abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:21:20 #251
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51621360
Regelmatig lees ook ik hier en post dan lang niet altijd. Vaak omdat ik niets nieuws weet te zeggen dat al niet tientallen of honderden keren is gezegd. Of ik schrijf iets, maar verwijder het later weer. Want wat moet je zeggen tegen iemand die het allerbelangrijkste verloren heeft? Dankzij jullie heb ik geleerd dat je beter iets doms kunt zeggen dan helemaal niks, dus soms post ik toch maar. Het is zo jammer dat dit topic moet bestaan, maar wel opvallend dat hier zo'n verschrikkelijk sterkte mensen zitten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:25:32 #252
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51626928
Ik heb nog niks bijgelezen sinds mijn laatste post van eergisteren. Het "lot" heeft ingegrepen, en de wereld op zijn kop gezet. Hierdoor wil/kan ik even niet nadenken over het onderwerp van de afgelopen dagen. Maar om niet de indruk te wekken dat ik van de aardbodem verdwenen ben, toch even dit berichtje. Wat weer heel raar is, want eigenlijk geef ik nu dus toch een soort update zonder al besloten te hebben of ik dit eigenlijk wel wil doen.

Het is niets "ernstigs" overigens waardoor ik de kluts kwijt ben. Het was 'slechts' een droom. Mijn eerste droom over Danyel, heel echt en vol emoties. Een weerzien, waar ik een intens gelukkig gevoel van kreeg. Zo'n intens gevoel heb ik in waak-toestand nooit eerder gekend. Ik had helemaal niet wakker willen worden.
... ♥ ik mis je ♥
pi_51627257
Pluph, wat heftig lijkt me dat. Is het soms net alsof je dingen onder controle lijkt te hebben en dan gebeurt er zoiets? Dat moet verwarrend zijn.
voor jou
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:53:35 #254
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51627493
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:25 schreef phluphy het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen sinds mijn laatste post van eergisteren. Het "lot" heeft ingegrepen, en de wereld op zijn kop gezet. Hierdoor wil/kan ik even niet nadenken over het onderwerp van de afgelopen dagen. Maar om niet de indruk te wekken dat ik van de aardbodem verdwenen ben, toch even dit berichtje. Wat weer heel raar is, want eigenlijk geef ik nu dus toch een soort update zonder al besloten te hebben of ik dit eigenlijk wel wil doen.

Het is niets "ernstigs" overigens waardoor ik de kluts kwijt ben. Het was 'slechts' een droom. Mijn eerste droom over Danyel, heel echt en vol emoties. Een weerzien, waar ik een intens gelukkig gevoel van kreeg. Zo'n intens gevoel heb ik in waak-toestand nooit eerder gekend. Ik had helemaal niet wakker willen worden.
Dát zijn de heftige dromen. Ik ken ze... en ik geloof een klein beetje dat de overledenen dan even contact met ons zochten. Altijd jammer om daaruit wakker te worden.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:18:56 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51628229
Jeetje Phluph, wat moet dat heftig zijn dan idd. Hem 'zomaar' ineens weer te zien...
Sterkte met het weer vinden van je draai...

donderdag 19 juli 2007 @ 15:22:11 #256
108648 cattie
lieve moeder
pi_51628332
Phulphy, wat een heftige droom! Zo'n droom is zeker niet 'slechts' een droom, maar een hele intense ervaring. Danyel is volgens mij nog heel dicht bij je. Het is vast heel rot als je uit zo'n droom wakker wordt, maar ik denk dat het de bedoeling was (van wie of wat dan ook, misschien van Danyel en anders van je onderbewuste) om weer even van hem te genieten en dat gevoel even vast te houden. Sterkte met alles!

Dit is de eerste keer dat ik hier post. Ik lees wel soms mee, maar weet niet wat te zeggen. Wat jou en de anderen hier is overkomen is te groot voor mij om te reageren. Ik heb veel respect voor hoe jullie er mee om gaan, en leef zeker met jullie mee. Maar mede door de discussie de afgelopen dagen wilde ik wel op deze post reageren.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:27:14 #257
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51628488
En daar zit ik dan weer...wat te zeggen? Wat rot, wat fijn.

Het eerste wat in mij op kwam, waren de woorden van mijn vader nadat mijn moeder was overleden. "Ik heb ze vanacht bij me gehad. Ze hield me stevig vast. Toen ik wakker werd voelde ik haar nog steeds bij me, maar toen ik rond keek, wist ik weer dat ze er niet meer was." De pijn is dan extra, maar het gevoel wat je had, had je niet willen missen.

Phluphy, koester het gevoel en weet dat Danyel je weet te vinden, zelfs zeker in je dromen.

Dikke
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:32:36 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_51628649
wow phluphy, dat klinkt enorm heavy, maar ook heel mooi evengoed!
voor je
stormy waters...
sailin'
pi_51628889
Phluphy je bent dan helemaal in de war, het is zo echt en dan wordt je wakker en dan is ie weg... zo ontzettend moeilijk, misschien over een tijd als je vaker over hem droomt kan je het omzetten in 'fijn dat ik hem gezien heb' gevoel
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:52:01 #260
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_51629359
Lieve Pluphy een heel dikke zoiets is niet gemakkelijk, hopelijk kijk je er straks met een mooi bijzonder gevoel op terug
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:52:39 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51629380
Oh Phluph, wat prachtig! Ook al zal het voor jou tevens heel verdrietig en confronterend zijn.
Mijn vader is overleden toen ik bijna 4 was. Rond mijn 21e was ik heel erg met hem bezig. Ik heb toen ook een droom over hem gehad, zo echt, zo dichtbij. Ik kan me die nu, 17 jaar later nog steeds helemaal voor de geest halen, voelen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn vader toen op bezoek is geweest bij me.
Ik hoop voor je dat je gelooft dat Danyel ook bij jou op bezoek is geweest, even weer bij mama...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51629878
Men zegt dan wanneer je zo echt droomt over een overleden geliefde dat het ook zo is dat de persoon op dat moment contact zoekt/heeft met jou (degene die de droom heeft). Mijn neefje was een aantal weken/maanden dood en ik had iedere nacht nachtmerries. Op 1 nacht droomde ik dat hij een wandeling met mij maakte en mijn hand vast nam om afscheid te nemen. Dat het goed was waar hij nu was en dat ik hem los moest laten. Ik voelde zijn hand uit de mijne glijden en daarna was hij weg. Ik werd wakker met een warme hand en tranen op mijn gezicht. Phluphy aan de ene kant is het een heerlijk gevoel om dicht bij degene te zijn waarvan je zo veel houdt en ook heel wreed dat het daarna toch alleen maar een droom blijkt te zijn.
pi_51630146
Pluphy

het lijkt me verschrikkelijk confronterend om weer wakker te worden... maar ik hoop dat je er over een tijdje toch met een goed gevoel op terug kan kijken..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:33:35 #264
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51630646
Ik voel me nu wel heel stom over de discussie van eerder deze week, want jullie reacties zijn vandaag zo welkom.
Jeroen is nog niet thuis en mijn buddy's op vakantie. Zal je net zien...
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:34:32 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51630673
Dan is de discussie dus juist op het goede moment geweest.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_51630738
Soms moet je toch gewoon je frustratie of hoe je het ook wilt noemen kunnen uiten zonder dat er meteen tegen schenen wordt aangeschopt. Je hebt een hoop mensen wakker geschud die anders nooit een berichtje posten hier en nu dus wel en je dus ook een schouder kunnen bieden of een troostend gebaar.
pi_51630740
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef phluphy het volgende:
Ik voel me nu wel heel stom over de discussie van eerder deze week, want jullie reacties zijn vandaag zo welkom.
Jeroen is nog niet thuis en mijn buddy's op vakantie. Zal je net zien...
Zonder dat jij het onder de aandacht had gebracht had ik denk ik weer niet durven posten, dus zo "stom" was je discussie helemaal niet
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_51630798
Nooit terugkomen op dingen die je op dat moment zo voelde
Het is echt wel goed zo!!
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 17:14:34 #269
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51631928
Phluphy, wat progje ook al zegt: jouw discussie heeft een weg naar reageren vrijgemaakt.
Wat mooi en indrukwekkend, dat je zo'n droom hebt gekregen. Alsof het een bevestiging is dat Danyel jou net zo min loslaat als jij hem. (Ik snap wel dat het geen 'makkelijk' cadeau is, zo'n droom. Maar het lijkt wel een cadeau.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Jubileum moderator donderdag 19 juli 2007 @ 19:56:06 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51636585
Ik vind het wel een ontzettend lief cadeautje van Danyel, blijkbaar vind hij dat je dit nu wel aankan en dat is toch een compliment.
Dikke knuffel voor jou
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:28:16 #271
88047 Poesch
vouwvrouw
pi_51637645
Jemig Phluphy, wat lijkt me dat heftig!
Zulke sterke gevoelens na zo'n droom zijn niet snel uit je systeem, lijkt me, dus ik kan me voorstellen dat je daarvan echt even moet bijkomen!
Big hug!
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:37:58 #272
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51638066
Fluf, wat een intense ervaring heb je gehad dan, in je droom en je contact met Danyel. Alle goeds voor jou om daar mee om te gaan in je dagelijkse dag.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51639046
Flufje wat prachtig en verdrietig tegelijk zo'n droom!
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:36:10 #274
103793 kozakken
Living the life
pi_51640140
Oh Fluf, wat zul je je dubbel voelen!
Zo mooi aan de ene kant maar zo dubbel aan de andere kant omdat het gemis mss weer zoveel extra aanwezig voelt.
Klopt dat zo?
Nou ja... dat je het maar een prachtig plekje kan geven (hopenlijk binnenkort)
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:54:09 #275
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51640849
Phluphy, ik ben meestal heel nuchter en geloof niet zo in buitenaardse dingen, maar een droom als dat doet mij altijd van dat geloof af brengen, steeds een stukje meer.
Maar wat zal het dubbel zijn zo!

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 19-07-2007 22:06:47 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')