Daar was ie dan! ik zat al te wachten op die opmerking van Brian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: laat het duidelijk zijn, dat ik niet mijn wil op wilt leggen.
Ik begrijp nooit zo goed wat voor meisjes dat zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian drinkt ook lekker door![]()
Oh, Brian zei ook dat hij bij die (wereld) kampioenschappen visagie wel met 3 4 meisjes in de wc had kunnen duiken
"starfuckers"quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo goed wat voor meisjes dat zijn.
Sletten. Aangezien alleen dat soort types voor Brain z'n soort kunnen vallen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo goed wat voor meisjes dat zijn.
caramba, groot? gewoon mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
NP
Btw, Toen ze weg waren
H: Wat had die vrouw trouwens grote borsten, had ik nog niet eens gezien
L: Jij bent echt ziek hé![]()
Eigenlijk is het gewoon best sneu dat een vrouw geen respect voor zichzelf opeist. Zoals voor zovele vrouwen die vast in zo'n patroon zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik gun Amanda al dit slechts qua mannen .. ze heeft volgensmij alleen nog maar foute vriendjes gehad het ligt dus gewoon aan haarzelf ze vind het volgensmij heerlijk om onderdrukt en gedomineerd te worden, je zoekt het zelf op domme kuthoer![]()
Niet sneu, ze krijgen waar ze om vragen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon best sneu dat een vrouw geen respect voor zichzelf opeist. Zoals voor zovele vrouwen die vast in zo'n patroon zitten.
Ja, dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef akveor het volgende:
Speltechnisch zou het beter zijn als Brian de stemming kreeg.... niemand mee mag nemen.... Mitch haalt afgelopen zondag in en mag een nachtje blijven logeren en haar bewerkstelligen in Brian's bed.
ja die was lachen..... hij deed een voice-over ri. het gesprek van Brian en Amandaquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef Taurus het volgende:
Hahahah moet je Huub luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |