quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef roburt het volgende:
ik denk eerder een nieuwe want ik keek het vroeger elke week en het zegt me niet zoveel.
(niet dat ik elke aflevering nog ken)
wie heeft het gister gezien, volgens mij heette hij superheld. vanvleermuysen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Cancergeil stylz-topique. Al moet ik zeggen dat ik nog weinig aandacht heb gekregen in vergelijking met de rest.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef Frey het volgende:
Het is toch jammer dat ze de serie zo hebben uitgemolken. Alberto, de Burgemeester, Octaaf en mevrouw Jeannine waren![]()
Van Leemhuyzen was al veel minder en Frieda Kroket en de afgevaardigde van de minister waren echt verschrikkelijk![]()
Na het vertrek van Jeannine hadden ze moeten stoppen, dan was het altijd een topserie gebleven.
Kijk, dat is beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kerstshow 1991 Deel 1
Kerstshow 1992 Deel 1
Kerstshow 1994 Deel 1
zal wel een luik zijn met een redelijk grote ruimte niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef Canisfire het volgende:
Bij die Kerstshow he ik vraag me af Zat Danny Verbiest dan meer dan een uur lang onder het podium ?
Maar dan zit je wel in de grond met je hand omhoogquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:56 schreef roburt het volgende:
[..]
zal wel een luik zijn met een redelijk grote ruimte niet?
ik ben 10 jaar geleden ook naar zo'n show geweest maar niet met kerst dacht ik.
Haha, die was geweldigquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:45 schreef J_TM het volgende:
Wie kent deze aflevering nog ?
Gert, Samson, de Burgemeester en Albert vallen in voor de bakker die met vakantie is. De Burgemeester krijgt ruzie met Gert over de baktijd en begint voor zichzelf. Albert doet hetzelfde omdat hij geen bruin lust maar zijn baksels lijken in niks op dat "lekkere wittebrood" dat het uithangbord aanprijst.
Mevrouw Jeanninequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Haha misschien had Gert het toen ook al over 'die prullenvent'.![]()
Onzichtbaar 1/4: http://nl.youtube.com/watch?v=YdwnL6jxjLQ
Je bedoelt posters in de winkel? Vreemd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft er iemand ooit wel eens posters van Samson & Gert gezien? Ik ben die gewoon nog nooit tegengekomen.![]()
Ja posters uit een winkel, om aan de muur te hangen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:44 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je bedoelt posters in de winkel? Vreemd?
Misschien de volgende keer dat je in Vlaanderen bent eens kijken, misschien heb je meer geluk daar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja posters uit een winkel, om aan de muur te hangen.Ik weet dat ze bestaan maar ik heb ze nog nooit ergens gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |