je hebt geen ene moer bereikt man, het is maar een spelletje. je ziet je vrienden niet meer en je doet weinig anders. gooi dat kutspel van je computer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:11 schreef jummie7 het volgende:
Ik denk er steeds vaker aan om te stoppen met wow. Eigenlijk vindt ik het een beetje saai worden, het raiden enzo en ik baal ook steeds meer van mezelf, ik ben gewoon een verslaafde, een junk!. Na het werk meteen achter de computer en hele weekenden, veel vrienden zie ik nooit meer en ben ik al kwijt geraakt en toch kan ik niet stoppen. Ik heb natuurlijk nu zoveel bereikt dat wil ik niet opgeven. wat moet ik doen???![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef BMH het volgende:
Koop kauwgom. Iedere keer als je wow wilt spelen neem je er 1![]()
zeker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef disjfa het volgende:
Fuck vrienden. Junks blijven gebruiken. Speel door. Win. Word beter!
Absoluut, gewoon doorspelen man. Ik bedoel anders gooi je straks zo een paar jaar spelervaring weg. Zou zinde zijn man!
helemaal gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef GambinoT het volgende:
Je hebt het er zelf naar gemaakt.
In dat geval gewoon uninstal en de disks bij je ouders leggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:51 schreef jummie7 het volgende:
ik denk dat het voor mij beter is om gewoon radicaal te stoppen, anders is de verleiding te groot.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |