abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49942301
Heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad. Dit is echt dé baan voor mij! De functie spreekt me ontzettend aan, aardige mensen en leuk bedrijf en betaalt ook goed. Nou heb ik de laatste tijd wel vaker gesprekken gehad die goed gingen, soms ben ik het niet geworden, soms wilde ik het zelf niet. Maar voor het eerst sinds een jaar of 2 zie ik echt een functie die ik dolgraag wil. En dat is me alleen nog maar bij mijn huidige functie overkomen eigenlijk .

Het gesprek ging goed! Maar ik hoor pas volgende week meer , want er zijn nog 9 andere kandidaten uitgenodigd.. Voor het 2e gesprek zullen zo'n 5 kandidaten worden uitgenodigd en de 3e bestaat uit een test.

Ik had het idee dat de persoon met wie ik het gesprek had, het ook erg goed vond gaan. Maarja, dat weet je natuurlijik nooit zeker..

Kan ik nog iets doen om hem positief te beinvloeden. En dan bedoel ik niet omkopen ofzo.. Maar een mailtje sturen ofzo?
Ik zat al te bedenken of ik niet een goede reden kan hebben met een vraag die ik belangrijk vind, maar ik weet niks. Heeft iemand een suggestie??

Ik ben namelijk bang dat het afknapt op de baan van mijn partner (mogelijk concurrerend bedrijf?) of op mijn leeftijd (dat ik net te jong ben in vergelijking met andere kandidaten).
pi_49942415
Nee dat kan je niet, je moet gewoon afwachten. Als ze je willen komen ze wel.
pi_49942443
Dat laatste is niet echt een probleem vaak, ivm evenwichtige opbouw van het team (ben zelf ook de jongste van mensen met een vergelijkbare functie). Bellen/mailen zonder reden vind ik not done, maar daar denken anderen over. Concurrerend bedrijf, tsja, daar kun je ook niet veel mee

Ik zou afwachten maar that's me
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_49942725
Afwachten.
pi_49942844
Ik zou ook niet bellen/mailen of wat dan ook. Gewoon afwachten.
Wat je leeftijd betreft: ze mogen je officieel niet afwijzen op je leeftijd (toch?) maar dan zeggen ze gewoon dat een ander beter was. Zul je niet achter komen, denk ik.

En vroegen ze je naar de baan van je partner?? Dat vind ik echt raar!
pi_49942960
Ik zou 'n lekkere taart naar 't bedrijf sturen
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:24:32 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_49943021
Gewoon afwachten meer kun je niet doen. Als je ze gaat mailen of bellen of zo, dan komt het nogal opdringerig over en dat kan mensen ook afschrikken.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_49943341
inderdaad, in een tijdsperiode van 1 week kan je moeilijk doen alsof je wilt weten hoe het er voor staat.. gewoon afwachten
pi_49943489
Hmm dan maar echt afwachten dus.. Dacht dat zelf ook eigenlijk wel, maar je hoort weleens verhalen van mensen.. Of iemand die echt met een reden nog contact opneemt of met een belangrijke vraag ofzo. Niet dat ik die al bedacht had hoor

Heb al eerder na een gesprek gehoord dat ik toch wel jong was voor de functie en dus minder ervaring dan iemand die 45 is... Lijkt me logisch maar goed.
En ja ze vroegen echt naar de baan van mijn vriend. Had nog zo gehoopt dat ze dat niet zouden doen omdat hij inderdaad voor een concurrerend bedrijf werkt...

Nouja, er zit niks anders op dan afwachten. En
pi_49943511
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef snellejelle het volgende:
Hoewel dat best gewaardeerd wordt, levert dat ook vraagtekens op.
Lijkt me niet verstandig.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:37:07 #11
69066 cohen
immer 2.
pi_49943566
Toen ik een maitlje stuurde bij mn vorige werkgever, werd ik daarna wel uitgenodigd voor een 2e gesprek én kreeg ik daarna de baan.
JE kunt via de mail toch aangeven dat je een positieef gevoel hebt overgehouden en hoopt dat het van 2 kanten komt
wie zaait zal oogsten.....
pi_49943568
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef BalLon het volgende:

En vroegen ze je naar de baan van je partner?? Dat vind ik echt raar!
Dat is absoluut niet raar. En dat gaat gewoon d.m.v. informeren naar je priveleven.
Je wilt als interviewer weten met wie je eventueel in zee gaat.

Aan de topicstarter: doe even lekker niets. .
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:43:27 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_49943904
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef cohen het volgende:
Toen ik een maitlje stuurde bij mn vorige werkgever, werd ik daarna wel uitgenodigd voor een 2e gesprek én kreeg ik daarna de baan.
JE kunt via de mail toch aangeven dat je een positieef gevoel hebt overgehouden en hoopt dat het van 2 kanten komt
Dat heb ik ook ooit gedaan en toen kreeg ik bijna per kerende post een mailtje terug dat zij dat toch echt anders zagen en dat ze me dus maar afgewezen hadden. Volgens hen was ik zenuwachtig, niet goed op de hoogte en onvoorbereid. Tsja wat moet je daar tegen inbrengen? Ik was het er niet mee eens, maar had geen zin in een discussie die toch zinloos zou zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_49944119
Hmm tot nog toe blijf ik nog maar steeds niks doen..
En over die baan van mijn partner. Hij vertelde ook eerlijk dat hij dat wide weten uit concurrentie-overwegingen. En toen had ik dus nog niks gezegd, maar moest ik wel zeggen dat het nog zo is ook..
pi_49944141
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef cohen het volgende:
Die jongen heeft vandaag een gesprek gehad. Dan ga je niet meteen mailen. Je moet dan echt even afwachten.Volgende week (niet meteen maandag) kan de TS wel contact op nemen en subtiel duidelijk maken dat hij graag bij 'hun' bedrijf wilt werken.
En TS, dan mail je omdat je bij hen juist een heel positief gevoel hebt maar dat 2 andere gesprekken nu wel heel dwingend vragen en jij wilt eerst graag informeren waar je aan toe bent.

Maar nu moet je gewoon even niets doen en gewoon eerst een lang weekend vieren. En geniet daar nog maar even van ook. .
pi_49944207
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Pau100 het volgende:
Hmm tot nog toe blijf ik nog maar steeds niks doen..
En over die baan van mijn partner. Hij vertelde ook eerlijk dat hij dat wide weten uit concurrentie-overwegingen. En toen had ik dus nog niks gezegd, maar moest ik wel zeggen dat het nog zo is ook..
Wat is de functie van je partner?
pi_49944781
Ouder is ook duurder waarschijnlijk, dus geen reden tot paniek. Gewoon afwachten en niet te veel zorgen maken. Als je door bent, gewoon in het tweede gesprek weer een goede indruk maken. Dit zullen waarschijnlijk diepgaandere vragen zijn; gewoon beetje voorbereiden..
pi_49944822
Pak een biertje en wacht.
pi_49955780
Partner is gewoon administratief medewerker. Maar wel bij een concurrerend bedrijf toevallig.. Lijkt mij dus niet zo spannend. Maar goed, ze begonnen niet voor niks voer concurrentie.

Vandaag nog een dagje werken. Dan lekker van het weekend genieten... Biertje erbij inderdaad.. Hopelijk hoor ik maandag meer en dan kijk ik volgende week wel verder wat ik ga doen..
pi_49981204
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef Pau100 het volgende:
Partner is gewoon administratief medewerker. Maar wel bij een concurrerend bedrijf toevallig.. Lijkt mij dus niet zo spannend. Maar goed, ze begonnen niet voor niks voer concurrentie.

Vandaag nog een dagje werken. Dan lekker van het weekend genieten... Biertje erbij inderdaad.. Hopelijk hoor ik maandag meer en dan kijk ik volgende week wel verder wat ik ga doen..
Het vragen naar de baan van je partner i.v.m. concurrentie is heel normaal. Dat je partner administratief medewerker is positief hoor. Overigens is het verder natuurlijk standaard onzin. Als jouw partner nl. namelijk een gevaarlijke topfunctie heeft bij de concurrent en jij zou solliciteren met dubbele bodem dan zeg je simpelweg dat je partner een deeltijd baan heeft in e.o.a. kledingketen.
Nonsens vragen en hierover geen zorgen dus. .

Proost. Ben benieuwd, dus post van de week dan ook het verloop.
pi_50292579
Ben je al uitgenodigd voor een tweede gesprek?
pi_50318530
Je geeft aan dat jij er een goed gevoel over had, dat gesprek. Waarom heb je niet gewoon aan je gesprekspartner gevraagd hoe hij /zij het gesprek vond?

Dat is een heel normale vraag, ik stelde 'm ook vaak en dat word best gewaardeerd hoor. Ik ga binnenkort ergens beginnen en heb daar 5 gesprekken voor moeten voeren. De laatste was met de directeur. Die vroeg als laatste of ik nog vragen had. Nu dat niet direct, ik had al 4 gesprekken gehad en ist dus genoeg, maa hoe vond u het gesprek ?

Die man gaf toen aan dat hij nog over iets zat te tobben. Daar kon ik toen toch nog op ingaan en heel concreet aangeven waarom dat geen probleem was..

Kortom, VRAAG gewoon hoe die ander het vond gaan op het moment dat je er nog zit. Dan weet je veel sneller waar je ongeveer staat en eventueel kun je dan nog reageren op vraagtekens van hun. Bedenk wel dat als je idd de opmerking krijgt dat je onvoorbereid was etc etc, kortom dus negatief, het geen zin heeft om daar dan nog op in te gaan.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_50321183
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:37 schreef BalLon het volgende:
Ben je al uitgenodigd voor een tweede gesprek?
Ja, ik ben ook wel benieuwd of je al iets gehoord hebt....
pi_50323143
Ik ben net een tweede gesprek gehad Mijn gevoel was dus erg goed. Er waren er 12 op het eerste gesprek geweest. En hij heeft er 5 uitgenodigd voor een 2e gesprek.
Dit ging ook erg goed! Ik had een uurtje, maar het is uitgelopen tot 2enhalf uur. We hebben het over vanalles en nog wat gehad. En hij gaf al aan dat hij het prettig vond en wat aan mijn ideeen had.
Ik hoor met een dag of 3 waarschijnlijk of ik door ben naar de 3e ronde.. Dan moet ik een case voorbereiden. Er gaan 2 personen door naar de 3e ronde vertelde hij al.
Dus spannend.

En Gompy, bedankt voor de tip. ik heb inderdaad nu gevraagd wat hij zelf van het gesprek vond Dus daarom heb ik nu ook wel het gevoel dat het goed zit voor een volgend gesprek.
pi_50332079
feli.

Ik moet wel ff kwijt dat 2,5 uur wel ERG lang is voor een solli gesprek.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  maandag 11 juni 2007 @ 16:40:56 #26
131798 Hutjemutjekloas
zeet ie mie dan zee ik oe
pi_50336641
na het eerste gesprek zou ik gewoon afwachten tot nader bericht(dit moet natuurlijk geen eeuwen duren) is dat nu zo moeilijk????
pi_50360827
Dat een gesprek flink uitloopt is geen probleem, zelfs positief. Dat geeft al aan dat de werkgever je wel ziet zitten in de functie.
Wat je eventueel nog kunt doen, is bellen of mailen en en of twee referenties doorgeven. Niet dat je die perse moet hebben, maar het staat wel netjes als jij alle kaarten op tafel legt.
pi_50360894
Wat voor functie is 't?
pi_50361273
ik vond 2,5 uur ook wel errug lang. Maar had pas in de gaten dat het zo lang had geduurd toen we stopten.. We hebben het over allerlei zaken gehad en hoe ik het zou aanpakken enzo. Niet over beste eigenschappen, zwakke eigenschappen, dat soort standaard vragen.. Of waarom ze mij nu moeten nemen.. Dus het loopt allemaal best anders dan ik gewned ben bij andere gesprekken (niet dat ik er 100 heb gehad ofzo, maar toch).

Het is een junior adviseurs-functie btw
pi_50362106
wil je niet al te blij maken, maar je mag jezelf toch best lucky noemen als je op tweede gesprek mag komen en dan vervolgens 2,5 uur aan het lullen bent !!!

Ikzelf werk, sinds bijna een maand, weer. Ik had veel gesolliciteerd, maar telkens toch weer niet... nu werd ik uitgenodigd (jahaa) door een bedrijf en al snel, met een beetje mensenkennis, bleek al dat ik hoog in de lijst stond WOEHOEEEE!! En snel daarna kwam een tweede gesprek... Dus ik voorbereiden op wat meer vragen.. maar nee, ik kreeg gelijk EEN AANBOD! Ik hoefde alleen maar ja te zeggen en de week erna kon ik beginnen!!! En dat heb ik gedaan, een baan wat een leven van een jong volwassene, met een heftig leven achter de rug al, is dit a change of a lifetime... daar hoef je niet lang over na te denken

succes met de test
Don't blame me, it's a hardware problem
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:07:11 #31
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50362230
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef snellejelle het volgende:
Loop vanmiddag rond koffietijd gewoon gezellig binnen met een grote doos tompoucen

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50605748
Even een update. Ik mag op volgende gesprek komen. Het derde waarbij ik een presentatie moet geven... Dus niet meteen een aanbod of salarisbesprekingen nog helaas, maar toch weer een rondetje verder...
pi_50606246
Tering ze doen er wel een hoop moeite voor zeg.. en dat voor een functie die niet eens zo bijzonder zwaar is. Ik had 1 gesprek en kreeg daarna meteen een aanbod.. wel bij het moederbedrijf van mijn huidige bedrijf maar ja..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_50609325
Ja ik vind het dus ook best veel moeite... Ze vinden het zelf daar wel een belangrijke functie omdat ik de enige daar ben en dan nog iemand aan moet sturen die assistent is. Maar zelf vind ik het best wel een flinke selectie. We zijn nu nog met z'n 3en.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:23:29 #35
154451 joeltje
Oldskooler
pi_50611883
Dan is het ook geen junior functie, want junior stuurt niet aan....
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
pi_50614388
Tja maar de functie senior noemen, is echt te zwaar, heb maar 3/4 jaar werkervaring nodig. Maar goed, zij noemen het zelf zo.
pi_50622769
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Tering ze doen er wel een hoop moeite voor zeg.. en dat voor een functie die niet eens zo bijzonder zwaar is. Ik had 1 gesprek en kreeg daarna meteen een aanbod.. wel bij het moederbedrijf van mijn huidige bedrijf maar ja..
Same here, ik ben bezig met een nieuwe functie. Drie gesprekken achter de rug, zou vorige week "iets" horen, er zijn namelijk maar 2 kandidaten over (ben ik 1 van). Gisteren zelf maar eens gebeld, allemaal erg moeilijk, maar ze nemen begin deze week een beslissing en tweede helft deze week hoor ik iets.

En dit is geen topfunctie, wel een goede baan maar niet iets van "lonely at the top".
pi_50635327
Ik zou alvast mailen met mn vakantieplanning voor komende zomer. Kunnen ze er vast rekening mee houden he.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_51086311
Nou even een update.. Ik ben het geworden!!! Gefeliciteerd zouden jullie zeggen.. Maar nee dat hoeft niet, want ik heb net afgebeld. Ik zat toch wel heel erg tegen de reisafstand aan te hikken. Vantevoren wist ik niet dat het zo heel erg met de files zou zijn (ov is geen optie en andere reistijden ook niet). Ik zag daar erg tegenop en dat maakte de baan voor mij minder interessant. Bij twijfel niet doen zei iedereen met wie ik dit dilemma besprak. Dus ik heb besloten het niet te doen en nog even verder te zoeken.... Maar bedankt voor jullie tips natuurlijk!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:56:12 #40
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_51086461
Hehe, mijn oom werkt volgens mij bij human recources van een groot ICT bedrijf en neemt veel sollicitatie gesprekken af en die rekent altijd keihard af met slijmers. Zodra mensen hem mailen dat ze een leuk collicitatiegesprek hebben gehad / beginnen over op taart trakteren als ze aangenomen worden / hem bedanken voor zijn positieve input en dergelijk dan zorgt hij ervoor dat ze sowieso niet doorgaan naar de volgende ronde.

Hij heeft de simpele filosofie "slakken slijmen ook en die zijn zo traag als stront door een trechter, geef mij maar een werker". Ik hoop dus niet dat je bij hem hebt gesolliciteerd en nog een slijm-mailtje hebt gestuurd.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juli 2007 @ 10:59:21 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_51086547
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:56 schreef Xebrozius het volgende:
Hehe, mijn oom werkt volgens mij bij human recources van een groot ICT bedrijf en neemt veel sollicitatie gesprekken af en die rekent altijd keihard af met slijmers. Zodra mensen hem mailen dat ze een leuk collicitatiegesprek hebben gehad / beginnen over op taart trakteren als ze aangenomen worden / hem bedanken voor zijn positieve input en dergelijk dan zorgt hij ervoor dat ze sowieso niet doorgaan naar de volgende ronde.

Hij heeft de simpele filosofie "slakken slijmen ook en die zijn zo traag als stront door een trechter, geef mij maar een werker". Ik hoop dus niet dat je bij hem hebt gesolliciteerd en nog een slijm-mailtje hebt gestuurd.
Net als van die mensen die op de vraag "Wat zijn je minpunten" antwoorden met "Ik kan geen nee zeggen, daardoor doe ik altijd teveel werk"...

dinsdag 3 juli 2007 @ 11:00:22 #42
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_51086575
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Net als van die mensen die op de vraag "Wat zijn je minpunten" antwoorden met "Ik kan geen nee zeggen, daardoor doe ik altijd teveel werk"...

Die is echt tergend slecht inderdaad...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:00:36 #43
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_51086587
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef Pau100 het volgende:
Nou even een update.. Ik ben het geworden!!! Gefeliciteerd zouden jullie zeggen.. Maar nee dat hoeft niet, want ik heb net afgebeld. Ik zat toch wel heel erg tegen de reisafstand aan te hikken. Vantevoren wist ik niet dat het zo heel erg met de files zou zijn (ov is geen optie en andere reistijden ook niet). Ik zag daar erg tegenop en dat maakte de baan voor mij minder interessant. Bij twijfel niet doen zei iedereen met wie ik dit dilemma besprak. Dus ik heb besloten het niet te doen en nog even verder te zoeken.... Maar bedankt voor jullie tips natuurlijk!!
Ik lees even mee ...

... wat een kulreden om het daarop op het laatste moment af te breken zeg. Het bedrijf is tijdens de procedure toch niet verplaatst? Sommige bedrijven behandelen sollicitanten als stront, maar zulke acties kunnen ze - begrijpelijk - bij bedrijven ook niet echt waarderen.
I am a black hole shitting into the void
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juli 2007 @ 11:02:18 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_51086632
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ik lees even mee ...

... wat een kulreden om het daarop op het laatste moment af te breken zeg. Het bedrijf is tijdens de procedure toch niet verplaatst? Sommige bedrijven behandelen sollicitanten als stront, maar zulke acties kunnen ze - begrijpelijk - bij bedrijven ook niet echt waarderen.
Aan de andere kant is een sollicitatiegesprek het aftasten van de mogelijkheden..., van beide kanten.
Je kan natuurlijk uiteindelijk de conclusie trekken dat de pluspunten van deze werkgever niet opwegen tegen de minpunten.
pi_51086660
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:50 schreef Pau100 het volgende:
Had je dat verdulle niet eerder kunnen bedenken
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:09:50 #46
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_51086863
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ik lees even mee ...

Ik denk dat het bedrijf in kwestie het verkeer in de omstreek ook wat gunstiger heeft geschetst dan werkelijk het geval is.
"ja soms is er wel eens een file" Ipv altijd in de file staan... Niet alleen sollicitanten verkopen zichzelf graag met mooie praatjes, bedrijven doen exact hetzelfde.
pi_51086890
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:56 schreef Xebrozius het volgende:

Nou ik heb ook totaal niet geslijmd hoor, heb gewoon afggewacht tot ze me belden en heb ze ook helemaal niet verteld wat ze wilde horen over minpunten enzo.. Vroeg me alleen aan het begin af of ik dat juist niet moest doen. Heb ik niet gedaan, en kijk, het gaf resultaat..
pi_51086898
Hahaha... afzeggen omdat je de reisafstand toch te ver vindt . Pure lutser.
pi_51087075
Nou jullie kunnen het een rare reden vinden of niet. Het bedrijf zei inderdaad wat iemand hierboven ook al zei, dat het met de files mee viel en dat ze flexibel waren qua begintijden enzo. Maar later bleek dat de files toch wel iets van 3 kwartier extra reistijd geven!! En dat dat flexibele alleen betekent tussen 8 en half 9 beginnen ipv half 9. Dus meer dat als ik te laat was door een file dat het dan niet erg is.. .. maar dat ik niet eerder of later mag beginnen. Thuiswerken is geen optie, terwijl ze eerst hadden gezegd dat dat incidenteel wel mocht. Achteraf bleek dat dit alleen in zeer uitzonderlijke gevallen zou kunnen, zoals vergadering ergens meer bij mij in de buurt en dat ik voor die tijd nog wel even thuis kon werken en niet eerst naar kantoor zou hoeven ivm files.
Toen had ik bedacht dat ik dan gewoon met ov zou gaan. Dat wilden ze niet omdat ik naar diverse vestigingen zou moeten zo op zijn tijd en ze daarom en Smart als lease-auto gaven.. Zo lang in de auto in een Smart, zie ik ook echt minder goed zitten, sorry voor degenen die dat niet kunnen begrijpen.

Dus tja dat is wel mijn reden. Heb het eerlijk zo aangegeven en ze begrepen het ergens ook wel, want ze stelden voor dat ze wel hadden verwacht dat ik zou verhuizen na verloop van tijd omdat de files me dan tegen zouden gaan staan...
pi_51087126
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Aan de andere kant is een sollicitatiegesprek het aftasten van de mogelijkheden..., van beide kanten.
Je kan natuurlijk uiteindelijk de conclusie trekken dat de pluspunten van deze werkgever niet opwegen tegen de minpunten.
ja dat is uiteindelijk dan ook de afweging geweest inderdaad! Was niet zo'n makkelijke hoor overigens, want ik ga natuurlijk niet voor niks al die moeite steken in het hele proces..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')