Geen ideequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou jij graag als extra spits zien, die ook nog een betaalbaar en haalbaar is?
Ik hoop gewoon dat San Marco zichzelf tegen die tijd al te goed vind voor Ajax en lekker voor AC Milaan kiest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie moet er anders komen? Eventueel is Martin Jol nog een optie, maar een San Marco mag wegblijven!
Pas maar op, Johan Cruijff adviseert Marco vast bij de eerstvolgende vergadering in de ArenA..quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
, maar een San Marco mag wegblijven!
d8 het wel jah. helaasquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben toch al gezegd dat Kluivert geen optie is?
Johan Cruijff adviseerde Ajax ook al om Roger te halen, dus ik hoop dat met niet meer blind naar de adviezen van El Salvador luistert. Misschien dat hij Marco van Basten een plek bij Barcelona kan bezorgen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Pas maar op, Johan Cruijff adviseert Marco vast bij de eerstvolgende vergadering in de ArenA..![]()
Hij heeft al in een één van zijn columns in een Catalaanse krant geschreven dat v Basten wel eens een goede opvolger voor Rijkaard zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat hij Marco van Basten een plek bij Barcelona kan bezorgen?
dat zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft al in een één van zijn columns in een Catalaanse krant geschreven dat v Basten wel eens een goede opvolger voor Rijkaard zou kunnen zijn.![]()
Ik moet er niet aan denken, voordat je het weet staat Landzaat op het middenveld en Slory in de spits.
Dat ophemelen van Marco door Cruijff komt mij echt de strot uit. Heeft niets met voetbal te maken, pure vriendjespolitiek..![]()
Lijkt me niet verstandig als hij dan direct begint met een topclub.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:58 schreef twi het volgende:
En ik denk dat je Van Bastel als trainer nog helemaal niet kunt beoordelen totdat hij een club heeft gecoached.
Ja, want jullie huidige coach had ook zo ontzettend veel ervaring voordat hij bij jullie twee landskampioenschappen en de Champions League won....quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als hij dan direct begint met een topclub.
Eerst maar eens ervaring opdoen bij FC Utrecht ofzo..![]()
Hij gaat een top-EK spelen deze zomer en zijn contract daarna verlengen gok ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef twi het volgende:
Net de 2e helft nog even teruggekeken, en Maduro was toch echt een meester tot 2 keer toe. Sliding bij De Zeeuw, de bal net wegkoppen voor Koevermans. Die moet echt blijven.
Dat zeg ik toch niet..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want jullie huidige coach had ook zo ontzettend veel ervaring voordat hij bij jullie twee landskampioenschappen en de Champions League won....
Of gewoon weer lekker weg uit de voetballerij, geen interviews mee en lekker golfen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet..
Hoewel Rijkaard het vrij aardig deed bij Oranje imo. En Sparta niet te vergeten he..![]()
Maar Rijkaard kan goed met sterren omgaan, spelers met apparte trekjes en met een mening.
Dat kan v Basten nou net niet volgens mij, veel te bang dat hij de controle verliest.
Bazig type en ik vraag me af of hij bij Barcelona past.
wmb hoeft hij niet te komen iig, laat hem maar naar Milan gaan.
Ik vond dat hij het heel goed deed bij Oranje. Zeker stukken beter dan nu. Met pech verloren op dat EK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet..
Hoewel Rijkaard het vrij aardig deed bij Oranje imo. En Sparta niet te vergeten he..![]()
Maar Rijkaard kan goed met sterren omgaan, spelers met apparte trekjes en met een mening.
Dat kan v Basten nou net niet volgens mij, veel te bang dat hij de controle verliest.
Bazig type en ik vraag me af of hij bij Barcelona past.
wmb hoeft hij niet te komen, laat hem maar naar Milan gaan of Ajax.
Idd, laat hij ons en zichzelf een plezier doen, golfen kan Marco uitstekend lees je overal.. win win situatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of gewoon weer lekker weg uit de voetballerij, geen interviews mee en lekker golfen!
Vooralsnog lijkt het van niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef venomsnake het volgende:
Gaat sneijder nu nog weg ofnie?
Ben bang van wel, al zou ik niet weten waarheen? Valencia lijkt mij afgeschreven, als de trainer/coach al zegt je niet nodig te hebben, lijkt me dat voldoende reden om niet te gaan. Welke clubs blijven er dan over? Chelsea is nog nooit met hem in verband gebracht, Manchester United heeft al vele miljoenen uitgegeven en heeft geen middenvelder meer nodig, Barcelona vindt hem nog niet goed genoeg en ook Real Madrid lijkt niet geïnteresseerd. Verder kunnen alleen Italiaanse clubs hem betalen en lijkt mij de Serie A niet geschikt voor Sneijder, maar goed. Misschien is dit allemaal wel puur hoop?quote:
Zou Liverpool/Arsenal niets voor hem zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben bang van wel, al zou ik niet weten waarheen? Valencia lijkt mij afgeschreven, als de trainer/coach al zegt je niet nodig te hebben, lijkt me dat voldoende reden om niet te gaan. Welke clubs blijven er dan over? Chelsea is nog nooit met hem in verband gebracht, Manchester United heeft al vele miljoenen uitgegeven en heeft geen middenvelder meer nodig, Barcelona vindt hem nog niet goed genoeg en ook Real Madrid lijkt niet geïnteresseerd. Verder kunnen alleen Italiaanse clubs hem betalen en lijkt mij de Serie A niet geschikt voor Sneijder, maar goed. Misschien is dit allemaal wel puur hoop?
Tering wat moeten we met Kluivert?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben toch al gezegd dat Kluivert geen optie is?
Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt het van niet.
Maar het zou me niet verbazen dat er overmorgen toch opeens bekend wordt dat hij contract heeft getekend bij Valencia ofzo.
Arsenal kan hem niet betalen, Liverpool speelt niet met een creatieve man achter de spitsen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou Liverpool/Arsenal niets voor hem zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |