Ja zeker!quote:
wat gaaaaafquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Alles voor de reis is rond.
Eerst was het wachten op de bevestiging van alle hotelreserveringen, vervolgens moesten beide huurauto's bevestigd worden en daarna moest er nog een handtekening worden gezet...![]()
Ik ga meequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Alles voor de reis is rond.
Eerst was het wachten op de bevestiging van alle hotelreserveringen, vervolgens moesten beide huurauto's bevestigd worden en daarna moest er nog een handtekening worden gezet...![]()
Zeker!!quote:
Ja maar.... ik heb maar voor 2 personen geboekt... (OA+vriendin)quote:
dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!! [afbeelding]
Het duurt alleen nog ruim 4 maanden.....![]()
lekker rustigquote:Dus ik werk als enige hier op kantoor de hele zomer door....![]()
![]()
OA en muckie bedoelt ie eigenlijk hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar.... ik heb maar voor 2 personen geboekt... (OA+vriendin)![]()
Nee!quote:
Dat betekent niet dat ik helemaal alleen ben....quote:lekker rustig
Dat zeg ik!quote:
Kun je niet nog 1 iemand bijboekenquote:
Lenny....quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
middag
20 juli...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Kun je niet nog 1 iemand bijboeken
ik wil ook op vakantie, ik ga alleen 10 augustus pas
Heb je gezien wanneer ik ga dan??quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Kun je niet nog 1 iemand bijboeken
ik wil ook op vakantie, ik ga alleen 10 augustus pas
ttssss...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
kut, ik heb me weer laten overhalen om te werken.
ja, ik wilde heel hard gaan zuipen vanavond, maar dat zit er dan ook weer niet in.quote:
oepsie, nee, niet gezien,quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je gezien wanneer ik ga dan??
Pas op 8 oktober...![]()
En waar gaat u heen vdv?
dubbel ttsss....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik wilde heel hard gaan zuipen vanavond, maar dat zit er dan ook weer niet in.
ik schat zo euhhh...18...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
vdv, hoe oud ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |