2 van de 3 kan ik je zo al vertellen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef travelman het volgende:
Ik kom uit Breda maar komende vrijdag en zaterdag eindelijk een keer stappen in Groningen!!! Ik ben benieuwd of men in de 3 Gezusters kan verdwalen, of de Groningse vrouwen zo leuk zijn als men zegt en of ik het weekend overleef!!!![]()
Bij deze danquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah. Leuk dat ik dat ook even wist.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef travelman het volgende:
Ik kom uit Breda maar ga komende vrijdag en zaterdag eindelijk een keer stappen in Groningen!!! Ik ben benieuwd of men in de 3 Gezusters kan verdwalen, of de Groningse vrouwen zo leuk zijn als men zegt en of ik het weekend overleef!!!![]()
Vraag 1: de kroegen lopen in elkaar door, maar echt verdwalen denk ik niet dat je er kunt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef travelman het volgende:
Ik kom uit Breda maar komende vrijdag en zaterdag eindelijk een keer stappen in Groningen!!! Ik ben benieuwd of men in de 3 Gezusters kan verdwalen, of de Groningse vrouwen zo leuk zijn als men zegt en of ik het weekend overleef!!!![]()
Ad 1: Ik wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vraag 1: de kroegen lopen in elkaar door, maar echt verdwalen denk ik niet dat je er kunt.
Vraag 2: Er zitten zeker mooie exemplaren tussen.
Vraag 3: Dat valt te betwijfelen.
Ik was in dat ene café in Breda, en ik dacht aan wat je had verteld over de cafeetjes in Breda, en ik moest zo lachen want het klopte ook nog.quote:
Yep,quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was in dat ene café in Breda, en ik dacht aan wat je had verteld over de cafeetjes in Breda, en ik moest zo lachen want het klopte ook nog..
You called?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
TT
Best? Best? Best?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was best een leuke avond/nacht..
Het was een heel leuke avond/nacht!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Best? Best? Best?
Het was een hele leuke avond/nacht!.
ik snap ze niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef Viking84 het volgende:
*leest bovenstaande posts en schiet spontaan in de lach.
Hihi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik snap ze niet.
maar ik snap niks.
nu.
zie je mn hoofd?
Dan zit je ook in de wolken.
het is voor mij knopjestechnisch makkelijk iets te posten als ik de TT verander, vandaar die post.quote:
Haar initialen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is voor mij knopjestechnisch makkelijk iets te posten als ik de TT verander, vandaar die post.
Ken je m'n achternaam eigenlijk wel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is voor mij knopjestechnisch makkelijk iets te posten als ik de TT verander, vandaar die post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |