elke bon heeft een nr heurquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef Lemjur het volgende:
Ik kom uit Noord-Holland en begreep dat zinnetje wel hoor.
Volgens mij is TS gewoon jaloers, dat hij geen neger is, of geen bonnetje met nummer kreeg.
kwam hun spits daar ook niet weg?quote:
achterhoek = twentequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:13 schreef Keano het volgende:
Das een achterhoeker
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de randstad: over 40 jaar een moerasgebied.
Op de randstad na het dichtst bewoonde grondgebied van NL. Jij ook aardrijkskunde gehad? Of moet je ook turken huisjes onderscheiden van normale huizen voor je examen?quote:
neemt niet weg dat het KUT is om er te wonenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Op de randstad na het dichtst bewoonde grondgebied van NL. Jij ook aardrijkskunde gehad? Of moet je ook turken huisjes onderscheiden van normale huizen voor je examen?
Ervaring?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:24 schreef Dibble het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het KUT is om er te wonen![]()
ik ben geboren in borculo, dus mag dat zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga je geografische kennis fixxen jongeman![]()
dus mensen uit borculo mogen domme opmerkingen maken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben geboren in borculo, dus mag dat zeggen
rare opmerkingen over hun geboortestreek wel jah!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dus mensen uit borculo mogen domme opmerkingen maken?![]()
Interracial heet zoiets.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:42 schreef Synthesist het volgende:
Je had er meteen met een hooivork achteraan moeten gaan.
Durft die neger wel, zomaar flirten met een blank meisje, beetje multicultureel verspreiden he bah
Juist.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef jpg97 het volgende:
Moeten ze dan allemaal verplicht: " Jattoch, jeweettoch, fawaka, swa " zeggen?
Integratiequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef El_Bassie het volgende:
Sta ik daar vanmiddag in de C1000, zie ik daar een neger bij de aardappels staan. Zegt hij in een keer tegen de cassiere: Dit bint ja net zulke mooin tuffels als ie onder oen beuske hebt.
Ben ik blij dat ik nog nét geen negert benquote:
Liggen die aardappels vlak bij de kassa dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef El_Bassie het volgende:
Sta ik daar vanmiddag in de C1000, zie ik daar een neger bij de aardappels staan. Zegt hij in een keer tegen de cassiere: Dit bint ja net zulke mooin tuffels als ie onder oen beuske hebt. Ik dacht dat hij haar complimenteerde met haar mooie shirt, bleek in een keer dat hij het over haar pronte borstjes had. Op de bon schreef ze ook nog haar telefoonnummer.
Klacht: negerts die op blanke cassieres geilen zonder dat ik het door heb
klacht: negerts met een Twents accent![]()
-edit-
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef El_Bassie het volgende:
Sta ik daar vanmiddag in de C1000, zie ik daar een neger bij de aardappels staan. Zegt hij in een keer tegen de cassiere: Dit bint ja net zulke mooin tuffels als ie onder oen beuske hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:14 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
Liggen die aardappels vlak bij de kassa dan?
Gister was er trouwens zo'n twentse soap met Herman Finkers op Nederland 2... Dat die mensen mekaar verstaan zeg...
Of mischien geen Antilliaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:25 schreef Nawien het volgende:
waarom klaag je daarover? Dat moet je opnemen en posten, kan ik ff lachen![]()
Negers die niet met yo, swa, jonko en doekoe praten zijn verkaast
Is ook wel lachen inderdaad, helemaal omdat je het totaal niet verwacht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:41 schreef Damzkieee het volgende:
Wees blij dat! Goede integratie juist!
Ik moet altijd lachen om negers/marrokanen/turken met een Twents accent
veeeeeeeeeeeeet mooi is dat dan denk je dat er zon kut turks accent komt ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef El_Bassie het volgende:
Sta ik daar vanmiddag in de C1000, zie ik daar een neger bij de aardappels staan. Zegt hij in een keer tegen de cassiere: Dit bint ja net zulke mooin tuffels als ie onder oen beuske hebt. Ik dacht dat hij haar complimenteerde met haar mooie shirt, bleek in een keer dat hij het over haar pronte borstjes had. Op de bon schreef ze ook nog haar telefoonnummer.
Klacht: negerts die op blanke cassieres geilen zonder dat ik het door heb
klacht: negerts met een Twents accent![]()
-edit-
Lachen omdat iemand een ander dialect spreekt dan je gewend bent.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:06 schreef babbaloekoe het volgende:
agh jah je moet toch ooit een dialect leren dan moet dat maar twents zijn he daar me ken je iemand uitschelden terwijl iedereen er om moet lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |