Kale Fritsquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
PSV haha die kale dikke..
"ik heb meer gaten in hoofd gehad, dan jij bij wijven gevuld!"
Vind t wel leuke TV, maar je schiet er geen flikker mee op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is dan ook behoorlijk kansloos daar aan mee te werken
Zouden jullie gekker zijn geweest dan korvelquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vind t wel leuke TV, maar je schiet er geen flikker mee op.
Het is ook typisch een showtje geworden waarin iedereen zowat de gekste was.
Dus is inderdaad maar goed ook.
Korvel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zouden jullie gekker zijn geweest dan korvel?
harderquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Moeten de Marokkaanse relschoppers even hard gestraft worden dan gewone voetbalsupporters, dus ook met foto's op internet en een tv-uitzending er aan besteed? Of is dat discriminatie?
Even hard. Anders is het juist discriminatiequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Moeten de Marokkaanse relschoppers even hard gestraft worden dan gewone voetbalsupporters, dus ook met foto's op internet en een tv-uitzending er aan besteed? Of is dat discriminatie?
Als dat onder discriminatie valt weet ik t ook allemala niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Jullie vrienden uit tilburuug..korvel is een wijk ofzo daar erges dacht ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Korvel?
Verder zeg ik juist dat wij dat niet zijn![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/16369/b38fe2db/index.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Sethje het volgende:
http://thijs008.hyves.nl/
Bezoekt allen de pagina van onze kromkamp hater
Jan Kromkamp is wel een wijf, als hij zich zó laat aftuigen door twee puisterige nep-Mocro's.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Sethje het volgende:
http://thijs008.hyves.nl/
Bezoekt allen de pagina van onze kromkamp hater
Alleen noem je nu exact de verkeerde wijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jullie vrienden uit tilburuug..korvel is een wijk ofzo daar erges dacht ik
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen noem je nu exact de verkeerde wijkwaardoor niemand het snapt.
Tilburg heeft toch helemaal geen hooligansquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef Sethje het volgende:
[quote]Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen noem je nu exact de verkeerde wijkwaardoor niemand het snapt.
[/quote
![]()
Wat is die Thijs een pipo joh. Die gozer heeft geen leven meer
Ben toch benieuwd wat er precies is voorgevallen daar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Kromkamp is wel een wijf, als hij zich zó laat aftuigen door twee puisterige nep-Mocro's.
misschien dat iemand het met z'n telefoon nog opgenomen heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat er precies is voorgevallen daar.
Weet niet of het al gepost is, maar ik hoorde op de radio dat Kromkamp dronken was, en wilde rijden. Zijn vriendin wilde dat niet. Toen sloeg Kromkamp zijn vriendin, en toen grepen die 2 gasten in. En toen onstond er een matpartij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat er precies is voorgevallen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |