Doe maar Kwakman, puur omdat ik die andere naam te moeilijk vind.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:52 schreef Elvislives het volgende:
Kwakman (CB) van RBC en Magralashvili (LB) uit Israel zijn voorname kandidaten. Zou al rond zijn, maar blijkbaar toch wat knikjes in de kabel, of misschien is het wel gewoon bullshit. Voor hetzelfde geld bestaat die Israelier niet eens, maar dat maakt niet uit, hij is sowieso beter dan Purrel
Idd, zie nog maar eens zo'n spits te krijgen. Mooi werk hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:28 schreef Rhinestone het volgende:
Volgend jaar dan nog maar een opbouwjaar [afbeelding]
Ik begrijp hier eigenlijk uit dat er misschien nog iemand vertrekt en dat er dan iemand bijkomt. Dus niet echt een vervanger voor Danko.quote:Jan Streuer wil wel een vervanger halen voor Lazovic. "We hebben nu voorin vier spelers, maar ik sluit niet uit dat er nog wat gebeurt. Dan komt er voorin nog wat bij. Maar ook zonder Lazovic moeten wij volgend jaar beter presteren."
Tja, van oorsprong is en blijft Vitesse natuurlijk een Joden-club.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Lazovic verhuurd werd door Feyenoord, maar nu verpatst Vitesse hem ineens.
Maar een mindere mentaliteit?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:58 schreef DeVinger het volgende:
Betere voetballer
Ik kan me herinneren dat Kezman altijd uit ieder hoek schoot, zogauw hij de bal had. Lazovic gaat dan met zijn rug tegen de tegenstander aanhangen, en draait dan weg, waarna hij vaak vrije doortocht heeft/creeert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |