Idem hiero. Miss nog ff richting Las Palmas. Mocht je nog uitgaan en willen meeten dan hoor ik 't welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben zeker weten straks in Rotterdam, maar we gaan zeker weten niet uit. Lekker filmpje kijken en bijkleppen![]()
Als we al uitgaan, dan gaan we hoogstwaarschijnlijk naar GetBackquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hiero. Miss nog ff richting Las Palmas. Mocht je nog uitgaan en willen meeten dan hoor ik 't wel![]()
Maargoed, dan gaan we ook echt met zijn tweetjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als we al uitgaan, dan gaan we hoogstwaarschijnlijk naar GetBack![]()
Maargoed ik weet eigenlijk 100% zeker dat we niet uitgaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed, dan gaan we ook echt met zijn tweetjes![]()
Ohhh wat lief! Doe haar de groetjes terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Ienepien het volgende:
Ow SOL je krijgt de geroetjes van Suus en ze is erg jaloers dat ik Milou wel heb gezien en zij niet, haha![]()
Mwoah, ik ben altíjd in een stapstemming, m'n gezelschap alleen niet altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed ik weet eigenlijk 100% zeker dat we niet uitgaan![]()
Ben niet echt ineen stapstemming![]()
Die stapperiode heb ik alweer aardig wat jaartjes achter de rug. Het hele uitgaan kan me nog weinig boeien, zo af toe is natuurlijk wel leuk nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben altíjd in een stapstemming, m'n gezelschap alleen niet altijd![]()
En moet er zaterdag weer vroeg uit enzo, dus vroeg naar bed zou verstandig zijn![]()
Te vaak gaat ook vervelen, ik zit ook liever met een paar vrienden te barbeknoeien. Vrouwtechnisch is uitgaan echter wel handig, zeker met mijn hobby'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die stapperiode heb ik alweer aardig wat jaartjes achter de rug. Het hele uitgaan kan me nog weinig boeien, zo af toe is natuurlijk wel leuk nog.
Foto'squote:Vanaaf gaat mijn zusje me martelen, ze gaat mijn benen harsen, zie er nu uit als Fatima![]()
Stiekum toch maar stapkleren aangedaan voor je weet maar nooit![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Te vaak gaat ook vervelen, ik zit ook liever met een paar vrienden te barbeknoeien. Vrouwtechnisch is uitgaan echter wel handig, zeker met mijn hobby's![]()
[..]
Foto's![]()
Lekker, Vera met snor en cup Dquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een cleavage, tieten zijn een halve cup gegroeid ofzo,moet ongesteld worden, of ik ben zwanger
![]()
ik ga zo richting stationquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die gaan flippen als je het raampje van de trein open wilt met dit weer![]()
![]()
Zo.
Tofquote:
Ik blij dat ik niet in Delft zit, anders kom ik je misschien weer tegenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:45 schreef warrel het volgende:
Ik blij dat jij niet in Delft zit, straks kom ik je weer tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |