Ik kan er wel omheen hoor, op een andere proxy internetten, maar dan nog blijft nog het probleem dat alle poorten behalve 21 en 80 geblokkeerd worden. Heeft met firewall te maken en inbound outbound traffic.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je niet een proxy buiten het school netwerk pakken of heeft jouw school het ook zo bagger gedaan dat je via een school proxy moet?
Kijk eens of de volgende poortel wel te gebruiken zijn 443 (vooral interesant), 8080, 53, 6667, 6697 (ook interesant), 22, 25, en poorten ergens in de 3000 - 65000 rangequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kan er wel omheen hoor, op een andere proxy internetten, maar dan nog blijft nog het probleem dat alle poorten behalve 21 en 80 geblokkeerd worden. Heeft met firewall te maken en inbound outbound traffic.
DCC idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Met Mirc werdt/wordt toch ook altijd gedownload?
Wat je namelijk kan doen is in WP een proxy instellen, de verbinding word dan op de poort waar de proxy opdraait geopend. De proxy opent dan weer de verbinding naar de WP server voor je dus ga je om de 'beveiliging' heenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kijk eens of de volgende poortel wel te gebruiken zijn 443 (vooral interesant), 8080, 53, 6667, 6697 (ook interesant), 22, 25, en poorten ergens in de 3000 - 65000 range.
options openen> kopje server> irc.fok.nl> port gewoon laten staan> connect drukkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu klik ik erop... opent mIRC en dan kan ik naam, e-mail, nickname enzo doen... maar dan staat er "not connected"
wordt er wel een beetje moe van
Nein. Een reeds bestaande WP 'er heeft besloten van team te wisselen, is bij FOK! gekomen en had veel pulsjes bij zich. Kunnen ook meerdere users geweest zijn trouwens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef superworm het volgende:
hoe komen we eigk aan 77 miljoen erbij in 1 dag? iedereen opgespaard ofzo?
Kun je op de site zien, maar dat soort dingen kun je mij ook PM'en, dan kan ik daar iets van stats ofzo van makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef Ge4ce het volgende:
Er waren sowieso 12 nieuwe gebruikers die over een miljoen tiks aankwamen. Waaronder een uitzonderlijk met 36 miljoen. Dan tikt het vlug aan.
Edit>
Is het mogelijk om te kunnen zien uit welke landen het Fok! Team bestaat? Zal nu vast wat meer variatie in zitten sinds het open is?
was er niet een linkje naar de chat???quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Der_Rudi het volgende:
je moet ook /join #fokwhatpulse doen
jep, die staat in de op, als ik het goed hebquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef gateway het volgende:
[..]
was er niet een linkje naar de chat???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |