Joah, heb je het niet krijg je het wel ingespoten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
Stil hier, aids heerst hè.
ZePu.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:44 schreef PeZu het volgende:
poekbraling en deebee
Je was me voor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef BeeDee het volgende:
zepu
Ja kut hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
Zo jammer hea, ben je KoRn aan 't luisteren, heerlijke bass, weets.![]()
Maar inplaats van het te horen wil ik ook dat het dwars door me heen bonkt.![]()
Terugdenk aan Metallica vorig jaar* Damn, ik wil nog een keer naar een live concert!
ludo mijn man!quote:
So it seems..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Tezz heeft 'qualitytime' met d'r man?
dyler turden you are so right manquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dochter van Hulk Hogan is best geil.
Dat is zo'n kut seriequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
maar zou je der geven?quote:
Voor een paar keer, zou het snel gezien hebben met die bimbo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
excell !_(':quote:
Yeah rightquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voor een paar keer, zou het snel gezien hebben met die bimbo.![]()
Leuke schoonvader ook.
wtf neuk jij schoonvaders danquote:
Voor een paar keer, waar baseer je dat nu op? Die laat je keer op keer de 'zevende hemel' zien.quote:
Nou, je komt altijd vrij negatief over, en ik snap je zevende hemel niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor een paar keer, waar baseer je dat nu op? Die laat je keer op keer de 'zevende hemel' zien.
Althans, dat denk ik.
wtf heb j edan met schoonvaders te makenquote:
Gozer...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf heb j edan met schoonvaders te maken
de zevende hemel zijn ~ in de wolken zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, je komt altijd vrij negatief over, en ik snap je zevende hemel niet.![]()
En nu moet ik een boertje laten.
nogmaals wtf heb je met schoonpappa's te maken, ik doorgaans d eeertse weken cq maanden van een relatie niksquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gozer...![]()
Sarcasme? Als in, WAT EEN HOERE STERFENDE KLOTE SCHOONPAPA!!![]()
![]()
![]()
zou hetquote:
Heb je QB der ouders al ontmoet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou het
ik kan me niet herinneren dat ik 10 jaar terug zo snel te maken had met schoonfamilie
ma ja![]()
Ik zeg niks!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
koekske!
wij doen momenteel geen uitlatingen omtrent mijn sig!
~quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
Ik wou eik net zeggen; als E niet heel snel nog ff langskomt ga ik ermee stoppen voor vanaaf.![]()
dat hebben wij besloten omtrent de omstandighedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |