voor je het weet zit je in de redactie van dgk en werk je voor RtL 5 en HEB je een levenquote:
Geloof ik niets vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo als Lieke voor AManda stemt gaat zij mee naar Istanbul...Natasia wou toch niet?
Ik weet niet hoe vrij ze daar in Turkije zijn...quote:
Ze zeggen niet voor niets dat de reis tijdens de komende weken plaatsvindt en zeker niet dit weekend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef SiRojK het volgende:
Als ze Natas laten gaan is het echt dikke bs... Laat dat wijf lekker thuis uitzieken, moest ze maar niet kiezen om haar boobs te laten doen!
Doe dat nou niet te vaak beequeen, zweren en mark maj wurts. Da marken heb ik gisteren gedaan om jouw misschien in het zonnetje te kunnen zetten. Mislukt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, Huub en Wifebeater.
Ze weet zelf niet eens waarom. 'Ik vind het leuk!! Ik weet ook niet wat ik moet doen maar ik vind het leuk!'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef SiRojK het volgende:
Er is weer te merken dat Amanda overdreven blij is door de drank
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens waarom. 'Ik vind het leuk!! Ik weet ook niet wat ik moet doen maar ik vind het leuk!'.
Amanda neemt Tas mee, dus Huub of Eric moeten niet op Amanda gaan stemmen. Lieke ook niet, die is toch al zo stellig dat 't naar Huub moet, die moet niet opeens op Amanda gaan stemmen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat waarschijnlijk worden Huub (met Japio of Eric) of Amanda (met Lieke)
Volgens mij Huub met Eric of Amanda met Tas.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat waarschijnlijk worden Huub (met Japio of Eric) of Amanda (met Lieke)
het worden rat en hubertquote:
Als ze gekozen wordt mag ze zonder Brian zonder dat hij daar kwaad over kan zijn. Perfecte uitweg toch!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens waarom. 'Ik vind het leuk!! Ik weet ook niet wat ik moet doen maar ik vind het leuk!'.
Nee zou ik ook niet doen.. Brian zo ook niet voor Huub kiezen.. dusssquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Prospera het volgende:
Brian vertrouwt er niet op dat Huub voor hem kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |