Ik weet wat de hoofdstad van IJsland is jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef Cootz het volgende:
Nee, das Reykjavik.
of iedere andere klinkercombinatiequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
of Iditorad zoals kayzie zegt, zou ook kunnen
Wonen in Ierland heeft niet alleen voordelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Kijk, dat bedoel ikKom een beetje achteraan hobbelen dankzij mijn lieflijke sateliet internetverbindinkje
Ow, als ik in de stad ging wonen had ik een pracht van een superkabel verbinding. Maar ja, ik wil 'rural' wonen, en dan moet je satelietquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wonen in Ierland heeft niet alleen voordelen![]()
ik ken wel meer sprookjesboeken.....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef kayzie het volgende:
Ken je klassiekers he Cootz!
Ik ken veel klassiekers, maar de Bijbel laat ik nog even rustig staan. Ken alleen de uitdrukking "zo oud als Methusalem"quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef kayzie het volgende:
Ken je klassiekers he Cootz!
Ik vind die van de gebroeders Grimm leukerderderderquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ken wel meer sprookjesboeken.....
Dan gokte ik nog niet eens zo slechtquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:54 schreef kayzie het volgende:
969, intikkertje!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |