De &zo (eind poelestraat) is dan vast wel leuk. Daar hebben ze ook een beleid van 21+ (al houden ze zich daar niet meer helemaal aan tegenwoordig)quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef travelman het volgende:
[..]
geen trance/nederlands/jump/hardrock/lounge. Als ik uitga vind ik top40 muziek, jaren '70/'80 wel leuk (van die funky dance classics dan).
Hij sloeg net 3 keer af, en opeens deed hij het. Vervolgens een aantal keren gas geven, en toen de koppeling en dááár bromde hij de bocht door.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen blijven van andermans spulletjes af. Ik heb het btw niet zo op 2cv rijders. Zitten altijd zo naar mn motroblok en interieur en zo te leuren.
Vieze visakannibalen zijn het!
jaaaaaa, zoeen heb ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij sloeg net 3 keer af, en opeens deed hij het. Vervolgens een aantal keren gas geven, en toen de koppeling en dááár bromde hij de bocht door.
Wat een oldtimer!
Hehehe, altijd leuk die studenten die hun portemonnee vergetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:08 schreef Viking84 het volgende:
*terug is van hardlopen in de regen.
'Vroegah' vond ik iedereen die dat deed gestoord, maar het is best wel lekker.
Boodschappen gaan doen zonder portemonnee is ook niet erg handig btw. Tas bij de klantenservice laten zetten, terug naar huis gefietst (he-le-maal van AH korenbeurs naar de rivierenbuurt
), toen weer terug om boodschappen op te halen... en ik was net zo blij dat het college een beetje op tijd afgelopen was, zodat ik vroeg thuis was en nog wat nuttigs kon doen
.
Verder wil ik iets heel onaardigs zeggen over mijn stage en stagebegeleidster, maar wie weet leest ze hier mee, dus ik doe het maar niet.
Prais the lordquote:
Ja, wanneer valt hij uit... NU? Nee, kan niet, ik rijd op de snelwegquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Is een heel avontuur hoor, zo'n oude CitroënMaakt autorijden spannend!
Op de snelweg doet ie het meestal wel.. maar bij het invoegen doe ik het in mn broek!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, wanneer valt hij uit... NU? Nee, kan niet, ik rijd op de snelweg![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de snelweg doet ie het meestal wel.. maar bij het invoegen doe ik het in mn broek!
Gatsiedarriequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op de snelweg doet ie het meestal wel.. maar bij het invoegen doe ik het in mn broek!
Zeg nou zelf, als het eind van de invoegstrook in zicht is, je gaat plankgas, en toch maar 40 kilometer per uur , terwijl op de baan naast je alles 120 gaat.. daar word jou onderbroek ook neit schoner van hoorquote:
invoegen ansich is soms een helquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, als het eind van de invoegstrook in zicht is, je gaat plankgas, en toch maar 40 kilometer per uur , terwijl op de baan naast je alles 120 gaat.. daar word jou onderbroek ook neit schoner van hoor
Valt toch alles mee?quote:
Wat heb je! Alsjeblieft, zeg me dat je een Renault Express hebtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Valt toch alles mee?
Voor een bus en een vrouw achter het stuur gaan de meeste opzij![]()
Helaas, helaas.........quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat heb je! Alsjeblieft, zeg me dat je een Renault Express hebtDie zijn ZO gaaf!
Meestal met 100+ hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En als je gewoon 80 rijdt is er geen reet aan invoegen inderdaadgewoon er tussen rammen
Eerste generatie of tweede?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Helaas, helaas.........
Mercedes Vito MPV
Weet ik veelquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerste generatie of tweede?Ik vind de eerste het leukst
Uit een Spaanse fabriek trouwens
* Alexxxxx kruipt weer terug naar zn PTA schulp in het besef dat hij oninteressant is.
Nope. Dan zit er voor jou niets anders op dan te planken en het beste er van te hopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry, er bestan geen invoegstroken van 2 kilometer lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |