is net een jank oldbie topic geopendquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef Merel het volgende:
Zeg, is er in de noob topics niets te doen ofzo?
Dan moet je wachten totdat mijn vriend Lucille mij weer postrechten geeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef GI het volgende:
En toch hoor ik in de OP. Stelletje.....
Ben je ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Logician het volgende:
eigenlijk vind ik mezelf ook wel redelijk oldbie
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef GI het volgende:
Wat jij zegt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je ook!
En je bent een lekker wijf.. Dat scheelt ook
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je ook!
En je bent een lekker wijf.. Dat scheelt ook
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:05 schreef GI het volgende:
En u bent...?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Logician het volgende:
eigenlijk vind ik mezelf ook wel redelijk oldbie
Ik ben toch echt een vrouw..quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
en dan toch stiekem ff in het fobo checken of je echt een vrouw bent he,@me
hee kijk! een oldbie internetheld!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
net eerst door een bushokje heen gehaald, onder een trein getieft en de restanten in een vulkaan geflikkert
nice kunnen we weer wat meer eisenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef Merel het volgende:
Goed nieuws voor ome Arma en de rest van OA BV!
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rs_groter_dan_o.html
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef miss_bleu het volgende:
whehehe ik moet mijn salaris en contract verlenging nog in
Mijn rechten op het forum beperken zich tot MED FB BUG en de crewfora.quote:
das naar he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Mijn rechten op het forum beperken zich tot MED FB BUG en de crewfora.
Ik mis het niet meerquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Mijn rechten op het forum beperken zich tot MED FB BUG en de crewfora.
Hijs toch ook een oldbie gekkie!quote:
Het begint ook te vervelen hč? Dan te bedenken dat je na het in elkaar schroeven nog heel veel moet installeren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
10 min nog. FF langs de paradigit voor een videokaartje en dan HEEEEEL nauwkeurig en voorzichtig alles inelkaar schroeven....
Heb al bakken zat gebouwd maar ik heb er eigenlijk wel genoeg van.
gewoon je bek houden tegen bleu, puberrukker of ik pleur mijn hele dildoverzameling in je anus... tegelijk! dus opbokken, jezelf verstikken door een condoom over je kop heen te trekken en je hier niet meer vertonen, behalve als je fotos hebt van die actie die ik je een bijzin geleden heb voorgelegd!quote:
En nog een internetheld! Vet stoer zeg. Ik hoop dat ik op een dag net zo goed loze dreigementen op een forum kan zetten als jullie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewoon je bek houden tegen bleu, puberrukker of ik pleur mijn hele dildoverzameling in je anus... tegelijk! dus opbokken, jezelf verstikken door een condoom over je kop heen te trekken en je hier niet meer vertonen, behalve als je fotos hebt van die actie die ik je een bijzin geleden heb voorgelegd!
als je een beetje had opgelet had je geweten dat hij homo was, beetje jammer ditquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En nog een internetheld! Vet stoer zeg. Ik hoop dat ik op een dag net zo goed loze dreigementen op een forum kan zetten als jullie.
Wat doe jij eigenlijk met zoveel dildo's? Of zijn ze stiekem van je vriendin die er nog maar een paar heeft aangeschaft omdat jij niet kan presteren?
dat je het nu niet kunt zegt al genoegquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En nog een internetheld! Vet stoer zeg. Ik hoop dat ik op een dag net zo goed loze dreigementen op een forum kan zetten als jullie.
Jerruh.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewoon je bek houden tegen bleu, puberrukker of ik pleur mijn hele dildoverzameling in je anus... tegelijk! dus opbokken, jezelf verstikken door een condoom over je kop heen te trekken en je hier niet meer vertonen, behalve als je fotos hebt van die actie die ik je een bijzin geleden heb voorgelegd!
Is goed, geef je adres maar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat je het nu niet kunt zegt al genoeg
en kom maar naar mijn huisje hoor, zeg ik het nog een keer en kan ik mijn loos dreigementje net zo goed IRL uitvoeren.
Owja, wat zegt het dan dat ik niet net als jij een beetje loze dreigementjes op een forum kan neerzetten? Het enige wat het volgens mij zegt is dat ik niet zo triest ben als jij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat je het nu niet kunt zegt al genoeg
en kom maar naar mijn huisje hoor, zeg ik het nog een keer en kan ik mijn loos dreigementje net zo goed IRL uitvoeren.
Thee is voor homo's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
catharinaplein 85b, eindhoven! de thee staat klaar.
het zegt meer dat ik niet kinderachtig ga doen in een topic waar ik niet thuis hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Owja, wat zegt het dan dat ik niet net als jij een beetje loze dreigementjes op een forum kan neerzetten? Het enige wat het volgens mij zegt is dat ik niet zo triest ben als jij.
senseo ook goed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Thee is voor homo's.
Zwarte koffie ajb.
Ach, als mensen zoals jij me gewoon geen aandacht hadden gegeven had ik het allemaal lang niet zo leuk gevonden en was ik al lang weer weggeweest. Nu vind ik het echter wel een hilarisch topic.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het zegt meer dat ik niet kinderachtig ga doen in een topic waar ik niet thuis hoor.
Nee das ook voor homo's.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk met zoveel dildo's? Of zijn ze stiekem van je vriendin die er nog maar een paar heeft aangeschaft omdat jij niet kan presteren?
Ik wacht even tot bovenstaande post me boeit, momentje hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef Nielsch het volgende:
Kijk, ik snap best dat jullie door jullie eeuwige geFOK! inmiddels vergeten zijn hoe je normaal met iemand om moet gaan. Jullie zijn sociaal zo verknipt dat het niet eens in jullie opkomt om het gewoon vriendelijk te vragen. Nee, in plaats daarvan is het gelijk allemaal gescheld en gekanker. En jullie blijven maar doorgaan zonder te realiseren dat het allemaal geen zoden aan de dijk zet. Dus, ik zou zeggen, denk eens terug aan de tijd voor FOK! en hoe jullie toen omgingen met mensen die niet achter een computer zaten, in het echt dus (ik weet het, het is eng). Misschien herinneren jullie je nog hoe je als kind vriendelijk iets aan je moeder vroeg wanneer je iets gedaan wilde krijgen. Nou, ik heb nieuws: zoiets werkt nog steeds. Probeer het eens, zo eng is het niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wacht even tot bovenstaande post me boeit, momentje hoor.
Voor jou?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
myst!
er staat weer een trouwtopic in de planning.
ik zou zeggen alt+F4quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef Nielsch het volgende:
Kijk, ik snap best dat jullie door jullie eeuwige geFOK! inmiddels vergeten zijn hoe je normaal met iemand om moet gaan. Jullie zijn sociaal zo verknipt dat het niet eens in jullie opkomt om het gewoon vriendelijk te vragen. Nee, in plaats daarvan is het gelijk allemaal gescheld en gekanker. En jullie blijven maar doorgaan zonder te realiseren dat het allemaal geen zoden aan de dijk zet. Dus, ik zou zeggen, denk eens terug aan de tijd voor FOK! en hoe jullie toen omgingen met mensen die niet achter een computer zaten, in het echt dus (ik weet het, het is eng). Misschien herinneren jullie je nog hoe je als kind vriendelijk iets aan je moeder vroeg wanneer je iets gedaan wilde krijgen. Nou, ik heb nieuws: zoiets werkt nog steeds. Probeer het eens, zo eng is het niet.
Ga je weg? Doei!quote:
Jemig wat ben je slimquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga je weg? Doei!![]()
(het alt+F4 grapje is trouwens echt zo 2003, maar ik snap dat ouwe lullen het nog steeds hilarisch vinden)
nee, voor jou!quote:
Ik heb net een nieuwe auto gekocht, dus het geld is op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, voor jou!
als ik nu ga trouwen, overleef ik het budgetair gezien niet en ik denk dat mijn schoonmammie een hartverzakking krijgt... op dit moment dan.
Tyfus wat een tweakers opmerking.... en zoooooo 2006!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Stel, ik zou World of Warcraft spelen, zou je me dan ook pwnen?
Ow wacht... gezien je tweaker- houding..... CTRL+w ken je dan vast ook wel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga je weg? Doei!![]()
(het alt+F4 grapje is trouwens echt zo 2003, maar ik snap dat ouwe lullen het nog steeds hilarisch vinden)
Tweaker? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef n00cL30n het volgende:
Ow wacht... gezien je tweaker- houding..... CTRL+w ken je dan vast ook wel?
Zonde... je hoor er thuis hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tweaker? Nog nooit van gehoord.
Ah, het is een website voor nerds. Nee nog nooit geweest.
Waarom dat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zonde... je hoor er thuis hoor!
Daaahaaaaag!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ROFLquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als je een beetje had opgelet had je geweten dat hij homo was, beetje jammer dit
"He. Jammer."quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:35 schreef Havoc het volgende:
Nielsch schijnt Fok! gedwongen te gaan verlaten heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:35 schreef Havoc het volgende:
Nielsch schijnt Fok! gedwongen te gaan verlaten heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:16 schreef Armageddon het volgende:
Was woensdag al unbanned zag ik net. Zit ik voor jan lul met merel's account te posten.![]()
Fijne ventquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:16 schreef Armageddon het volgende:
Was woensdag al unbanned zag ik net. Zit ik voor jan lul met merel's account te posten.![]()
Zekers J. Halve dag vrij nemen ,andere auto halen voor vriendin lief i guess.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
Klinkt goed Joene.
Welcome back.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:15 schreef Armageddon het volgende:
Ja alle noobs opgekankerd nu! Ome Arma is back!!
Hij heeft wél een cute icon.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:51 schreef GI het volgende:
[COS#1586] Waar Brain De Gouden Kooi wint... [Deel 2] Wat de fuck. BAN! Kut nickname.
Dat zeg ik Samsungquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:07 schreef Jarno het volgende:
Gisteren die Samsung monitor binnen gekregen. Geil ding.
Het is toch van dat Ipod Wit zegmaar ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:13 schreef Jarno het volgende:
Je kan 'm ook plat leggen op je buro met dat scharnier. Echt heel maf..
En het wit (niet duidelijk op de foto, daar lijkt het meer zilver) past bij m'n MacBook..
quote:
(b)efteling in het weekendquote:
Bedrijfsuitje, ik vrees het ergste idd, maar het komt vast goedquote:
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Paxlie het volgende:
nog ff en dan is het weekend HW
yup,quote:
Ik heb morgen ook een bedrijfsuitje, alleen wij gaan boerengolfen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bedrijfsuitje, ik vrees het ergste idd, maar het komt vast goed
Ah, gedwongen collegialiteit. Ik heb daar niks mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
yup,
detacheringsgebeuren enzo. Ook 1x per maand sportevenement in de avond en 1x per maand Business Meeting in de avond
het is niet echt gedwongen, we zijn niet verplicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, gedwongen collegialiteit. Ik heb daar niks mee.
Ah, okay. Ik heb ook bij zo'n buro gezeten, en daar kwamen altijd alleen maar mensen die ik écht alleen op die meetings zag, had ik helemaal niks mee. Ging liever naar feestjes van de klant. Vooral als het een semi-verplicht karakter krijgt kan ik er erg allergisch voor worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is niet echt gedwongen, we zijn niet verplicht.
Het is een klein bedrijf verder en gezellige ploeg dus is het vaak erg gezellig
morgen ELE rallyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Paxlie het volgende:
nog ff en dan is het weekend HW
morgen naar de efteling
Hier is het ook volledig op vrijwillige basis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is niet echt gedwongen, we zijn niet verplicht.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier is het ook volledig op vrijwillige basis.
Alleen als je niet komt, wordt je wél ter verantwoording geroepen bij de directeur..
Ik heb al 2 keer op mn flikker gekregen, omdat ik geen zin had om in mn vrije tijd de pasgeboren babies van mn collega's te bekijken. Dit keer ga ik dus maar mee en hoop daar voor de rest van het jaar genoeg credits mee te hebben verkregen.quote:
Die gasten konden van mij echt aan het gas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer op mn flikker gekregen, omdat ik geen zin had om in mn vrije tijd de pasgeboren babies van mn collega's te bekijken. Dit keer ga ik dus maar mee en hoop daar voor de rest van het jaar genoeg credits mee te hebben verkregen.
Het zijn mn collega's, níet mn vrienden..
Haha, dat riep (en roep) ik ook altijd ja. Herkenbaar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer op mn flikker gekregen, omdat ik geen zin had om in mn vrije tijd de pasgeboren babies van mn collega's te bekijken. Dit keer ga ik dus maar mee en hoop daar voor de rest van het jaar genoeg credits mee te hebben verkregen.
Het zijn mn collega's, níet mn vrienden..
Das een ander verhaal HW, das een ander verhaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik vermaak me wel in een zaal met drank en aangeschoten call-centre chicks.
Idd, zo is het geen ramp meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das een ander verhaal HW, das een ander verhaal.
Daarom zeg ik. "Och gut wat een lieve babie heb jij zeg! *oops* PLOF! Gut das nou kut hč? Sorry!"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zo is het geen ramp meer.
Maar dat verhaal van Tiek over naar babies kijken vind ik nog steeds te debiel voor woorden. IK gruwel van kinderen en zou het echt vertikken om verplicht naar iemands schijtfabrieken te gaan kijken zeg...
Feestjes, excursies, uitjes ok. Maar dit soort dingen? Never...
"Ach, het maken is toch leuker dan het hebben"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. "Och gut wat een lieve babie heb jij zeg! *oops* PLOF! Gut das nou kut hč? Sorry!"
Mwach, ik gun mijn collega's best hun geluk met kids en babies. Ik heb er zelf alleen niks mee en heb dus geen behoefte om alle pasgeboren spruiten te 'bewonderen'.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die gasten konden van mij echt aan het gas.
Of ik zou er heen gaan en dan die babies saboteren.
Het stomme is dat iedereen ook wéét van me dat ik niks met kinderen heb. Alleen mn baas doet er moeilijk over.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zo is het geen ramp meer.
Maar dat verhaal van Tiek over naar babies kijken vind ik nog steeds te debiel voor woorden. IK gruwel van kinderen en zou het echt vertikken om verplicht naar iemands schijtfabrieken te gaan kijken zeg...
Feestjes, excursies, uitjes ok. Maar dit soort dingen? Never...
Op zich wél een goeie manier om nooit meer uitgenodigd te worden voor een sessie kraamschudden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik. "Och gut wat een lieve babie heb jij zeg! *oops* PLOF! Gut das nou kut hč? Sorry!"
Hier weten ze het ook wel inmiddels jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het stomme is dat iedereen ook wéét van me dat ik niks met kinderen heb. Alleen mn baas doet er moeilijk over.
Daar moet ik ook niet aan denken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef HeatWave het volgende:
ik kom toch ook niet kijken als het kind gemaakt wordt.
*ril*quote:
Bijna middag en er komt er ook eentje aanzettenquote:
Dag sletjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bijna middag en er komt er ook eentje aanzetten
Tsk, mooi weer genieterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:55 schreef miss_bleu het volgende:
ik ga lunchen op het dakterras!
heuj neukfurbyquote:
ik ben jaloers, moet staand lunchen en zelf mijn tosti's bakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:55 schreef miss_bleu het volgende:
Nice! Dat ga ik vandaag ook maar doen denk ik!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:55 schreef miss_bleu het volgende:
Oei!quote:
yep!! en vriendje lief woont langs de routequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei!
Is die morgen alweer?
Ow.. misschien wel leuk voor even tussendoor....
Te erg muziek instrument, bespeeld door een nog grotere nerd!!!
Grrrrrrrrrr.quote:
Jaaahaaa!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al iets gedaan vandaag dan?
Ik heb best een leuke collegaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tot je er achter kwam dat het een homo-ontmoetingsplek was?
quote:
K Dan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
yep!! en vriendje lief woont langs de route
Ik voel me niet zo lekkerquote:
Damn dat zuigt, maar je hebt geluk met zo'n overbuurman.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:03 schreef miss_bleu het volgende:
die moet terug. Drukgroep in de versnellingsbak is niet goed ofzo?!
Overbuurman is hoofd garage peugeot in mijdrecht die heeft er even in gereden dus hij mag weer terug
half jaartjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Damn dat zuigt, maar je hebt geluk met zo'n overbuurman.
Maar als je hem bij een dealer hebt gekocht zit er toch sowieso garantie op?
Wat gaan ze hard hee!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:55 schreef Armageddon het volgende:
UPDATE!
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik heb stiekem er nog zeven baby's bijgemaakt.
[afbeelding]
Ze zijn dus geel en keihard?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:15 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij komt dat door alle regen van de afgelopen tijd. Mijn eigen (normale) plantjes gaan ook als een trein op het moment.
Over zo'n 9 weken een feestje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:55 schreef Armageddon het volgende:
UPDATE!
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik heb stiekem er nog zeven baby's bijgemaakt.
[afbeelding]
Baajgardianquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Politiek asiel verkregen op vol.
Vage type
Wie niet, die gast moet echt *edit*quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ook nog eens een fikse ruzie mee gehad met die mongool.
Gaaf beestje!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:09 schreef Armageddon het volgende:
Check onze nieuwe kat Teun trouwens.
http://www.youtube.com/watch?v=e5UbKhu16hY
Wat een tijgerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:09 schreef Armageddon het volgende:
Check onze nieuwe kat Teun trouwens.
http://www.youtube.com/watch?v=e5UbKhu16hY
Hij moet gewoon aan het gas zoals Harrie dat zou zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet, die gast moet echt *edit*.
eftelingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:30 schreef HeatWave het volgende:
weekend!
Bier!
Seks!
bier!
seks!
vergeet ik iets?
mauquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:50 schreef Jerruh het volgende:
mau en ik gaan waarschijnlijk een hond nemen en hem baco of baileys noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Is het al Woensdag 17:30 ?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:18 schreef k_i_m het volgende:
Is het al 17.30?
Als we zo gaan beginnen !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |