Goed punt. Ik zie alleen maar 2 seizoenen staan. En ik weet ook niet of dit dezelfde boxen zijn? Is wel bizar prijs-verschil met Rodisc, toch? Maar goed, ik zet 'm scherper... 200E. Dan worden ze 22,22E per seizoen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Bond het volgende:
Bij de Free Record Shop zijn de ¤ 29,99 per seizoen.
Misschien je prijs bijstellen? Aangezien jij dus ¤27,78 per seizoen vraagt nu.
Nee sorry. Da's echt out-of-the-question (tenzij jij net zoveel betaalt voor de laatste 5 als ik voor alle 9 wil hebben, dan gooi ik de andere 4 weg). Als ik 'm niet verkoop laat ik 'm in de kast staan. Maar dan wel alles. Niet de eerste laffe 4 seizoenen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef The_Man het volgende:
Voor 200 euro kan je ook iets anders kopen wat leuk staat in de kast
Maarre, ik heb seizoen 1 tm 4 al, je verkoopt zeker niet los?
bod = genoteerd, maar ik denk niet dat ik ze voor 150E weg doe... maar goed, het is een beginquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:22 schreef Dapa het volgende:
150euro voor alles wil het eventueel komen ophalen
het is me max heb alle seizoenen nog ergens op zolder in xivd maar ik vind het wel leuk, ook wel leuk voor laten denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef JeOma het volgende:
[..]
bod = genoteerd, maar ik denk niet dat ik ze voor 150E weg doe... maar goed, het is een begin
Ja is goed joh. Begrijpelijk. Maar voor 150E bewaar ik ze ook liever zelf voor later.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:32 schreef Dapa het volgende:
[..]
het is me max heb alle seizoenen nog ergens op zolder in xivd maar ik vind het wel leuk, ook wel leuk voor laten denk ik
Ik wist niet dat jij de TS was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:02 schreef borritos het volgende:
lezen swets....er staat X-files ALLE seizoenen dus ook deel 5(geheel seizoen een)
Ben je nu zo dom of doe je maar alsof?
prijs opdrijven hequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de TS was.
En verder... Deel 5 seizoen 1 is een heel poosje om duistere redenen niet verkocht.
Het verhaal ging dat hij verboden wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef Dulk het volgende:
[..]
prijs opdrijven he![]()
maarre wat is er zo spannend aan deeltje 5 dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |