quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:55 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
met het corrigeren van je eindverslag, bedoel je?
mooi werkquote:
ben je nou de hele dag al bezig op je stage met het corrigeren van zpelvauten ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]23 is literatuurlijst dus die is sowieso al goed
en op die andere bladzijdes staat nog best wel veel
Die ene met die tieten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
* Goover zoekt een meisje met grote gaten in haar oor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Leinonlein het volgende:
the crew van hier!
[afbeelding]
zoek mij![]()
nee geen spelfouten gewoon inhoudelijke dingenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ben je nou de hele dag al bezig op je stage met het corrigeren van zpelvauten ?![]()
Ik kan hier geen foto's uploaden... ik word steeds meer van de buitenwereld afgesloten...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
verteld sta ik
![]()
Nu zijn jullie aan de beurt
Neen dat wil neit werken want ze zijn van voren al pre-installed en ik moet alleen op elke notebook allerlei verschillende programma's installeren. Een image van een ander schiet je niks mee op want ze hebben allemaal een unieke xp-key. Dan kan je in principe wel die image gaan gebruiken alleen dan moet je gaan lopen kutten met een xp-key changer wat toch niet helemaal vloeiend werkt altijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je er een installeert met een xp (met volume license key) versie, die installeert met wat je nodig hebt, dan ben je toch zo klaar? volgens mij kan je van een Dell ook gewoon een image maken hoor.![]()
Whehe lollersquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Hallo collega koerier![]()
Ik mag morgen waarschijnlijk ook weer een stukkie broemen
ik kan eindelijk het handschrift een beetje lezenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi werkmoest je nog veel verbeteren dan?? en heb je het handschrift kunnen ontcijferen??
ik heb geen foto van mij met de hele crew hier op stage...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
verteld sta ik
![]()
ik kan wel een foto maken met m'n telefoon en even snel uploaden, intressequote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
verteld sta ik
![]()
Nope, ik ben in het zwartquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Nee het blauw, naast het meisje in het zwart.
Ja, het is 1 grote "alto"-bedoening hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover ziet trouwens meerdere meisjes met de uiterlijke kenmerken die bij Leinonlein kunnen horen![]()
Jaaaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:00 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik kan wel een foto maken met m'n telefoon en even snel uploaden, intressemaar ik ben wel alleen
![]()
Doen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kan hier geen foto's uploaden... ik word steeds meer van de buitenwereld afgesloten...!![]()
Zal vanavond wel even iets proberen voor morgen!![]()
Bijna goedquote:
kenker, 8 stagiaires. Dat is geen kattenpisquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef denB het volgende:
Heb geen foto met de crew
Zal wel komen als iedereen stopt hiero. We hebben 8 stagaires
Of een andere leuke foto van het werk, ik heb verder ook geen foto´s van hoe het er hier uit ziet. Maakt niet uit, wees creatief en verzin je eigen regels, leeeeef je uuuuit!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
het ging toch om een foto met je collega's Leinonlein??
Mensen kan je ook niet echt met kattenpis vergelijken heh jongenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kenker, 8 stagiaires. Dat is geen kattenpis![]()
Dat zijn duidelijk de hardcore bedrijven jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kenker, 8 stagiaires. Dat is geen kattenpis![]()
mijn werkplek is niet echt leuk, is toen ook al een keer afgekraaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of een andere leuke foto van het werk, ik heb verder ook geen foto´s van hoe het er hier uit ziet. Maakt niet uit, wees creatief en verzin je eigen regels, leeeeef je uuuuit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |