gewoon lekker naar bed gaan en in bed nog even je nieuwe boek lezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet ook op tijd naar bed vanavond.. Morgen een hele hoop te doen, vannacht ruk geslapen en een drukke dag gehad.
Maar ik voel me zo'n watje als ik om elf uur al naar bed ga
Zeur niet zo die man is gewoon enthousiastquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat hij me vanavond drie keer gebeld heeft..![]()
![]()
![]()
M'n bezoek had er wel heel veel lol om.![]()
[..]
![]()
En we gaan over het strand wandelen. Misschien kunnen we nog wel een vlieger regelen.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Zeur niet zo die man is gewoon enthousiast![]()
schaam je!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn msn doet het nog
Slapen is dan ook voor homo's, dat weet je tochquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet ook op tijd naar bed vanavond.. Morgen een hele hoop te doen, vannacht ruk geslapen en een drukke dag gehad.
Maar ik voel me zo'n watje als ik om elf uur al naar bed ga
leuk voor jequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn msn doet het nog
Meestal welquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
Jullie hebben ook allemaal thuis internet![]()
Wanneer heb jij weer thuis internet dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef Soempie het volgende:
Jullie hebben ook allemaal thuis internet![]()
't zou 5 tot 10 dagen duren, maar volgens mij is die tijd al lang verstreken. Geen flauw idee dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef erkel het volgende:
[..]
Wanneer heb jij weer thuis internet dan?
Tijd voor een kwaad telefoontje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
't zou 5 tot 10 dagen duren, maar volgens mij is die tijd al lang verstreken. Geen flauw idee dus![]()
Al gebeurd en ook al een brief gestuurd.quote:
"U staat niet in het systeem"quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"U staat niet in het systeem"
"Oh, hier staat dat u afgesloten bent"
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Goedendagdeel, (eventueel provider), u spreekt met (naam), met welk kluitje kan ik u het riet in sturen?"quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug van Pirates, en voor het verhaal hoef je het niet te doen. Ook duurt die film best lang eigenlijk
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:01 schreef Soempie het volgende:
En 't mooist was voor de film begon:
Ik: heb jij pas nog deel 1 en 2 gezien?![]()
Vriendin: neuh![]()
Ik: hmmm, ik weet niet zo heel veel meer van deel 1 en 2![]()
Vriendin: ah joh boeie, ik heb deel 1 en 2 nooit gekeken![]()
Ik:?
Vriendin: 't is toch geen vervolg???![]()
Ik: muts!![]()
![]()
![]()
vaag, bij Sheep doet hij het wel gewoon?quote:
Hij was ook tof en heb me zeker vermaakt, maar bijna 3 uur is toch redelijk langquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar jij had deel 1 en 2 niet echt gekeken![]()
Ik vond Pirates tof![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend![]()
Waar is dat examen te vinden? Ik wil wel eens weten wat ik scoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Heb dat examen even doorgekeken en dat is dus kader-VMBO. Zit daar nou veel verschil tussen met T-VMBO?
onderaan het nieuwsberichtquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat examen te vinden? Ik wil wel eens weten wat ik scoor
Mee eens. Er waren een hoop zaken die me niet bevielen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug van Pirates, en voor het verhaal hoef je het niet te doen. Ook duurt die film best lang eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
*roffel*
TerugVindPerikelen
*boem* *tjing*
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
"Goedendagdeel, (eventueel provider), u spreekt met (naam), met welk kluitje kan ik u het riet in sturen?"
Hee, daar heb ik de laatste dagen ook wel eens last van. Gewoon weg, en dan kan ik de boel opnieuw opstartenquote:
wat vond je van de eerste drie blz...?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb ik gedaan rond half twaalf, en ben na vijf minuten al in slaap gevallen..
Ja hequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geweldig
En het ergste is: 't is gewoon waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |