quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:16 schreef het volgende:
DGK_REDACTIE,
Bij deze houd ik me aanbevolen om naar Turkije te gaan als vervanger van één van de miljonairs. Ik beloof plechtig dat ik het genoemde bedrag met stijl zal uitgeven en de naamsbekendheid van het DGK-project zal doen laten vergroten.
Iedereen op het forum stemt trouwens unaniem voor mij, dus dat zit wel snor.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is het de schuld van Charmian dat de stemming niet gelukt is. Charmian had die maffe randvoorwaarde erbij verzonnen
Sjon geilt hierop.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:19 schreef brabander01 het volgende:
kan er nou echt niemand ingrijpen , dit is gewoon te zielig voor woorden zelfs als het gescript zou zijn
Ik post expres al bijna niet (is ook niet makkelijk met al die herrie)quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marije, het gaat zo snel...
Keeeeequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marije, het gaat zo snel...
Dat wijf is echt ziek in d'r hoofdquote:
Brian stop alsjeblieft je piemel in haar bekquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:19 schreef brabander01 het volgende:
kan er nou echt niemand ingrijpen , dit is gewoon te zielig voor woorden zelfs als het gescript zou zijn
Maar durf eens te zeggen dat je geen leuke avond hebt gehadquote:
en hardquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian stop alsjeblieft je piemel in haar bek![]()
( Gut dat ik ooit zo grof zou worden)
ATM? Toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
In de afgelopen COS heb ik al zeker 2 keer op een post van jou gereageerd waar je had kunnen lezen dat deze stemming een unanieme uitslag moest hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:18 schreef farceman het volgende:
Maar moest er nu een meerderheid of unaniem besluit zijn?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
En domquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:21 schreef Frasier het volgende:
Met zo'n kop durft Brain iemand lelijk te noemen!
Niet letterlijk. Ze heeft wel gezegd dat ze er open voor stond dat lieke met haar meeging en dat ze haar dan beter leerde kennen. En ze vroeg of er een mogelijkheid was dat Lieke haar stem veranderde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:21 schreef akveor het volgende:
Had Amanda nu wel of niet om de stem van Lieke gevraagd? Of moet Plama weer uitsluitsel geven?
Amanda zit nog midden in haar puberteit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:20 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda trappelt als een klein kind dat haar zin niet krijgt
Mmm gelijk spel dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:22 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Ze heeft wel gezegd dat ze er open voor stond dat lieke met haar meeging en dat ze haar dan beter leerde kennen. En ze vroeg of er een mogelijkheid was dat Lieke haar stem veranderde.
Juist!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |