Wie staan er allemaal op die foto'squote:
Ja hèquote:
bijna goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal op die foto's?
Ik herken Auticia, MB, Dizer, unknown, unknown, Marty, Auticia, unknown, Auticia (?), Ripley
Mooie site inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:00 schreef Re het volgende:
[..]
bijna goed
Auticia, MB, Dizer, geen fokker, geen fokker, Jerruh, Beestjuh, Fem-me-, Toeps, Ripley
Ja, die foto lijkt ineens wel groter, maar dat schijnt ie niet te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mooie site inderdaad
1 dingetje.. Als ik in firefox op de onderste foto klik, krijg ik onder en rechts ineens scrollbars..
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
Dit is overigens het geval op elke pagina met een foto-overzicht links, altijd bij de onderste...
Als je een oplossing weet dan hoor ik die graag, Dizer is er inderdaad al uren mee bezig geweest om dat op te lossen en nergens blijkt dat het een probleem zu moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:00 schreef Lynx666 het volgende:
Dit is overigens het geval op elke pagina met een foto-overzicht links, altijd bij de onderste...
Ik zie wel een foutje in het overzichtframe sources, misschien ligt het daaraanquote:
op PP loopt er een topic overquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zie wel een foutje in het overzichtframe sources, misschien ligt het daaraan
[techtalk]De iframe style= onderaan wordt niet afgesloten met een " dus de ID zal onverwachte dingen doen ws..[/techtalk]
Hey dat heb ik over het hoofd gezien. Ik zal er morgen eens naar kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zie wel een foutje in het overzichtframe sources, misschien ligt het daaraan
[techtalk]De iframe style= onderaan wordt niet afgesloten met een " dus de ID zal onverwachte dingen doen ws..[/techtalk]
Mij was verteld dat dit de snelst lopende SC van fok wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Rustig hier zeg.
Vroeger. In die goeie ouwe tijd. Toen men ons nog vreesde. We immer zegevierden. Ach, waar is die tijd gebleven?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mij was verteld dat dit de snelst lopende SC van fok was
Hoe was het gisteren?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:50 schreef Dizer het volgende:
Sukkels. Het is 22 graden buiten en jullie willen een snelle SC. Nerds.
Iets warmer dan vandaag nog, zo rond de 24.quote:
Oh, het is lekker weer, dus we moeten naar buitenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:50 schreef Dizer het volgende:
Sukkels. Het is 22 graden buiten en jullie willen een snelle SC. Nerds.
Nou, een bbq is nooit wegquote:Op zondag 3 juni 2007 01:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het is lekker weer, dus we moeten naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |