We moeten neutraal blijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:09 schreef Cerubo het volgende:
Topictitel had wel wat bozer gemogen
Idem, alleen heb ik wel 25 punten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef robski18 het volgende:
Wat een tyfus examen.
Ik heb minimaal 23 punten, oftewel tussen de 2.8 en de 4.8
Ik moet een 3.7 halen.
Mwah is denk ik wel gelukt, of de norm moet onder de 0.9 komen.
hahahaha een vriend van mij had daar "er zijn in deventer relatief minder zonuren dan in de andere twee steden, dus daar gaan ze moeilijk over doen"quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef Cerubo het volgende:
Ik had dat ze in Apeldoorn Nederlands-Hervormd zijn en in Deventer en Zutphen Katholiek
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef Cerubo het volgende:
Ik had dat ze in Apeldoorn Nederlands-Hervormd zijn en in Deventer en Zutphen Katholiek
en dat is nog een understatementquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef Timooon het volgende:
Kankerexamen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef superworm het volgende:
[..]
hahahaha een vriend van mij had daar "er zijn in deventer relatief minder zonuren dan in de andere twee steden, dus daar gaan ze moeilijk over doen"
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Ambo het volgende:
ik had bij een vraag opgeschreven: 2e corrector, ik weet waar je huis woont
maar dat heb ik toch maar weer doorgestreept (nog wél leesbaar), had niet het idee dat het echt in goede aarde (woordspeling
) zou vallen..
ja jij was die megool van zonuren in deventer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef Ambo het volgende:
ik had bij een vraag opgeschreven: 2e corrector, ik weet waar je huis woont
maar dat heb ik toch maar weer doorgestreept (nog wél leesbaar), had niet het idee dat het echt in goede aarde (woordspeling
) zou vallen..
ja dankje, ik vond mezelf ook al geniaalquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef superworm het volgende:
[..]
ja jij was die megool van zonuren in deventer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |