Met hoerenmadam wel.quote:
Als jij het niet meer snaptquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik snap er ook geen yota meer van.
Het is unaniem maar met een (ongeschreven)?) regel dat bij een meerderheid van stemmen de stemmen naar de meerderheid gaan. Na een hoop gewarrewar uiteraard.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
Schiet mij maar lek, ik snap er ook geen yota meer van.
Juist niet, van wie moet dit zijn kop gaan kosten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Japio word goed genaaid straks.
Dat vind ik erg sneu.
En gaat Huub zijn kop kosten.
Met wat drank op duikt ze er maar wat graag bij.quote:
Het zijn die ongeschreven regels waar ik kriegel van wordquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is unaniem maar met een (ongeschreven)?) regel dat bij een meerderheid van stemmen de stemmen naar de meerderheid gaan. Na een hoop gewarrewar uiteraard.
Tenminste, dat begreep ik van iets van Jaap. Geloof ik.
Geloof ik nooit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Villalux het volgende:
[..]
Huub neemt Jaap mee hoor............... dag erica
het is unaniem en als het niet unaniem is gaat het niet door, maar ze hebben met elkaar afgesproken dat hij er uit moet, dus moet hij eruit, vandaar de stemming op de gouden kooi sitequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is unaniem maar met een (ongeschreven)?) regel dat bij een meerderheid van stemmen de stemmen naar de meerderheid gaan. Na een hoop gewarrewar uiteraard.
Tenminste, dat begreep ik van iets van Jaap. Geloof ik.
japio maakt een teruggetrokken trieste indruk ik zou bijna medelijden met hem krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geloof ik nooit.
baal ik van.
had het Japio zo gegund.
Die is volgens mij nog nooit verder dan de veluwe geweest.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
rat gaat het fokking inpeperen in huub zun fees als hij de reis niet krijgt
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist niet, van wie moet dit zijn kop gaan kosten?Eric is dan helemaal verliefd op Huub, Lieke blijft ook sowieso. Jaap's enige dekking is Huub, dus Huub knalt hem er gewoon uit.
Huub is echt dom als ie Jaap mee neemt hoor!
Huub móet Eric wel meenemen. Als ie Jaap meeneemt is ie Eric sowieso kwijt, en Lieke zal 't ook niet waarderen. Jaap kan hij uit knikkeren volgende week dus daar heeft ie echt geen last van. Hij kan prima Jaap gebruiken nu om even z'n stem te krijgen that's it.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geloof ik nooit.
baal ik van.
had het Japio zo gegund.
Die is volgens mij nog nooit verder dan de veluwe geweest.
Je hoeft zijn naam niet eens te noemen.quote:
Amanda word gearresteerd omdat ze 150 bolletjes heeft geslikt (blijkt Turkse yogurt ze zijn), en Lieke mept een kameel K.O.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef agter het volgende:
aman en lieke samen kan nog leuk worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |