De heer Kremers is wel een chique man hoorquote:Om 7.45 uur vertrekt de heer Kremers uit Maastricht.
De auto rijdt gemiddeld 90 km per uur.
Onderweg stopt hij voor een kopje koffie met gebak.
Na een half uur gaat hij verder met zijn reis naar Scheveningen.
Het leuke ook bij het gewicht van dat kutkind. Onder die vraag staat een schema met het gewicht per week, daar is het fucking antwoord al uit te halenquote:
wat verwacht je dan? universitaire vragen voor een toekomstig kundige putjesschepper of jouw automonteur die je remmen afstelt, later?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:50 schreef Saekerhett het volgende:
Er zijn ook hele moeilijke hoor!
http://inf.elo.rgomiddelh(...)vmbo/vmbobbo03_1.pdf
Nee maar komop, deze vragen kregen wij in groep 5 van de basisschool gekquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? universitaire vragen voor een toekomstig kundige putjesschepper of jouw automonteur die je remmen afstelt, later?
idd die mensen die er zo lollig om doen moeten bij zichzelf te rade gaan waarom ze vmbo examens afkraken nodig hebben om zichzelf beter te voelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? universitaire vragen voor een toekomstig kundige putjesschepper of jouw automonteur die je remmen afstelt, later?
Wel een belangrijk gegeven is dat als die automonteur jouw remmen niet goed afstelt jij je naam misschien wel kan veranderen in 'zoalshetwas'...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt weleens gezien wie er allemaal in het vmbo vallen? met langdurige inteelt gaat de intelligentie er vaak niet op vooruit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee maar komop, deze vragen kregen wij in groep 5 van de basisschool gek![]()
Dit kún je toch niet moeilijk vinden, tenzij je gewoon verstandelijk gehandicapt bent, en dus naar het speciaal onderwijs gaat?
waarom denk je dat ik dat voorbeeld ook noemde? ik ken top vmbo-ers en hele domme luie een volledig debiele lieden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel een belangrijk gegven is dat als die automonteur jouw remmen niet goed afstelt jjj je naam misschien wel kan veranderen in 'zoalshetwas'...
Nou, met alle respect, maar lui die dit soort examens maken WIL ik niet eens in de buurt van mijn auto hebben...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt weleens gezien wie er allemaal in het vmbo vallen? met langdurige inteelt gaat de intelligentie er vaak niet op vooruit.
Nah, was ook meer als grap bedoeld die reactie van mij. En sowieso is automonteur echt niet zo makkelijk als veel mensen denken. Ik zie hier op Fok vaak genoeg dat soort beroepen afgekraakt worden en dan met als reden dat alleen VMBO mensen dat soort opleidingen doen. Mijn broertje leert ook voor automonteur, en het is alles behalve makkelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik dat voorbeeld ook noemde?
vmbo. voorbereidend. sommigen zijn gewoon echt heel erg goed voor je auto. denk maar niet dat de beste monteurs vroeger hoger dan lagere school hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, met alle respect, maar lui die dit soort examens maken WIL ik niet eens in de buurt van mijn auto hebben...
"Beargumenteer in maximaal 1000 woorden waarom je denkt dat het universum eindig is of niet."quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
"Beargumenteer in maximaal 1000 woorden waarom je denkt dat het universum eindig is of niet."
Die vraag is niet te beantwoorden omdat niemand dat weet en ook nooit zou wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
"Beargumenteer in maximaal 1000 woorden waarom je denkt dat het universum eindig is of niet."
het is geen wfl. maar ik denk zeker dat er ook astronomen zijn die denken dat ons universum juist inkrimpt. vandaar ook dat hubble en anderen steeds dichterbij het eind der universum komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die vraag is niet te beantwoorden omdat niemand dat weet en ook nooit zou weten
En tja, als het al eindig is, wat moet er dan aan het einde zijn? Sowieso denken wetenschappers dat het universum uitzet met de snelheid van het licht, dus voor ons zou het in dat geval oneindig zijn aangezien we die snelheid toch nooit zullen bereiken.
Tja, het kan zijn dat we al het punt van maximale uitzetting hebben bereikt en dat het inderdaad weer aan het krimpen is. In dat geval keer je ooit weer terug naar een singulariteit, waaruit misschien wel weer een nieuw universum kan ontstaan. Misschien zijn hiervoor al vele universums geweest en zitten we gewoon in een soort van lus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is geen wfl. maar ik denk zeker dat er ook astronomen zijn die denken dat ons universum juist inkrimpt. vandaar ook dat hubble en anderen steeds dichterbij het eind der universum komen.
alles moet ooit opgaan in een vacuüm, anders is er geen oorsprong. vanuit de optimaal gebundelde energie van een vacuüm naar een niet vaccuüm is de borrelende kracht van het universum.
ja de levensloop ('loop' in het engels)quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, het kan zijn dat we al het punt van maximale uitzetting hebben bereikt en dat het inderdaad weer aan het krimpen is. In dat geval keer je ooit weer terug naar een singulariteit, waaruit misschien wel weer een nieuw universum kan ontstaan. Misschien zijn hiervoor al vele universums geweest en zitten we gewoon in een soort van lus.
snelheid van het uitdijen van het universum is bepalend. Als we een afnemende snelheid hebben betekend dit waarschijnlijk dat de zwaartekracht alles aantrekt en niet gelijk is aan alle kanten => big bang naar de big crunch. Een afnemende acceleratie geeft hetzelfde aan, dus een eindige universum.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, het kan zijn dat we al het punt van maximale uitzetting hebben bereikt en dat het inderdaad weer aan het krimpen is. In dat geval keer je ooit weer terug naar een singulariteit, waaruit misschien wel weer een nieuw universum kan ontstaan. Misschien zijn hiervoor al vele universums geweest en zitten we gewoon in een soort van lus.
moet jij niet koffie halen voor je collegas???quote:
OMG, dat hoeven ze nog nieteens uit hun hoofd te weten!quote:De omtrek van het terras bereken je met de woordformule:
omtrek = 3,14 x diameter
Ben bezigquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:25 schreef ETA het volgende:
[..]
moet jij niet koffie halen voor je collegas???
Ik weet het antwoord niet....quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
Bier
Het is een verschrikkelijk laag nivo, bedacht om mensen dom te houden. Sorry, maar dit moet kinderspel zijn voor elke middelbare scholier. Maar goed, de Nederlandse zesjescultuur he. Ik las gisteren nog iemand die het jammer vond dat -ie een 6 had gehaald, want dat betekende dat -ie een halve punt te hard geleerd had. Bah, Nederlandse scholieren. Lui, onbetrouwbaar en te lam om uit hun ogen te kijken, laat staan te presteren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:46 schreef Robin2130 het volgende:
verkapt VMBO-bash-topic.
Ik snap niet wat jullie tegen VMBOers hebben, zijn vmboers per definitie dom dan?
Je bent pas dom als je een te hoog niveau gaat doen en je examens vervolgens niet haalt.
Uiteraard zijn er domme VMBOers maar ook even goed domme HAVOers en VWOers.
Als iemand toch een leuke toekomst heeft met het vmbo, dan is dat toch alleen maar goed of niet soms?
Hehe humor om dat te zeggen in de krantquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijk laag nivo, bedacht om mensen dom te houden. Sorry, maar dit moet kinderspel zijn voor elke middelbare scholier. Maar goed, de Nederlandse zesjescultuur he. Ik las gisteren nog iemand die het jammer vond dat -ie een 6 had gehaald, want dat betekende dat -ie een halve punt te hard geleerd had. Bah, Nederlandse scholieren. Lui, onbetrouwbaar en te lam om uit hun ogen te kijken, laat staan te presteren.
Dat heb je ook evengoed op havo en vwo, alleen op het vmbo is het percentage misschien iets meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijk laag nivo, bedacht om mensen dom te houden. Sorry, maar dit moet kinderspel zijn voor elke middelbare scholier. Maar goed, de Nederlandse zesjescultuur he. Ik las gisteren nog iemand die het jammer vond dat -ie een 6 had gehaald, want dat betekende dat -ie een halve punt te hard geleerd had. Bah, Nederlandse scholieren. Lui, onbetrouwbaar en te lam om uit hun ogen te kijken, laat staan te presteren.
De spelling danwel grammatica nazi uithangen is géén teken van intelligentie trouwens.quote:
Dat zeg ik niet, maar ik vind het nogal dom staan als je zo'n post maakt en dan zelf zo'n grove spelfout maaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
De spelling danwel grammatica nazi uithangen is géén teken van intelligentie trouwens.
Oh. Ik vind van niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind het nogal dom staan als je zo'n post maakt en dan zelf zo'n grove spelfout maakt
http://www2.cito.nl/vo/ex2007/700025-1-019o.pdfquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het VWO is dan ook een voorbereiding op wetenschappelijk onderwijs. Niks mis mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
http://www2.cito.nl/vo/ex2007/700025-1-019o.pdf![]()
Ik quote:quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het VWO is dan ook een voorbereiding op wetenschappelijk onderwijs. Niks mis mee.
quote:Jarno zegt:
Bah, Nederlandse scholieren. Lui, onbetrouwbaar en te lam om uit hun ogen te kijken, laat staan te presteren.
Zelf nadenken is erg moeilijk? Kom op.quote:
Nee, maar generaliseren is blijkbaar wel erg makkelijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zelf nadenken is erg moeilijk? Kom op.
Sommigen hebben aan 4 jaar nog niet genoegquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef LasTeR het volgende:
Ik doe 10 minuten over dat examen.
Dat is het ook. Maar óók jij moet snappen dat ik het, wanneer ik zoiets zeg, over een bepaald slag scholieren heb. En ach, ik woon vlakbij wat ze vroeger een LTS zouden noemen, dus misschien ben ik ook wel iets somber ingesteld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef LogicalPsycho het volgende:
[..]
Nee, maar generaliseren is blijkbaar wel erg makkelijk!
Ik zou nee hebben ingevuldquote:
Dat zou kunnen, wist niet dat ze daar ook nog gradaties in hadden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Handschoen het volgende:
Dit is dus een VMBO-BB examen, stond dat niet voor het laagste niveau van de VMBO dan? Misschien is het normale examen wel een stukje moeilijker?
Volgens Cito.nl begint dat examen met:quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Handschoen het volgende:
Dit is dus een VMBO-BB examen, stond dat niet voor het laagste niveau van de VMBO dan? Misschien is het normale examen wel een stukje moeilijker?
We hebben het hier dan ook niet over scholen, maar over leerfabrieken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, wist niet dat ze daar ook nog gradaties in hadden.
Wel raar, sommige vmbo'ers doen dan een moeilijker examen dan andere, maar voor de buitenwereld hebben toch al die mensen 'hetzelfde' vmbo diploma. Ook niet helemaal eerlijk.
Ik hou niet van bier! Meer van PILS, ja!!!quote:
inkoppertje, toen hadden ze niet eens eurosquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef Martijn85 het volgende:
Vraag 3 klopt ook geen reet van
Volgens mij kan je sinds 80 jaar al nergens meer bezine tanken voor ¤ 1,10 per liter
Lichtelijk overdrijven tijdens examens is toegestaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef ETA het volgende:
[..]
inkoppertje, toen hadden ze niet eens euros
mare kort nadat de euro werd ingevoerd stond de prijs onder 1 euro
Snappen die lui nu ook al niet hoe een rekenmachine werkt. Pi bekijken is gvd een druk op een knop.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens Cito.nl begint dat examen met:
OVERZICHT FORMULES
Waaronder dus zo ongeveer álle formules staan gegeven. Ook die van Pi en zo.
Serieus?! WTF.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Merel1808 het volgende:
Op VWO en HAVO krijg je ook een formulekaart, toch?
niet te vergeten is natuurlijk de texas instruments ti83 grafische rekenmachine. Lekker volzetten met alle antwoorden en hoppa.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:18 schreef Martijn85 het volgende:
Wij hadden een keer tijden een proefwerk een A4'tje volgeschreven met alle scheikundige afkortingen. Die is de hele klas door gegaan.
Mooiste was dat ie gewoon op tafel lag als de leraar langs liep
Waarom presteren als je ook kunt valsspelen he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef Baret het volgende:
[..]
niet te vergeten is natuurlijk de texas instruments ti83 grafische rekenmachine. Lekker volzetten met alle antwoorden en hoppa.![]()
Ja dat kan ook, maar dit was in de 2e van de MAVO ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef Baret het volgende:
[..]
niet te vergeten is natuurlijk de texas instruments ti83 grafische rekenmachine. Lekker volzetten met alle antwoorden en hoppa.![]()
had ik al verwacht ja, leraren daar hebben er schijt aan. Kende er eentje die zei dat je je leerstof bij de proefwerk naast je mag hebben. Dus in andere woorden, je zoekt de antwoorden op in de boek naast je.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar dit was in de 2e van de MAVO ofzo
Maar je blijft een indo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Yes, nog zo'n vmbo examen bash topic [afbeelding]
Dit boost mijn ego als VWO 6 ganger natuurlijk enorm.
Dus jij wilt zeggen dat jij boven het gemiddelde was, wat is er zo erg aan een zes. Of je nou een zes of een zeven haalt je gaat toch door. Maarja miereneukers snappen dat niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom presteren als je ook kunt valsspelen he?
En dan word ik uitgelachen als ik het heb over de zesjesmentaliteit in Nederland. Typisch.
Beter toch ?quote:
Ik geloof er sowieso geen flikker van dat dit echt is, of het moet de randdebielen versie zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
het teras heeft een diameter van 6 meter, bereken de omtrek, dat doe je met de volgende formule:
omtrek=3,14 x diameter
like wtfbokito zou slagen hiervoor
Check it yourselfquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik geloof er sowieso geen flikker van dat dit echt is, of het moet de randdebielen versie zijn.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
het teras heeft een diameter van 6 meter, bereken de omtrek, dat doe je met de volgende formule:
omtrek=3,14 x diameter
Damn, dat ze die formule er ook gewoon bijzetten. Ieder weet toch dat de omtrek pi * diameter isquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
omtrek=3,14 x diameter
Instelling.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:29 schreef Baret het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat jij boven het gemiddelde was, wat is er zo erg aan een zes. Of je nou een zes of een zeven haalt je gaat toch door. Maarja miereneukers snappen dat niet.
Vriend van me zit op de universiteit, studeert ie theologie. Daar moest hij een toets thuis makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:27 schreef Baret het volgende:
[..]
had ik al verwacht ja, leraren daar hebben er schijt aan. Kende er eentje die zei dat je je leerstof bij de proefwerk naast je mag hebben. Dus in andere woorden, je zoekt de antwoorden op in de boek naast je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |