minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veelquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
40?ik ben al blij dat ik in totaal 23 heb
en dan zegt hij tegen mij dat ik spamquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:13 schreef teardropnl het volgende:
Goed ik ben weer aan het werk, hele ochtend nog niets gedaan eigenlijk
Tot later allemaal
ik haakte bij 'opdtadit' al afquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
als iemand het onderstreepte snappend kan maken?
Alvast bedankt,
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'squote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
minimaal 20 en maximaal 40 staat bij ons in de handleiding. maar de bijlagen, inhoudsopgave, inleiding, literatuurlijst en definitielijst etc. tellen niet mee, dus dat scheelt ook veel
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb ff jullie hulp nodig. ik kasn het niet helemaal ontcijferen. Mijn begeleider heeft het volgende staan:
opdtaditOmdat prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbondSinterklaaskapoentje? erop inzebInzet? kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
opdtadit prestaties zaken te volbrengen en deze te verantwoorden op inbond erop inzeb kan geld conform ambities/middelen
Alvast bedankt,
ik ook eigenlijk, want ik kan dat echt niet ontcijferen vooralsnogquote:
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
ik denk dat het opdracht is, ik zie dat er nog iets voorstaat ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk toch echt dat je je begeleider even kan vragen, opdtadit hier zou ik opdracht van maken maar dan klopt de zin volgens mij niet...
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb inclusief al die zooi 23 pagina'sen exclusief 17
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ja ik ben even weg en een heel topic gemist, dat is me nog niet overkomen, FOEI!
Ik miste je alquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Leinonlein het volgende:
ik denk wel dat er eisen zijn, maar geen idee wat die zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn er eisen bij jou dan?? minimum/maximum aantal pagina's...
[..]
dat gebeurt voortaan denk ik ook niet meer
Komt dat niet elke week ten sprake, dan is het eerst een dag rustig. Dan lopen de berichtenaantallen weer op tot een hoogtepunt en dan is het weer "heuj, ff rustig aan peepzzz"quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou je hebt geluk! vanaf dit topic doen we rustiger aan!![]()
Helemaal mee eens, en ook een dood aan de fipo´s en alle andere vreemde termen die ik voorbij heb zien komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |