Ik kwam een quote van Gummbah tegen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef Misstique het volgende:
Je had geen inspiratie?
Zodoende.quote:Een vrouw is als een vogelbekdier in een pedaalemmer vol yoghurt: niet in staat een goede vergelijking naar waarde te schatten.
Sex neemt de spanning wellicht weg. Niet de ruzie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef SiemeN het volgende:
Euh. Dat doe je dus doormiddel van sex, naar mijn mening.
Ik vind alleen die cd goed, 'Admiral Freebee'. Wat daarna kwam vond ik toch gewoon minder, wat jij?quote:
Hm?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef Chowi het volgende:
Wat was dat nou weer voor neo-nazistische post in het vorige topic, Siemen?
Húúúúú.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef Misstique het volgende:
[...] Dus ze trokken aan die bek en probeerden het ding eraf te knippen, maar niets hielp: het ding was natuurlijk echt.
"Vol is vol. Eigen topic eerst."?quote:
quote:Siemen zegt:
We lijken net zo'n FOK! stelletje.
Kusknufkroel.quote:
Jajaja, wanneer wordt er nou eens geneukt dan?quote:
Elluf julie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jajaja, wanneer wordt er nou eens geneukt dan?
Je maakt me vreselijk geil met die opmerking.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jajaja, wanneer wordt er nou eens geneukt dan?
Ik wilde je nét ordinair de huid gaan volschelden. Maar ik kon de juiste scheldwoorden niet vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:53 schreef Stofje het volgende:
Hihi, eerst val ik Misstique aan zonder reden en nu ook Mokster. Wat ben ik toch ook een doerak
. Ik vind jullie lief hoor, ik bedoel er niets mee
.
Ik hou niet zo van dat gedraai, wees gewoon straight to the point.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakt me vreselijk geil met die opmerking.
Ah, doe eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wilde je nét ordinair de huid gaan volschelden. Maar ik kon de juiste scheldwoorden niet vinden.
Deze post komt derhalve precies op het juiste moment.
Dus tot dan mogen wij het voorspel meemaken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |