quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat is die stemming vanavond?
uiterlijk, dan moet het beslist zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:50 schreef Reza-impreza het volgende:
OMG ! Amanda is neergeschoten!
[afbeelding]Jammer van die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Charme offensief deeltje zoveel van Amanda? Of van Huub?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:50 schreef SiRojK het volgende:
Wat dit moet zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:07 schreef lorence1 het volgende:
brian is bang voor mitch dat mitch mee mag naar turlkije als amanda gaat
jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef brabander01 het volgende:
hebben jullie dat GATverdammen ook gezien?
jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef brabander01 het volgende:
hebben jullie dat GATverdammen ook gezien?
Is nu naar 5 glazen als ik het goed hebquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar de drank restrictie is afgelopen of hoe zie ik dat?
5 consumpties ppquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar de drank restrictie is afgelopen of hoe zie ik dat?
Brian op Amandaquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:12 schreef lorence1 het volgende:
jaaps stem is niet helemaal zeker, brian heeft al gezegd niet meer op huub te stemmen dus huubs kans wordt steeds kleiner. Het wordt steeds waarschijnlijker dat amanda ermee vandoor gaat
amanda heeft jaap een erg goed bod gedaan dus ik vind het niet ondenkbaar dat jaap haar kiestquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian op Amanda
Natasia op Amanda
Eric op Amanda en dan? Lijkt me sterk dat Jaap op Amanda gaat stemmen. Dus geen meerderheid.
Dus Eric moet dan kiezen tussen Huub of Brian. Jaap wil graag de bepalende stem als die voor Huub kiest heeft Eric eigenlijk ook geen keus meer. Lieke heeft toch niet het lef om op Brian te stemmen na vannochtend omdat Huub Palma aan het plagen was.
Owww niet gehoord.... of bedoel je dat Jaap heeft ingestemt met de upgrade naar pijpen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:23 schreef lorence1 het volgende:
[..]
amanda heeft jaap een erg goed bod gedaan dus ik vind het niet ondenkbaar dat jaap haar kiest
Dat is toch belachelijk........ ze mag niet drinken omdat ze dan een hitsige slet wordt.......... (in andere woorden).quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:25 schreef Reza-impreza het volgende:
jaloerse k**^%&^&%nker h&^$$%fter briannn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |