Wij hebben maar 1 flat Chinees zo ver ik weet en die zit altijd alleen op zijn kamer.quote:
Damn, wat zal ik een vrije tijd krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, morgenochtend om 7:30 is mn eerste werkdag bij mn nieuwe baas, dus zijn jullie van mij zo goed als af iig
Was het maar zo makkelijk dat je het boek onder je kussen kon leggen en dat je dan zo tijdens je slaap het aan het leren was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, even afleiding... net in slaap gevallen op m'n boek van fonologie, hier in de UB.
hahahahquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Damn, wat zal ik een vrije tijd krijgen.
Dat zou fijn zijn inderdaad. Echt damn, ik kan m'n ogen niet openhouden. Hoe kan dit?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk dat je het boek onder je kussen kon leggen en dat je dan zo tijdens je slaap het aan het leren was.![]()
Tuurlijk is je mening niet verwaarloosbaar. Gewoon roepen, ik trek me er heus wel iets van aan hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, soms ist alleen wat teveel van het goede. Maar mijn mening/ inbreng in deze is verwaarloosbaar, dus let er niet teveel op![]()
Nee, maar ik heb al een paar keer gemist, en om nu niet te gaan naar m'n enige college in de week vind ik toch eigenlijk ook een beetje te ver gaan. En als het goed is, is het onderwerp leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef Tangarine het volgende:
dan ga je toch niet?of is het verplicht ofzo?
Spannend!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef Tangarine het volgende:
Ik krijg morgen mn bachelorscriptie terug met commentaar... eeeek!
Sterkte alvast!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:15 schreef teigan het volgende:
Ik heb straks nog eindexamennabespreking van scheikunde..
Ik heb er helemaal geen zin in, maar het is verplicht
Echt waarquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar zou je best eens een goed punt mee kunnen hebben.
En dan heb ik straks ook nog van 4 tot 6 college van de saaiste docent die de mensheid ooit heeft mogen aanschouwen...
Echt heel spannend is het niet. Ik wacht al bijna 3 maanden op een cijfer op mijn bachelorscriptie en ik moet nog een maand wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef Tangarine het volgende:
Ik krijg morgen mn bachelorscriptie terug met commentaar... eeeek!
Hooooooiiiiquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef manou het volgende:
hooooooiiii
nouja, ik krijg het terug, en krijg dan te horen wat ik er aan moet veranderen... dus hoe erger, hoe langer het duurt voor ik vakantie heb!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt heel spannend is het niet. Ik wacht al bijna 3 maanden op een cijfer op mijn bachelorscriptie en ik moet nog een maand wachtenIk weet alleen dat het meer dan een 6 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |