en de woordenwisseling continuesquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef lorence1 het volgende:
brian en natas hebben een woordenwisseling![]()
Duidelijk moet nu toch wel zijn dat Eric een hele vuile nicht is met z'n Palma en Natasia troostenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
http://www.kingjaap.nl/foto/
De foto's van vanmorgen, te grappig!![]()
Geen idee waar het over gaat, het is dan ook barslecht geacteerd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
Waar hebben ze het over ....VIJANDEN??????![]()
Dat stond ook voor Huub op de plasma!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef lorence1 het volgende:
brian en natas hebben een woordenwisseling![]()
Ik zou liever wat meer intellect in de villa zien. Maar aangezien het niveau van de bewoners zo laag is is er geen redden meer aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef lorence1 het volgende:
[..]
erg zijn mensen die vermoeden dat mitch de nieuwe bewon er wordt
Als brian wint, hoop ik echt dat brian met zijn koffertje in de auto stapt en mitch met zijn koffers er net uit komt en zegt brian goede reis ik ben de nieuwe bewoner.
Las je mee, of fuck je nu?quote:
Ze heeft het eens ronduit toegegeven aan Wilgo. Wilgo zei toen dat ze vol moest houden i.v.m. het spel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:06 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is Natasja al een tijdje kotsziek van Brrrrrrr
Dat is ook zo grappig.... Amanda weet al haast zeker dat zij degene is die gaat met Mitch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het zo vreemd. Het is toch nog helemaal niet duidelijk wie er gaat?
Nutteloos gelul dus.
Da's niet helemaal volledig. Wilgo heeft heel nadrukkelijk gezegd dat Natasia zich niet moet mengen in de ruzies die rat heeft met Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft het eens ronduit toegegeven aan Wilgo. Wilgo zei toen dat ze vol moest houden i.v.m. het spel.
Ik wil de trekker wel overhalen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook zo grappig.... Amanda weet al haast zeker dat zij degene is die gaat met Mitch.
Ze moet Brian niet verkopen voordat ie afgeschoten is.
Heeft ze al een account op FOK?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:06 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is Natasja al een tijdje kotsziek van Brrrrrrr
Duh.... hij zou zelf eens iets doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef demins het volgende:
Brian is vergeten een exit aan te vragen!!! -O_
Natasia wist het al en wist ook dat hij voor iemand anders had aangevraagd. Hoe ze het doet, weet ik niet, maar het begint wel op te vallen, dat Natasia dit altijd tevoren weet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
Natasja weet nu dus ook dat de ontslagronde voor Eric is ingetrokken. Lekker slim van Huub
Ze heeft ook al vaker gezegd dat ze het verkeerde groepje heeft gekozen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft het eens ronduit toegegeven aan Wilgo. Wilgo zei toen dat ze vol moest houden i.v.m. het spel.
Dat was een andere discussie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's niet helemaal volledig. Wilgo heeft heel nadrukkelijk gezegd dat Natasia zich niet moet mengen in de ruzies die rat heeft met Huub.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Na de vorige breuk met Brian dacht ik echt wat een top wijf. Ze heeft haar lesje geleerd. Ze was ook heel standvastig. Op een geven moment begon ik het zelfs allemaal een beetje zielig voor haar te vinden. Het hele gedoe met Brian en Huub vond ik haar er het slachtoffer van. Toen ze ook zo lekker ging over die anale sex dacht ik yes. Misschien wel mijn nieuwe favo (Want wie wil je eigenlijk nog als favoriet en durf je dat ook nog hardop te zeggen?)
Ik heb ervan geleerd ze is en blijft een domme doos. Sex is voor haar belangrijker dan respect. Ik hoop datric als eerste vetrekt en 2 weken daarna Amanda. Niet zeggende zielige zeikerds.
Ik wil hem horen roepen om z'n mama alvorens jij..... afijn....quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil de trekker wel overhalen hoor.![]()
Jaap bedanktquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
http://www.kingjaap.nl/foto/
De foto's van vanmorgen, te grappig!![]()
Brian is veel te laf om zoiets te doen.... dit is gewoon doordacht omdat hij bang is dat hij terugepakt word en ie zich nu eens echt niet in de hand kan houden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef lorence1 het volgende:
brian is vergeten een ontslagronde aan te vragen en baalt als een stekker omdat het niet meer kan![]()
Brian zit alleen op de bank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |