feit dat je zelf weet dat je MISSCHIEN verkeerd overkomt zegt al genoeg..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:27 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ik kom misschien verkeerd over, maar ik spreek de waarheid. Doet het je pijn?
Waarom heb je dat ge-edit? Je hebt groot gelijk namelijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:02 schreef DonRaja het volgende:
laat maar...
No span, ik moest even tot 10 tellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom heb je dat ge-edit? Je hebt groot gelijk namelijk.
(Ik kan edithistory zien).
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Maar zag ik jou nou serieus 'heb je even voor mij' zingen?![]()
dat was jij toch, bij die karaoke meeting in Den Haag?quote:
mét surinaams eten in overvloed uiteraard!quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:20 schreef DonRaja het volgende:
Anyway, kunnen we niet eens een Suri-meet houden (ergens langs de Waterkant...)![]()
Nee gek, das Moemoequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
dat was jij toch, bij die karaoke meeting in Den Haag?
Spreek af op Kwakoe, eten genoegquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef krioro het volgende:
[..]
mét surinaams eten in overvloed uiteraard!ik kan alleen niet koken.
![]()
Daar heb ik heeeeeeel vroeger nog wel eens wat wedstrijdjes gespeeld (voor een antilliaans teamquote:
Wheh ze verwarren ons altijd met elkaarquote:
dat moet eens tijd wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef PeRi het volgende:
Wij zijn gewoon niet zo -hutje mutje jezelf profilerend als groep-..
quote:
zijn we te lui voorquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:11 schreef Paramnesia het volgende:
Nu weet ik dat wij surinamers als lui worden bestempelt. Maar dit slowchat-topic is niet eens slowchat. Post eens wat enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |