abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51882363
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:31 schreef NielZjuh het volgende:
Mooie aflevering van vandaag
Inderdaad, het eind was erg mooi.

Josh Radin - Winter
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_51999418
Gardenstate heb ik hem gezien en in Last kiss en The ex. heeft Zach nog meer films gedaan?
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_52428849
Wie weet toevallig met welke afleveringen ze nu precies bezig zijn bij Comedy Central?

Het is mij namelijk opgevallen dat er een aflevering van seizoen 1 laatst op tv was, terwijl op de site van Comedy Central staat dat ze bezig zijn met seizoen 3. Helaas staat er nergens vermeld welke aflevering er precies wordt uitgezonden en ik zou 't zonde vinden om een aflevering te kijken waar ik nog (lang) niet aan toe ben. Ik heb zelf t/m aflevering 1.17 op de computer gekeken met Engelse ondertiteling. Nederlandse ondertiteling kan ik niet vinden en de Engelse ondertiteling helpt me om het iets beter te volgen (ze praten soms vrij snel). Maar beter zou het zijn om het gewoon op tv te kunnen volgen met Nederlandse ondertiteling.

Geweldige serie trouwens
* fake it until you make it *
pi_52430519
Gisteren was 13 of 14
pi_52432638
Oké thanks! Dus ik moet nog eventjes wachten... en daarna kan ik meegenieten.
pi_52432759
Ik krijg het idee dat CC het nogal willekeurig uitzendt, das kut aangezien de volgorde belangrijk is...
pi_52432955
Ik heb alle seizoenen gedownload.. en kijk zo nu en dan iets... Eerst kei veel gekeken maar toen was ik het echt even zat
pi_52433042
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik krijg het idee dat CC het nogal willekeurig uitzendt, das kut aangezien de volgorde belangrijk is...
Volgens mij zijn ze helemaal opnieuw begonnen 2 weken geleden ofzo
pi_52434012
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:28 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb alle seizoenen gedownload.. en kijk zo nu en dan iets... Eerst kei veel gekeken maar toen was ik het echt even zat
Ik heb ook alle seizoenen... en van seizoen 1 heb ik er veel achter elkaar gezien. Toen had ik het ook een heel klein beetje met Scrubs gehad
pi_52538720
gisteravond/nacht waren op veronica nieuwere seizoenen te zien
pi_52558325
Veronica zend South Park en Scrubs op van die bagger tijden uit grrr. Comedy Central is aan het herhalen. Blijf irri vinden dat je nergens bij Comedy Central kunt zien welk seizoen / afleveringnr. & titel het is
pi_52629232
vraagje:
ik heb thuis geen comedy central maar weten jullie misschien een site waar je ze online kunt kijken zonder te downloaden??
pi_52633503
Ze waren geloof ik tot seizoen 3 gekomen de laatste keer, dus ben ik maar zelf verder gegaan met seizoen 4 op divx.. kijkt ook een stuk fijner.

Heb nu ook eindelijk de CD van Teds Band oftewel The Blanks.. geweldig die mooie tunes!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52721085
daar is dit niet het juiste forum voor. Dat soort illegale zaken mogen hier niet besproken worden. Even ander forum proberen of googlen en je komt er wel uit.
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef Lutarie het volgende:
vraagje:
ik heb thuis geen comedy central maar weten jullie misschien een site waar je ze online kunt kijken zonder te downloaden??
pi_52722032
Ik vraag me af of Lutari's verzoek zo illegaal is, volgens mij kan je op de site van Scrubs afleveringen terug kijken. Dat is volledig legaal. En aangezien hij/zij vroeg om een site waar je ze online kon kijken zónder ze te downloaden..

Dus Lutarie, check eens de officiële Scrubs site..

[ Bericht 3% gewijzigd door DaFrenk op 27-08-2007 11:43:12 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_53293071
Verslavende serie

Ben bijna door seizoen 5 heen

Seizoen 6 vanmiddag ff op mijn PSP zetten
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')