Ja, bij een kostbaarhedenverzekering wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:50 schreef Jarno het volgende:
Bedankt. Dekt dat ook diefstal van je laptop als je de straat uitloopt en een klap in je nek krijgt?
Als je flauw vna je camera bent en je laat hem "per ongeluk" uit je handen vallen, dan is het nog gedektquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:50 schreef Jarno het volgende:
Bedankt. Dekt dat ook diefstal van je laptop als je de straat uitloopt en een klap in je nek krijgt?
Zelf had ik deze gevonden: http://www.cameraverzekering.nl/ . Maar goed, dat gaat echt alleen over foto-apparatuur.
Bij mij voor een verzekerd bedrag van EUR 5000 EUR 60 per jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:52 schreef rudedeltadude het volgende:
Ben benieuwd wat zo'n verzekering me gaat kosten...
haha.... wat een lachertje gaat dat worden straks dan... was uitgegaan van ongeveer 250 euro, maar dan moet ik eerst nog heel wat apparatuur shoppenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij voor een verzekerd bedrag van EUR 5000 EUR 60 per jaar.
Da's netjes. En bij jou valt ook je laptop eronder?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij voor een verzekerd bedrag van EUR 5000 EUR 60 per jaar.
je lacht pas als je weet dat mijn 24-105 L lens voor 7 euro permaand verzekerd is. Terwijl de nieuwewaarde tegen de 1000 euro ligt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's netjes. En bij jou valt ook je laptop eronder?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
je lacht pas als je weet dat mijn 24-105 L lens voor 7 euro permaand verzekerd is. Terwijl de nieuwewaarde tegen de 1000 euro ligt.![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's netjes. En bij jou valt ook je laptop eronder?
idd mijn laptop valt er ook gewoon onder. alles eigenlijk mits je de aankoopdatum + aankoopbedrag bij de verzekeringsmaatschappij hebt doorgegeven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij welIk kan voor 5000 EUR aan spul meenemen naar buiten en dat is verzekerd
Zolang je maar de aankoopbewijzen hebt
Als je wilt dat dergelijke verzekeringen goedkoop *blijven*, zou ik het niet in de praktijk brengen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:23 schreef Gremen het volgende:
Eigenlijk best goedkoop dit soort verzekeringen
Ik zit altijd tig manieren te verzinnen om er fraude mee te plegen, het lijkt allemaal zo simpel
Dat hoefde ik helemaal niet te doen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd mijn laptop valt er ook gewoon onder. alles eigenlijk mits je de aankoopdatum + aankoopbedrag bij de verzekeringsmaatschappij hebt doorgegeven.
Hey mooi, ligt die editie nog in de winkels nu?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er stond in de laatste editie van Zoom nog een heel artikel over in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |